- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Asociația Obștească „Homecare”solicită oferte de preț pentru procurarea echipamentului tehnic
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Asociația Obștească „Homecare”, respectuos solicită oferte de preț pentru procurarea echipamentului tehnic, în cadrul proiectului „Îmbunătățirea serviciilor de îngrijire medico-socială pentru persoanele cu nevoi de îngrijire de lungă durată de ambele părți ale Nistrului” finanțat de Uniunea Europeană în cadrul Programului general de Măsuri de Consolidare a Încrederii UE (CBM V) - Modernizarea sectorului sănătății și implementat în cadrul cooperării cu Agenția Cehă de Dezvoltare.
- Caracteristicile, Specificaţiile tehnice, Condițiile speciale și Documentația ce urmează a fi aplicată, toate pot fi vizualizate în limbile RO, EN, RU pe acest link:
https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1ws06rwCJF3m4sMnidyliAwWAnSgANmkN
- Dosarul de aplicareva include:
- 2.1 Oferta comercială cu prețul unitar cu 0 % TVA și cu TVA, caracteristicile tehnice ale echipamentului propus, termenul de livrare, termenul de garanție;
- 2.2 Oferta comercială va fi valadilă timp de 30 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;
- 2.3 Prezentarea experienței ofertantului: prezenţa pe piaţă, clienţi fideli/referinţe;
- 2.4 Certificatul de înregistrare al companiei;
- 2.4 Numele persoanei de contact și datele de contact ale ofertantului;
- Aplicarea dosarelor:
- 3.1 Ofertele pot fi aplicate în biroul central al AO.HOMECARE, la adresa mun.Chișinău, Bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr. 119, ap.26, până la data de 18.06.2020, ora 16.00.
- 3.2 Dosarele vor fi vizate de semnătura persoanei autorizate și ștampilă;
- Informații suplimentare: Pentru clarificări, persoana de contact este Tamara Adașan, director. Tel: +373 60204442
- Realizator(oare) emisiuni (limba romani)
- Consultant local operațional pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- BNM angajează economist/ă principal/ă responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- Prezentator / Prezentatoare a buletinelor meteo
- AO FFUPLM contractează un/o consultant/ă privind evaluarea impactului economic al angajării susținătorului de la egal la egal în echipa centrelor comunitare de sănătate mintală
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









