- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
AO Servicii Sociale Durabile solicită oferte comerciale pentru achiziționarea a 18 saltele pentru 3 serviciil sociale de tip Casa comunitară
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Asociația Obștească Servicii Sociale Durabile anunță concurs cu privire la achiziția a 18 saltele pentru serviciile sociale de tip Casă comunitară Mălăiești, Ciocîlteni și Bolohani. Procurarea saltelelor are loc în cadrul proiectului „De la instituție la trai în comunitate „, care are ca scop dezvoltarea serviciului social Casă comunitară. Acest proiect este implementat de AO Servicii Sociale Durabile din resursele acordate de Uniunea Europeană în cadrul Proiectului „Servicii sociale mai bune printr-un parteneriat durabil dintre societatea civilă și guvern” co-finanțat și implementat de Fundația Soros-Moldova în parteneriat cu Asociația Keystone Moldova, Alianța ONG-urilor active în domeniul Protecției Sociale a Copilului și Familiei și Alianța Organizațiilor pentru Persoane cu Dizabilități.
CAIET DE SARCINI
PRIVIND ACHIZIŢIONAREA PRODUSELOR DE MOBILIER (18 SALTELE) CU LIVRARE INCLUSĂ ÎN SERVICIILE SOCIALĂ CASĂ COMUNITARĂ BOLOHANI, MĂLĂIEȘTI, CIOCÎLTENI
- GENERALITĂŢI
Prezentul Caiet de Sarcini conţine caracteristici tehnice, face parte integrantă din documentaţia de atribuire în vederea participării la procedura competitivă-cerere de oferte şi constituie ansamblul cerinţelor minimale de bază cărora se elaborează de către fiecare ofertant propunerea tehnico-financiară, în condiţiile în care criteriul de evaluare a ofertelor este „cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere economic”.
Ofertele de participare trebuie să conţină adresa, telefonul şi rechizitele bancare ale ofertantului, data, semnătura conducătorului şi amprenta ştampilei. Prețul trebuie să fie indicat fără TVA (se anexează scrisoarea de confirmare a aplicării cotei TVA 0%).
Se solicită o perioadă de valabilitate a ofertei de 5 zile de la data depunerii ofertei.
- OBIECTUL PROCEDURII DE ACHIZIŢIE
Achiziţionarea produselor de mobilier:
- 18 saltele
* în condițiile în care mărimile paturilor nu sunt standarte, saltelele trebuie făcute la comandă.
- SPECIFICAŢII TEHNICE
|
Saltea pentru 1 persoană (imagine exemplificativă) |
18 |
Material husă |
tricotaj |
|
Rigiditate |
medie |
||
|
Înălțimea (cm) |
Minim 200 mm |
||
|
Lățimea (m) |
750 mm |
||
|
Lungime (m) |
1900 mm |
Caracteristicile tehnice și funcţionale specificate în Caietul de Sarcini sunt minimale si obligatorii. Vă rugăm să detaliați în oferta dumneavoastră toate caracteristicile tehnice şi funcţionale care sunt relevante pentru produsul ofertat.
3.2. Livrare
- a) Produsul oferit trebuie să fie conform cu detaliile tehnice specificate în anexe.
- b) Documente care însoţesc livrarea: actul de predare-primire.
- c) Livrarea produsului către Beneficiar, se face:
- 6 saltele în serviciul social Casă Comunitară Bolohani, municipiul Orhei;
- 6 saltele în serviciul social Casă Comunitară Mălăiești, municipiul Orhei.
- 6 saltele în serviciul social Casă Comunitară Ciocîlteni, municipiul Orhei.
Prețul livrării este inclus în ofertă.
3.3. Garanţie si serviciile după vânzare
- a) Furnizorul va trebui să asigure garanţia de bună funcţionare, calitatea bunurilor pentru o perioadă de minim 12 luni cu un termen de testare de 14 zile.
- b) Perioada de garanţie începe din momentul recepţiei finale, respectiv livrarea produsului. .
- c) În perioada de garanţie toate piesele de schimb si intervenţiile autorizate vor fi gratuite.
- d) Defecţiunile înregistrate vor fi sesizate la reprezentanţa Furnizorului.
- PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI
Se solicită o perioadă de valabilitate a ofertei de 5 zile de la data depunerii ofertei.
- MODALITĂŢI DE PLATĂ
Plata produselor se va efectua in conformitate cu contractul încheiat intre Beneficiar si Furnizor, prin transfer bancar.
- PRECIZĂRI FINALE
- Ofertele vor fi transmise directorului de proiect – Digori Ion
Date de contact: 069888697; email: ssdurabile@gmail.com
- Operatorul economic declarat câștigător după finalizarea evaluării, va încheia contractul de furnizare cu Benficiarul. Oferta pe baza căreia operatorul economic a fost declarat câștigător devine parte integrantă a contractului de furnizare.
- Organizatorul își rezervă dreptul de a accepta sau de a respinge orice oferta sau pe toate ofertele.
- Respectarea instrucțiunilor din Caietul de Sarcini este obligatorie pentru toți operatorii economici care au depus oferta.
- Programme Finance Associate (NPSA-7), Just Energy Transition Programme - UNDP Moldova
- BNM angajează expert/ă consultant/ă responsabil/ă de achiziții publice
- BNM angajează expert/ă principal/ă, Direcția supravegherea altor instituţii
- Caritas Moldova cauta Manageri de Proiect cu Viziune, Expertiză și Impact în Educație
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (Swift developer)
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









