- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
AO Servicii Sociale Durabile solicită oferte comerciale pentru achiziționarea articolelor de mobilă
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Asociația Obștească Servicii Sociale Durabile anunță concurs cu privire la achiziția articolelor de mobilă pentru serviciul social Casă comunitară Bolohani. Procurarea mobilei are loc în cadrul proiectului „De la instituție la trai în comunitate „, care are ca scop dezvoltarea serviciului social Casă comunitară. Acest proiect este implementat de AO Servicii Sociale Durabile din resursele acordate de Uniunea Europeană în cadrul Proiectului „Servicii sociale mai bune printr-un parteneriat durabil dintre societatea civilă și guvern” co-finanțat și implementat de Fundația Soros-Moldova în parteneriat cu Asociația Keystone Moldova, Alianța ONG-urilor active în domeniul Protecției Sociale a Copilului și Familiei și Alianța Organizațiilor pentru Persoane cu Dizabilități.
CAIET DE SARCINI
Pentru achiziția articolelor de mobilier cu montaj inclus în cadrul proiectului
” De la instituție la trai în comunitate”
pentru serviciul social Casa comunitară Bolohani
- GENERALITĂŢI
Prezentul Caiet de Sarcini conține specificații tehnice, face parte integrantă din documentația de atribuire în vederea participării la procedura competitivă-cerere de oferte şi constituie ansamblul cerințelor minimale de bază cărora se elaborează de către fiecare ofertant propunerea tehnico-financiară, în condițiile în care criteriul de evaluare a ofertelor este „cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere economic”.
Ofertele de participare conțin:
Ofertele trebuie să conţină adresa, telefonul şi rechizitele bancare ale ofertantului, Data, Semnătura conducătorului şi amprenta ştampilei. Prețul trebuie să fie indicat fără TVA (se anexează scrisoarea de confirmare a aplicării cotei TVA 0%)
Se solicită o perioadă de valabilitate a ofertei de 5 zile de la data depunerii ofertei.
Oferim posibilitatea ca furnizorii să vină sa verifice măsurile pe loc la adresa: Casa Comunitară satul Bolohani mun. Orhei, telefon de contact 069888697.
- OBIECTUL PROCEDURII DE ACHIZIŢIE
Achiziționarea: 2 Dulapuri, 6 Noptiere, un Set (canapea, 2 fotolii) sau 2 canapele, Masă bucătărie, Dulap antreu.
- SPECIFICAŢII TEHNICE
|
Denumirea bunurilor |
Cantitatea |
Proprietăți |
Semnificația proprietăților |
|
Dulap
|
2 |
Material carcasa/fațadă |
PAL |
|
Culoarea |
Chamonix deschis; stejar |
||
|
Înălțimea (mm) |
Minimum 1950 |
||
|
Lățimea (mm) |
Minimum 1600 |
||
|
Adâncimea (mm) |
Minimum 500 |
|
Denumirea bunurilor |
Cantitatea |
Proprietăți |
Semnificația proprietăților |
|
Noptieră
|
6 |
Material carcasa/fațadă |
PAL |
|
Culoarea |
Stejar |
||
|
Înălțimea (mm) |
Minimum 420 |
||
|
Lățimea (mm) |
Minimum 350 |
||
|
Adâncimea (mm) |
Minimum 300 |
|
Denumirea bunurilor |
Cantitatea |
Proprietăți |
Semnificația proprietăților |
|
|
Set (Canapea + 2 fotolii)
|
1 canapea
2 fotolii |
Material tapițărie |
Stofa |
|
|
Material carcasă |
Lemn |
|||
|
Mecanism de transformare |
Aleco |
|||
|
Canapea |
Lungimea (mm) |
Minimum 1750 |
||
|
Lățimea (mm) |
850 |
|||
|
Înălțimea (mm) |
880 |
|||
|
Fotolii |
Lungimea (mm) |
Minimum 830 |
||
|
Lățimea (mm) |
930 |
|||
|
Înălțimea (mm) |
840 |
|||
|
Sau |
||||
|
Canapea |
2 |
Spațiu extern: Spațiu intern: |
Minimum 1500x1000x970 mm Minimum 1480x1950 mm |
|
|
Denumirea bunurilor |
Cantitatea |
Proprietăți
|
Semnificația proprietăților |
|
Masă bucătărie
|
1 |
Material |
Lemn masiv. Furnir |
|
Culoare |
Burnish oak |
||
|
Înălțime (mm) |
Minimum 760 |
||
|
Lățime (mm) |
Minimum 700 |
||
|
Lungime (mm) |
Minimum 1000 |
||
|
Extindere (mm) |
Minimum 1500 |
|
Denumirea bunurilor |
Cantitatea |
Proprietăți |
Semnificația proprietăților |
|
Dulap antreu
|
1 |
Material carcasă/fațadă |
PAL nelaminat |
|
Culoare |
Stejar wenge/frasin ancor deschis |
||
|
Fațadă |
cu oglindă |
||
|
Înălțime (mm) |
Minimum 2000 |
||
|
Lățimea (mm) |
Minimum 950 |
||
|
Adâncime (mm) |
Minimum 470 |
Caracteristicile tehnice si funcționale specificate în Caietul de Sarcini sunt minimale si obligatorii.
Vă rugăm să detaliați în oferta dumneavoastră toate caracteristicile tehnice și funcționale care sunt relevante pentru performanțele produsului ofertat.
- Condiții de livrare
- a) Locaţia de livrare
Livrarea produsului către Beneficiar, se face în satul Bolohani, mun. Orhei
- b) Termenul de livrare
Livrarea se va face în maxim 15 zile lucrătoare de la data semnării contractului. Produsele vor fi livrate într-o singură etapă (nu se admit livrări parţiale).
c)Transport și montare
Operatorul economic are obligaţia de a asigura transportul produselor până la locaţia de livrare și montarea acestora în spațiile unde vor fi amplasate.
La livrare, fiecare bun va fi însoţit de documentaţia tehnică, de instalare şi configurare, precum şi de exploatare/utilizare, după caz.
Furnizorul are obligaţia de a ambala produsele pentru ca acestea să facă faţă la manipularea dură din timpul transportului, tranzitului şi expunerii la temperaturi extreme, la soare şi la precipitaţiile care ar putea să apară în timpul transportului şi depozitării în aer liber, în aşa fel încât să ajungă în bună stare la destinaţia finală.
- d) Ofertele prezentate vor fi detaliate- elementele de mobila vor fi prezintate cu schița mobilierului, indicat ce model este și va include o poză sau macheta reală.
3.3. Garanție si service după vânzare
- a) Furnizorul va trebui să asigure garanția de bună funcționare, calitatea bunurilor pentru o perioadă de minim 24 luni, cu un termen de testare de 30 de zile.
- b) Perioada de garanție începe din momentul recepției finale, respectiv livrarea produsului. .
- c) În perioada de garanție toate piesele de schimb si intervențiile autorizate vor fi gratuite.
- d) Defecțiunile înregistrate vor fi sesizate la reprezentanța Furnizorului.
- PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI
- • Se solicită o perioadă de valabilitate a ofertei de 5 zile de la data depunerii ofertei.
- MODALITĂŢI DE PLATĂ
- • Plata produselor se va efectua in conformitate cu contractul încheiat intre Beneficiar si Furnizor, prin transfer bancar.
- PRECIZĂRI FINALE
- • ofertele vor fi transmise directorului de proiect – Digori Ion ( date de contact 068921273, 069888697 ssdurabile@gmail.com)
- • Operatorul economic declarat câștigător după finalizarea evaluării, va încheia contractul de furnizare cu Benficiarul. Oferta pe baza căreia operatorul economic a fost declarat câștigător devine parte integrantă a contractului de furnizare.
- • Organizatorul își rezerva dreptul de a accepta sau de a respinge orice oferta sau pe toate ofertele.
- • Respectarea instrucțiunilor din Caietul de Sarcini este obligatorie pentru toți operatorii economici care au depus oferta.
- AgroForestry Officer (NPSA-9), Community Forrest Project - UNDP Moldova
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist local în protecția copilului (Coordonator local) r-nul Cimișlia
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert monitorizare şi implementare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- AO FFUPLM contractează un/o consultant/ă privind evaluarea impactului economic al angajării susținătorului de la egal la egal în echipa centrelor comunitare de sănătate mintală
- Specialist principal/ofițer de comunicare, Direcția promovarea imaginii de țară, Instituția Publică Agenția de Investiții
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








