Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Cerere pentru depunerea scrisorii de intenție - servicii de promovare în spațiul online
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Nr.40_ IP/ din 15.11.2019
Asociația Obștească „Iniţiativa Pozitivă” în cadrul contractului de finanțare #03.RG.19 din 02.01.2019 semnat între Fundația Internațională de Caritate „Alianța de Sănătate Publică” și AO „Inițiativa Pozitivă”, intenționează să aplice o parte din fonduri pentru contractarea serviciilor de desfășurare a unei campaniei de promovare PrEP, în spațiul online.
A.O. „Iniţiativa Pozitivă” invită Consultanții (persoane juridice) eligibili, pentru a-și exprima intenția în prestarea serviciilor menționate mai sus.
Consultanții interesați trebuie să furnizeze CV-ul cu informații care indică faptul că ei sunt calificați să presteze serviciile solicitate (descrierea serviciilor similare, experiență în sprestarea servciciilor similare, disponibilitatea și competențe adecvate în rândul personalului, etc.).
Cerințele de calificare și baza de evaluare (criterii de evaluare):
Experiență generală – 30 puncte
- Organizație specializată în prestarea serviciilor în domeniul publicității sau media;
- Minim 3 ani experiență în domeniu;
- Experiența colaborării cu organizațiile internaționale și / sau agențiile naționale care implementează programe și proiecte finanțate extern.
Experiență specifică – 40 puncte
- Experienta privind conceperea, planificarea și desfășurarea activităților de promovare online;
- Experiență anterioară în desfășurarea serviciilor similare;
- Experiența în elaborarea și dezvoltarea proiectelor în domeniul socio-medical va constitui un avantaj.
Experiență profesională, personalul-cheie – 30 puncte
- Minim doi angajați cu instruire specializată;
- Minim un angajat cu experiență în targetarea pubilicității și promovare pe rețele de socializare;
- Cunoașterea avansată a limbilor română, rusă și engleză.
Consultanții vor fi selectați în conformitate cu procedurile stabilite în Ghidul Băncii Mondiale: Guidelines: Selection and Employment of Consultants by World Bank Borrowers (ediția curentă).
Pentru informaţii suplimentare referitoare la serviciile solicitate, vă puteţi adresa:
Dnul Golosceapov Evghenii.
Tel.: 022-00-99-74
Intențiile de participare și CV-ul/Portofoliul companiei pot fi trimise prin fax, poştă sau prezentate la adresa noastră de mai jos, până la termenul limită: 27 noiembrie 2019, ora 16:00.
Asociația Obștească „Iniţiativa Pozitivă”
MD 2048 mun. Chişinău, str. Independenţei, 6/2 (subsol)
Tel.: 022 00 99 74
Fax: 022 66 38 50
Email: procurari.initiativapozitiva@gmail.com
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de specialist în securitatea sistemelor informatice
- General Survey Corporation SRL (București) angajează Project Manager Tehnic – Geodezie / Cadastru
- Expert/ă în dezvoltarea mecanismului de monitorizare a educației online a copiilor refugiați
- Caritas Moldova is hiring an Advocacy Officer
- Qu25/03051: DTSP/International Consultant to support the Ministry of Labour and Social Protection
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






