CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Abonamente
    • Bannere Publicitare
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei „AVE Copiii” angajează Asistent/ă social/ă în cadrul Echipei interne de Management de Caz
SC. Summit Events


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
17/09/2025

AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei „AVE Copiii” angajează Asistent/ă social/ă în cadrul Echipei interne de Management de Caz

AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent/ă social/ă în cadrul Echipei interne de Management de Caz

Poziție: full-time

 

Locul de muncă: oficiul AO AVE Copiii (mun. Chișinău).

Obiectivele postului

Sub supravegherea Specialistului principal în Protecția copilului/ Coordonator al Echipei interne de Management de Caz, Asistentul social:

Gestionează cazurile copiilor identificați sau referiți, aflați în situație de risc, inclusiv ale copiilor din familiile de refugiați din Ucraina, copiilor moldoveni identificați în situație de risc sau neînsoțiți pe teritoriul altor state, copiilor și tinerilor in/ieșiți din îngrijire alternativă, precum și copiilor și tinerilor în contact cu sistemul de justiție.

Sarcini/ Atribuții de bază

Asistentul social

  1. planifică operațional activitățile relative postului și le implementează eficient; monitorizează termenele și face toate demersurile necesare pentru ajustarea acestora; previne întârzierile și adresează toate provocările în acest sens;
  2. implementează Managementul de caz al minimum 75 de beneficiari anual, inclusiv prin oferirea de sesiuni de consiliere individuală și/ sau de grup, planificarea asistenței individuale, relaționarea cu autoritățile;
  3. facilitează relațiile dintre Asociație cu partenerii și beneficiarii de asistență;
  4. înregistrează în Registrul pentru Sesizări, toate sesizările primite pe cazurile de violență, neglijare, exploatare și trafic față de copii, precum și autosesizările pe cazurile similare;
  5. identifică pro activ cazurile copiilor aflați în situație de risc;
  6. oferă refugiaților (adulți și copii) informații și consultații cu privire la accesarea sistemelor locale de sănătate, educațional și asistență socială;
  7. facilitează accesul refugiaților (adulți și copii) la sistemul local de sănătate și accesul copiilor refugiați la serviciile locale educaționale;
  8. oferă copiilor și tinerilor in/ieșiți din îngrijire alternativă și tinerilor din sistemul de justiție și familiilor acestora informații și consultații privind accesarea serviciilor educaționale și integrarea socio -profesională;
  9. coordonează cu specialistul principal în protecția copilului necesitatea procurării articolelor vestimentare, medicamentelor, produselor para farmaceutice, KIT-urilor educaționale, în baza evaluărilor necesităților individuale și perfectează în acest sens toate documentele, conform procedurilor interne;
  10. organizează procurările necesare pentru beneficiari și livrarea acestora către destinatari;
  11. înregistrează imediat, în Sistemul electronic unificat de evidență a beneficiarilor (Primero CPIMS+ și DASHY), suportul oferit de către AVE Copiii fiecărui beneficiar;
  12. monitorizează cazurile asistate, inclusiv prin organizarea de vizite la domiciliul beneficiarilor;
  13. propune spre referire, pregătește și referă cazurile către servicii sociale specializate sau către alte instituții, conform procedurii managementului de caz;
  14. participă la elaborarea conceptelor și materialelor de instruire pentru profesioniști din domeniul protecției drepturilor copilului;
  15. elaborează rapoarte lunare și alte rapoarte periodice de activitate, precum și participă la elaborarea Rapoartelor periodice pentru donatori;
  16. participă la ședințele organizate de managementul superior;
  17. execută orice alte dispoziții date de Coordonatorul Echipei interne de Management de Caz și Directorul Executiv în realizarea strategiilor Asociației.

Data începerii activităţii: imediat

Studii și calificări necesare pentru ocuparea postului:

Pregătire și instruire necesară

Studii (obligatoriu): superioare de licență în domeniul asistenței sociale sau educației și/ sau studii de master în asistență socială;

Studii (avantaje): formare în Managementul de caz în protecția copilului și în Protecția copilului și/ sau în Prevenirea și combaterea violenței față de copii.

Experiență necesară executării sarcinilor și responsabilităților postului

 Minimum 5 ani în asistența socială a copiilor aflați în situație de risc și în Managementul de caz în domeniul protecției copilului;

Minimum 2 ani în management de baze de date și/ sau de gestiune electronică a dosarelor de management de caz în domeniul protecției copilului;

Cunoștințe specializate

Legislație (minim)

Cunoașterea și mânuirea profundă a Convenției ONU cu privire la Drepturile Copilului, Liniilor directoare ONU cu privire la îngrijirea alternativă, Comentariul General nr.14 (2013) privind dreptul copilului de a avea ca primă considerație interesele sale superioare, Comentariul General nr. 6 (2005) cu privire la tratamentul copiilor neînsoțiți și separați în afara țării lor de origine;

Cunoașterea și mânuirea profundă a prevederilor Legii 140/2013 privind protecția specială a copiilor aflați în situație de risc și a copiilor separați de părinți, a HG 270/2014 cu privire la aprobarea Instrucțiunilor privind mecanismul intersectorial de cooperare pentru identificarea, evaluarea, referirea, asistența și monitorizarea copiilor victime și potențiale victime ale violenței, neglijării, exploatării și traficului, a Ordinului MMPS 134/2023 privind aprobarea managementului de caz în domeniul protecției copilului;

Cunoașterea cadrului de funcționare a domeniului de asistență socială, inclusiv servicii și prestații sociale, proceduri de acces la servicii universale și prestații sociale pentru (1) copii în situație de risc și familii vulnerabile, (2) copii in/ieșiți din îngrijire alternativă, (3) copii refugiați, (4) copii în contact cu sistemul de justiție;

Limbi străine

Nivel avansat de comunicare scrisă şi verbală în Română și Rusă;

Nivel de bază de comunicare scrisă și verbală în Engleză (avantaje);

Cunoașterea unei alte limbi este un avantaj;

 Competențe digitale și/ sau tehnice

Pachetul Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint) la nivel intermediar;

Abilități avansate de navigare în Internet și de mânuire a cutiilor poștale electronice.

Competențe profesionale și calități personale asociate postului:

Competențe personale: lucru eficient sub presiune; proactivitate; adaptabilitate și flexibilitate; reziliență;

Competențe de comunicare scrisă și verbală: redactare de rapoarte de evaluare inițială și complexă în cadrul Managementului de caz; redactare de prezentări cu privire la activitatea desfășurată; redactare de scrisori/ adresări/ răspunsuri/ note informative cu privire la cazurile din gestiune; analiza datelor (colectarea datelor și data clearing, modelarea datelor și prezentarea datelor etc.); redactare de rapoarte de activitate; negociere; empatie; ascultare activă;

Competențe organizaționale: planificarea și managementul timpului; prioritizarea sarcinilor de lucru pentru atingerea obiectivelor funcției; responsabilitate; punctualitate; inițiativă; lucru în echipă; stabilire de relații de toleranță, calm, perseverență;

Competențe de leadership: soluționare de probleme (obiectivitate și luare de decizii înțelepte în situații dificile, flexibilitate, creativitate, gândire critică, analiză, cercetare, evaluare); oferire și primire de feedback (comunicare excelență scrisă și verbală, empatie, ascultare activă); rezolvarea conflictelor (ascultare activă, inteligență emoțională, profesionalism, răbdare).

Condiţii: contract individual de muncă cu perioadă determinată (până la 31 decembrie 2025, cu posibilitate de prelungire) și perioadă de probă

Cerinţe de aplicare:

Data limită pentru depunerea dosarului: 30 septembrie 2025, ora 24:00.

Conținutul dosarului candidatului:

CV completat în format Europass http://europass.cedefop.europa.eu și scrisoarea de motivare vor fi depuse la adresa electronică office@avecopiii.md cu indicare la Tematica mesajului ”Concurs de post – Asistent social”.

 

Pentru informații suplimentare contactați: mob. 060655773 (A.Comerzan).

Doar persoanele, dosarele cărora vor fi preselectate pentru interviu, vor fi contactate.

Articol precedent: BNM angajează expert/ă consultant/ă responsabil/ă de achiziții publice Precedent Articolul următor: CNTM anunță apel public pentru selectarea prestatorului de servicii „Election Night” – 28 septembrie 2025 Următor

SC. Summit Events

Cele mai active în ultima lună

  • Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) 11
  • Societatea de Cruce Roșie Moldova 10
  • Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) 10
  • Asociația Obștească „Eco-Răzeni” 7
  • Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) 6
Nius-Prof SRL
Civic Digital Solutions
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Abonamente
  • Newsletter

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md