Consiliul Audiovizualului angajează Auditor intern principal , Serviciul audit intern
Salariul de funcție: de la 13050 lei (brut)
Sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante, conform fişei postului:
- Planificarea şi coordonarea auditului intern în domeniile de activitate ale CA.
- Efectuarea misiunilor de audit intern și asigurarea urmăririi implementării recomandărilor.
- Asigurarea activității de audit public intern, elaborarea și monitorizarea programului de asigurare și îmbunătățire a activității manageriale în cadrul Consiliului.
- Oferirea consultanței în domeniul implementării și consolidării sistemului de control intern managerial în cadrul CA.
Cerinţe specifice pentru participare la concurs
Studii superioare, de licenţă sau echivalente (domeniile contabilitate şi audit, finanţe, economie, drept);
Certificatul de calificare profesională în domeniul auditului intern în sectorul public;
2 ani de experiență profesională în domeniu.
Cunoaşterea legislaţiei în domeniul auditului;
Cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice;
Cunoaşterea situaţiei actuale în domeniul audiovizualului din Republica Moldova;
Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Navigare Internet.
Documente ce urmează a fi prezentate
- Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcției publice (descarcă aici)
Dacă cererea de participare este depusă prin intermediul platformei cariere.gov.md, atunci Formularul de participare va fi generat și completat automat în baza datelor din cererea electronică. - Copia buletinului de identitate
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfășurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs. - Copiile diplomelor de studii și, după caz, ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
- Documente ce atestă experiența profesională sau Declarația pe propria răspundere
Copia carnetului de muncă, certificate privind actvitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 pot fi înlocuite cu declarația pe propria răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. - Cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declarația pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. - Alte documente necesare:
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, constatarea veridicității actelor se va efectua la data desfășurării probei scrise a concursului. Formularul de participare poate fi găsit pe pagina web: www.consiliuaudiovizual.md la rubrica „Funcţii vacante” sau solicitat la Consiliul Audiovizualului.
Detalii despre dosar și modalitatea de depunere a dosarului:
https://cariere.gov.md/ro/job/auditor-intern-principalauditoare-interna-principala/28143