Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Ingrijitor/Ingrijitoare pentru întreținerea biroului
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
UN Women în Moldova intenționează să angajeze un ingrijitor/ o ingrijitoare pentru întreținerea biroului, cu normă incompletă, pentru a asigura servicii eficiente de curățenie și întreținere a sediului său, care are o suprafață de aproximativ 660 m². Acesta include coridoare, 50 de locuri de muncă, 3 (trei) săli de ședințe, o bucătărie, o arhivă și o cameră de depozitare. Funcția de ingrijitoare/ingrijitor pentru întreținerea biroului este localizată în sediul UN Women din Chișinău, Moldova, str. Maria Cebotari 18.
Ingrijitoare/ingrijitor pentru întreținerea biroului raportează managerului de operațiuni și colaborează îndeaproape cu echipele de programe și operațiuni ale UN Women pentru a asigura livrarea constantă a serviciilor.
Descrierea responsabilităților / domeniul de activitate
Sub îndrumarea și supravegherea directă a managerului de operațiuni, ingrijitoare/ingrijitor pentru întreținerea biroului va presta zilnic servicii de curățenie în sediul UN Women Moldova, în intervalul orar 14:00 - 17:00, asigurând un mediu primitor și igienic pentru vizitatori și angajați, menținând standarde ridicate de calitate și acuratețe. Ingrijitoarea/ingrijitorul pentru întreținerea biroului trebuie să demonstreze o abordare orientată către client, un înalt simț al responsabilității, curtoazie, tact și capacitatea de a lucra eficient cu persoane din medii naționale și culturale diverse.
Candidatul/candidata selectat/ă va fi responsabil/ă de îndeplinirea următoarelor sarcini, inclusiv, dar fără a se limita la:
Întreținerea bucătăriei / camerei de recreere:
- Curățarea și dezinfectarea blaturilor, chiuvetelor și electrocasnicelor din bucătărie.
- Asigurarea curățării regulate a aparatelor de cafea, ceainicelor și cuptoarelor cu microunde.
- Golirea și curățarea frigiderului, aruncarea produselor expirate la gunoi.
- Spălarea tuturor vaselor, paharelor, ceștilor și ustensilelor utilizate în bucătărie.
- Reaprovizionarea cu consumabile pentru bucătărie, inclusiv cafea, ceai, zahăr, prosoape de hârtie pentru bucătărie, detergenți pentru bucătărie, saci de gunoi.
- Colectarea și aruncarea corectă a deșeurilor și a materialelor reciclabile.
- Asigurarea separării corespunzătoare a deșeurilor conform reglementărilor de reciclare.
- Monitorizarea și reaprovizionarea produselor de curățenie și a consumabilelor pentru bucătărie și raportarea eventualelor lipsuri.
Întreținerea sălilor de conferințe:
- Pregătirea sălilor de conferință pentru ședințe prin aranjarea scaunelor, pregătirea meselor și asigurarea unui mediu curat și organizat.
- Furnizarea de sticle cu apă, pahare, șervețele și alte articole necesare pentru ședințe.
- Prepararea și servirea cafelei, ceaiului sau altor băuturi pentru vizitatori, la solicitarea personalului operațional și de programe.
- Curățarea și rearanjarea sălilor de conferință după fiecare ședință, inclusiv îndepărtarea obiectelor utilizate și igienizarea suprafețelor.
- Îngrijirea și întreținerea plantelor din sălile de conferință și zonele comune, inclusiv udarea regulată și monitorizarea stării acestora.
Siguranță și întreținere:
- Raportarea oricăror probleme de întreținere, precum instalații defecte sau scurgeri.
- Asigurarea depozitării sigure a produselor de curățenie și utilizarea acestora conform normelor de siguranță.
- Răspuns prompt la solicitările urgente privind curățenia sau ospitalitatea.
Titularul postului îndeplinește și alte sarcini din aria sa de competență, conform necesităților pentru buna funcționare a biroului și organizației.
Locul de muncă și deplasările oficiale ale consultantului: Această consultanță se desfășoară exclusiv la sediu, Nu sunt necesare deplasări pentru realizarea acestei sarcini.
Detalii privind plata: Plata se efectuează lunar, în funcție de numărul de zile lucrate. UN Women va efectua plata persoanei selectate după certificarea prestării satisfăcătoare a serviciilor și transmiterea unei foi de pontaj. Numărul de zile lucrate este determinat exclusiv de UN Women.
Competente
Valori Fundamentale
- Respect pentru diversitate
- Integritate
- Profesionalism
Competențe de bază:
- Conștientizarea și sensibilitate față de aspectele de gen
- Responsabilitate
- Soluționare creativă a problemelor
- Comunicare eficientă
- Colaborare incluzivă
- Implicarea părților interesate
- Conducere prin exemplu
Pentru mai multe informații despre valorile și competențele fundamentale ale UN Women, accesați: https://www.unwomen.org/en/about-us/employment/application-process#_Values
COMPETENŢELE FUNCŢIONALE:
- Capacitatea de a răspunde în timp util și adecvat, cu un sentiment de urgență, oferind soluții constante și rezultate calitative care să răspundă necesităților reale ale clienților.
- Capacitatea de a anticipa eventualele necesități ale clienților.
- Capacitatea de a menține confidențialitatea în manipularea obiectelor personale sau a documentelor confidențiale în spațiul sediului.
- Capacitatea de a comunica în mod eficient cu colegii și supervizorii, asigurându-se că solicitările speciale privind curățenia sunt îndeplinite.
- Capacitatea de a respecta normele de sănătate și securitate, garantând un mediu de lucru sigur atât pentru angajați, cât și pentru vizitatori.
- Cunoștințe privind protocoalele de siguranță pentru utilizarea substanțelor chimice și a echipamentelor de curățenie.
- Capacitatea de a prioritiza sarcinile de curățenie în funcție de necesitățile biroului și programul ședințelor.
Calificări necesare
Studii și certificări:
- Sunt solicitate studii medii generale.
Experiență:
- Experiența în prestarea serviciilor de curățenie pentru birouri constituie un avantaj.
- Experiența relevantă în domeniu este considerată un avantaj.
- Experiența într-o organizație internațională reprezintă un avantaj major.
Cunoasterea Limbilor:
- Cunoașterea fluentă a limbii române și/sau ruse este obligatorie.
- Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj.
PROCESUL DE APLICARE
Candidații interesați sunt încurajați să-și depună aplicațiile online până la 10 martie 2025 prin următorul link: Office Maintenance Assistant (Local post for Residents of the Republic of Moldova) - UN Women Careers
- Project Coordinator within PIU
- iData angajează: Cercetător sau Cercetător Junior
- Gender-Centru seeks an individual consultant to provide training and capacity-building support for multidisciplinary teams working to combat violence against women and domestic violence
- Programme Finance Associate (NPSA-7), Just Energy Transition Programme - UNDP Moldova
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent/ă social/ă în cadrul Echipei interne de Management de Caz
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








