Ingrijitor/Ingrijitoare pentru întreținerea biroului


UN Women în Moldova intenționează să angajeze un ingrijitor/ o ingrijitoare pentru întreținerea biroului, cu normă incompletă, pentru a asigura servicii eficiente de curățenie și întreținere a sediului său, care are o suprafață de aproximativ 660 m². Acesta include coridoare, 50 de locuri de muncă, 3 (trei) săli de ședințe, o bucătărie, o arhivă și o cameră de depozitare. Funcția de ingrijitoare/ingrijitor pentru întreținerea biroului este localizată în sediul UN Women din Chișinău, Moldova, str. Maria Cebotari 18.

Ingrijitoare/ingrijitor pentru întreținerea biroului raportează managerului de operațiuni și colaborează îndeaproape cu echipele de programe și operațiuni ale UN Women pentru a asigura livrarea constantă a serviciilor.

Descrierea responsabilităților / domeniul de activitate

Sub îndrumarea și supravegherea directă a managerului de operațiuni, ingrijitoare/ingrijitor pentru întreținerea biroului va presta zilnic servicii de curățenie în sediul UN Women Moldova, în intervalul orar 14:00 - 17:00, asigurând un mediu primitor și igienic pentru vizitatori și angajați, menținând standarde ridicate de calitate și acuratețe. Ingrijitoarea/ingrijitorul pentru întreținerea biroului trebuie să demonstreze o abordare orientată către client, un înalt simț al responsabilității, curtoazie, tact și capacitatea de a lucra eficient cu persoane din medii naționale și culturale diverse.

Candidatul/candidata selectat/ă va fi responsabil/ă de îndeplinirea următoarelor sarcini, inclusiv, dar fără a se limita la:

Întreținerea bucătăriei / camerei de recreere:

  • Curățarea și dezinfectarea blaturilor, chiuvetelor și electrocasnicelor din bucătărie.
  • Asigurarea curățării regulate a aparatelor de cafea, ceainicelor și cuptoarelor cu microunde.
  • Golirea și curățarea frigiderului, aruncarea produselor expirate la gunoi.
  • Spălarea tuturor vaselor, paharelor, ceștilor și ustensilelor utilizate în bucătărie.
  • Reaprovizionarea cu consumabile pentru bucătărie, inclusiv cafea, ceai, zahăr, prosoape de hârtie pentru bucătărie, detergenți pentru bucătărie, saci de gunoi.
  • Colectarea și aruncarea corectă a deșeurilor și a materialelor reciclabile.
  • Asigurarea separării corespunzătoare a deșeurilor conform reglementărilor de reciclare.
  • Monitorizarea și reaprovizionarea produselor de curățenie și a consumabilelor pentru bucătărie și raportarea eventualelor lipsuri.

Întreținerea sălilor de conferințe:

  • Pregătirea sălilor de conferință pentru ședințe prin aranjarea scaunelor, pregătirea meselor și asigurarea unui mediu curat și organizat.
  • Furnizarea de sticle cu apă, pahare, șervețele și alte articole necesare pentru ședințe.
  • Prepararea și servirea cafelei, ceaiului sau altor băuturi pentru vizitatori, la solicitarea personalului operațional și de programe.
  • Curățarea și rearanjarea sălilor de conferință după fiecare ședință, inclusiv îndepărtarea obiectelor utilizate și igienizarea suprafețelor.
  • Îngrijirea și întreținerea plantelor din sălile de conferință și zonele comune, inclusiv udarea regulată și monitorizarea stării acestora.

Siguranță și întreținere:

  • Raportarea oricăror probleme de întreținere, precum instalații defecte sau scurgeri.
  • Asigurarea depozitării sigure a produselor de curățenie și utilizarea acestora conform normelor de siguranță.
  • Răspuns prompt la solicitările urgente privind curățenia sau ospitalitatea.

Titularul postului îndeplinește și alte sarcini din aria sa de competență, conform necesităților pentru buna funcționare a biroului și organizației.

Locul de muncă și deplasările oficiale ale consultantului: Această consultanță se desfășoară exclusiv la sediu, Nu sunt necesare deplasări pentru realizarea acestei sarcini.

Detalii privind plata: Plata se efectuează lunar, în funcție de numărul de zile lucrate. UN Women va efectua plata persoanei selectate după certificarea prestării satisfăcătoare a serviciilor și transmiterea unei foi de pontaj. Numărul de zile lucrate este determinat exclusiv de UN Women.

Competente

Valori Fundamentale

  • Respect pentru diversitate 
  • Integritate 
  • Profesionalism

Competențe de bază: 

  • Conștientizarea și sensibilitate față de aspectele de gen 
  • Responsabilitate 
  • Soluționare creativă a problemelor 
  • Comunicare eficientă 
  • Colaborare incluzivă 
  • Implicarea părților interesate 
  • Conducere prin exemplu

Pentru mai multe informații despre valorile și competențele fundamentale ale UN Women, accesați:  https://www.unwomen.org/en/about-us/employment/application-process#_Values 

COMPETENŢELE FUNCŢIONALE: 

  • Capacitatea de a răspunde în timp util și adecvat, cu un sentiment de urgență, oferind soluții constante și rezultate calitative care să răspundă necesităților reale ale clienților.
  • Capacitatea de a anticipa eventualele necesități ale clienților.
  • Capacitatea de a menține confidențialitatea în manipularea obiectelor personale sau a documentelor confidențiale în spațiul sediului.
  • Capacitatea de a comunica în mod eficient cu colegii și supervizorii, asigurându-se că solicitările speciale privind curățenia sunt îndeplinite.
  • Capacitatea de a respecta normele de sănătate și securitate, garantând un mediu de lucru sigur atât pentru angajați, cât și pentru vizitatori.
  • Cunoștințe privind protocoalele de siguranță pentru utilizarea substanțelor chimice și a echipamentelor de curățenie.
  • Capacitatea de a prioritiza sarcinile de curățenie în funcție de necesitățile biroului și programul ședințelor.

Calificări necesare

Studii și certificări:

  • Sunt solicitate studii medii generale.

Experiență:

  • Experiența în prestarea serviciilor de curățenie pentru birouri constituie un avantaj.
  • Experiența relevantă în domeniu este considerată un avantaj.
  • Experiența într-o organizație internațională reprezintă un avantaj major.

Cunoasterea Limbilor:

  • Cunoașterea fluentă a limbii române și/sau ruse este obligatorie.
  • Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj.

PROCESUL DE APLICARE 

Candidații interesați sunt încurajați să-și depună aplicațiile online până la 10 martie 2025 prin următorul link: Office Maintenance Assistant (Local post for Residents of the Republic of Moldova) - UN Women Careers




Banner Audit Juridic CICO 300 x 250 px 2

NEWSLETTER

Vă rugăm să activați javascript în browser-ul dvs. pentru a putea trimite acest formular

PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la support@portal.civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola