Asistent administrativ - Fundația ”ALT” pentru Dezvoltarea și Susținerea Inițiativelor Sociale
Angajatul va oferi suport administrativ şi de secretariat în funcţie de necesităţi în cadrul Fundației ”ALT” pentru Dezvoltarea și Susținerea Inițiativelor Sociale.
Responsabilităţi:
- Organizarea logisticii pentru implementarea tuturor activităților prevăzute de activitatea organizatiei;
- Coordonarea comunicării eficiente în rusă, română, engleză, materiale de comunicare etc.
- Sprijină comunicarea cu partenerii organizației (email, telefon, corespondență);
- Participă la pregătirea documentelor necesare (scriere, traducere, redactare);
- Îndeplineşte alte sarcini în vederea facilitării lucrului organizației.
Calificări:
- Experienţă de cel puţin un an, preferabil în poziţie de asistent de proiect, asistent administrativ sau secretar;
- Cunoașterea la perfecție a limbii române și posedarea limbii engleze și ruse;
- Studii superioare;
- Cunoaşterea Microsoft Office și utilizarea abilă a tehnicii de birou (scanner, imprimantă etc.) este obligatorie;
- Capacitate de organizare şi planificare personală;
- Abilităţi de comunicare, de analiza şi sinteză;
- Studiile sau experiența de lucru în cadrul organizațiilor non-guvernamentale și a proiectelor cu finanțare externă vor fi considerate ca avantaje.
Vor fi contactaţi doar candidații preselectați, care vor fi invitați la interviu. Valoarea salariului se discută individual cu candidatul în cadrul procesului de selecție și intervievare.
Fundația pentru Dezvoltarea și Susținerea Inițiativelor Sociale ALT a fost înființată în noiembrie 2023 la Chișinău. Prioritățile Fundației ALT sunt conservarea patrimoniului cultural și istoric al Republicii Moldova, protecția mediului și conservarea biodiversității, susținerea proiectelor educaționale din Republica Moldova.
CV-urile le puteti expedia până în data de 20 martie 2024 la adresa de email indicată: info@alt-foundation.md