Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Asistent administrativ - Fundația ”ALT” pentru Dezvoltarea și Susținerea Inițiativelor Sociale
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Angajatul va oferi suport administrativ şi de secretariat în funcţie de necesităţi în cadrul Fundației ”ALT” pentru Dezvoltarea și Susținerea Inițiativelor Sociale.
Responsabilităţi:
- Organizarea logisticii pentru implementarea tuturor activităților prevăzute de activitatea organizatiei;
- Coordonarea comunicării eficiente în rusă, română, engleză, materiale de comunicare etc.
- Sprijină comunicarea cu partenerii organizației (email, telefon, corespondență);
- Participă la pregătirea documentelor necesare (scriere, traducere, redactare);
- Îndeplineşte alte sarcini în vederea facilitării lucrului organizației.
Calificări:
- Experienţă de cel puţin un an, preferabil în poziţie de asistent de proiect, asistent administrativ sau secretar;
- Cunoașterea la perfecție a limbii române și posedarea limbii engleze și ruse;
- Studii superioare;
- Cunoaşterea Microsoft Office și utilizarea abilă a tehnicii de birou (scanner, imprimantă etc.) este obligatorie;
- Capacitate de organizare şi planificare personală;
- Abilităţi de comunicare, de analiza şi sinteză;
- Studiile sau experiența de lucru în cadrul organizațiilor non-guvernamentale și a proiectelor cu finanțare externă vor fi considerate ca avantaje.
Vor fi contactaţi doar candidații preselectați, care vor fi invitați la interviu. Valoarea salariului se discută individual cu candidatul în cadrul procesului de selecție și intervievare.
Fundația pentru Dezvoltarea și Susținerea Inițiativelor Sociale ALT a fost înființată în noiembrie 2023 la Chișinău. Prioritățile Fundației ALT sunt conservarea patrimoniului cultural și istoric al Republicii Moldova, protecția mediului și conservarea biodiversității, susținerea proiectelor educaționale din Republica Moldova.
CV-urile le puteti expedia până în data de 20 martie 2024 la adresa de email indicată: info@alt-foundation.md
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de analist/analistă sisteme informaționale (încasări plăți MPay)
- Instituția Publică Centrul Național pentru Energie Durabilă anunță concurs pentru funcția vacantă de specialist principal, Direcția juridică și achiziții
- Public Institution National Environmental Projects Implementation Office (P.I.NEPIO) - announcement of selection of international consultant
- BNM angajează Expert consultant al Direcţiei reglementare şi licenţiere
- BNM angajează Inginer/ă principal/ă al/a Direcţiei aplicaţii business
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






