America House Chișinău angajează Manager Evenimente



Centrul cultural America House Chisinau angajează manager de evenimente

Centrul cultural al Ambasadei SUA în Republica Moldova „America House Chișinău” (www.facebook.com/AHChisinau/) are scopul de a organiza diverse activități, proiecte și programe culturale și educaționale care au la bază promovarea valorilor și culturii americane și facilitarea schimbului academic și educațional dintre SUA și Republica Moldova. Centrul este administrat de Asociația Obștească „Academia de Inovare și Schimbare prin Educație” (AISE) în baza unui acord de grant.

Domeniile de interes ale centrului:

  •   Informarea publicului din Republica Moldova despre civilizația, cultura și valorile americane;
  •   Facilitarea comunicării dintre experții americani și publicul larg din Republica Moldova;
  •   Promovarea studierii limbii engleze;
  •   Oferirea de asistență în procesul de depunere a doserelor la universitățile din SUA;
  •   Implicarea absolvenților programelor de schimb finanțate de Guvernul SUA.

 Responsabilitățile managerului de evenimente

  • planificarea evenimentelor, programelor și activităților culturale organizate la Centrul cultural „America House Chișinău”;
  • comunicarea cu experți locali și internaționali invitați să modereze sau să prezinte în cadrul activităților Centrului cultural „America House Chișinău”;
  • moderarea și co-moderarea programelor și activităților culturale în limbile română, engleză și rusă, în colaborare cu Managerul Centrului;
  • organizarea spațiului centrului pentru o bună desfățurare a activităților culturale;
  • gestionarea echipei de voluntari ai centrului în strânsă colaborare cu reprezentanții Ambasadei SUA la Chișinău;
  • coordonarea programelor și activităților din cadrul programului de voluntariat: recrutare, informare, mentorare, supraveghere, etc.;
  • ghidarea vizitatorilor centrului și oferirea de informații cu privire la activitățile organizate;
  • promovarea serviciilor centrului;
  • organizarea și desfășurarea vizitelor în teritoriu cu scopul de a informa publicul larg despre serviciile centrului;
  • colaborarea cu ceilalți membri ai echipei pentru o bună desfășurare centrului.

Cerinţe

  • Studii superioare de specialitate (educație, limbi străine, jurnalism, comunicare, relații internaționale sau alte studii relevante);
  • Experienţă de lucru minim 2 ani;
  • Experienţa de lucru în managementul evenimentelor va fi apreciată. 
  • Cunoaşterea limbilor română, rusă şi engleză (B2 - C2);
  • Aptitudini de comunicare inter și intrapersonală;
  • Capacitatea de a coordona echipe de tineri / voluntari;
  • Experiență în elaborarea strategiilor de marketing pentru promovarea evenimentelor culturale;
  • Adaptabilitate la schimbări și creativitate în conceperea și implementarea evenimentelor;
  • Responsabilitate;
  • Aptitudini de utilizare a calculatorului;
  • Interes pentru cultura americană și dezvoltarea relațiilor interculturale dintre SUA și Republica Moldova;
  • Abilitatea de a analiza interesul comunității față de subiectele ce țin de cultura americană și alte domenii de interes.

Cum puteți depune dosarul? 

Completați formularul: https://forms.gle/1GBrxe3nk1ofKy338

Data limită de depunere a dosarelor: cererile vor fi acceptate până când este identificat un candidat potrivit.

Pentru informații suplimentare privind postul de muncă nu ezitați să adresați întrebări pe email, la adresa americahousemd@gmail.com sau prin intermediul paginilor noastre de Facebook și Instagram www.facebook.com/AHChisinau

job