A.O. Centrul de Drept al Femeilor anunță concurs pentru selectarea unui/unei asistent(e) pe procurări (part-time)



Despre organizație:

Asociația Obștească „Centrul de Drept al Femeilor”(în continuare – CDF) este o organizație non-guvernamentală înregistrată în anul 2009. Misiunea CDF este de a contribui la prevenirea și combaterea violenței împotriva femeilor și a violenței în familie în Republica Moldova. Organizația monitorizează implementarea legislației în domeniul violenței față de femei și a violenței în familie și oferă expertiză la elaborarea unei legislații eficiente în domeniul egalității de gen, prevenirii și combaterii violenței în familie și a violenței față de femei, întreprinde eforturi de consolidare a capacităților răspunsului sistemului de drept la cazurile de violență în familie și susține femeile expuse la violență, oferindu-le asistență juridică primară și calificată , asistență psihologică și abilitare economică.

În perioada iulie 2022 –iunie 2023, Centrul de Drept al Femeilor implementează Proiectul ,,Răspunsul la criza refugiaților din Ucraina" susținut financiar de CARE prin SERA ROMANIA.

Obiectiv:

Reieșind din situația actuală privind criza refugiaților din Ucraina, Centrul de Drept al Femeilor a lansat inițiativa de suport și asistență pentru beneficiarii de asistență umanitară, astfel fiind necesar suportul unui specialist în gestionarea financiară și procurări și anume selectare de Asistent(ă) pe procuări în condițiile proiectului și potrivit cerințelor de procurări ale CDF.

Responsabilități:

Oferirea suportului partenerilor de implementare, sub aspectul planificării, evidenții, organizarea și realizarea procurărilor și perfectarea documentației financiare, proceduri de transmitere (primire-predare).

Monitorizarea și întocmirea rapoartelor ce țin de planificarea și executarea procurărilor;

Asigurarea acurateței și legalității tuturor procedurilor lansate pe domeniul procurărilor și sistematizarea evidenței documentelor justificative, lansarea, derularea procedurilor și perfectarea documentației de executare;

Asigurarea ca cheltuielile pe proiect și achizițiile sunt realizate în conformitate cu politica organizațiilor donatoare și legislația în vigoare;

Participarea în elaborarea și realizarea măsurilor îndreptate spre respectarea utilizarea rațională a resurselor financiare ale proectului și potrivit necesităților;

Pregătirea rapoartelor analitice și statistice necesare managementului organizației/ donatorului; Realizarea activității privind formarea, actualizarea şi păstrarea bazei de date a documentelor lucrative şi respectarea regulilor de utilizare a bazei de date interne;

Colectarea informației despre progresul activităților și participarea la activitatea de raportare intermediară și finală pe Proiect;

Conlucrarea cu echipa de proiect, specialiștii pe finanțe din cadrul organizației;

Formularea propunerilor și soluțiilor ce țin de riscuri sau alte vulnerabilități;

Alte activități operaționale și management organizațional.

 

Cerințe față de aplicanți:

 Studii superioare (contabilitate/finanțe/economie/drept);

 Experiență de lucru în domeniul financiar/contabil/achiziții constituie un avantaj;

 Experiența anterioară de lucru în activități/proiecte finațate de donatori străini destinate suportului și    asistenței umanitare, inclusiv pentru refugiați va constitui un avantaj;

 Cunoașterea legislației în domeniul achizițiilor și fiscalității;

 Cunoaşterea limbilor rusă și engleză constituie un avantaj;

 Abilități excelente de interacțiune și comunicare, abilități de a lucra independent și în echipă;

 Spirit de inițiativă, orientare spre soluții, responsabilitate și tendință de dezvoltare.

 Capacităţi de organizare a timpului, lucru în echipă, de comunicare eficientă verbală şi în scris, de colectare, analiză și formulare a concluziilor, de raportare, management şi leadership, de prioritizare și realizare a mai multor activități simultan, de lucru într-un mediu multicultural, multietnic cu persoane din diferite medii naționale, culturale și pături sociale

Dosarul de aplicare va include:

  • CV-ul;
  • Scrisoare de intenție, care să includă descrierea experienței relevante, precum și motivația candidatului/tei, cu indicarea a 2 persoane de referință.

 

Aspecte organizaționale:

Asistentul/a pe procurări va lucra în bază de contract individual de muncă, cu o implicare de 50% pînă în iunie 2023.

Condiții de muncă:

Specialistul/specialista va lucra în bază de contract de prestare servicii, cu o implicare de 50% în perioada 1 noiembrie 2022 – iunie 2023.

Procedura de aplicare:

Termenul-limită de prezentare a dosarului de aplicare este 30 octombrie 2022, ora 12.00.

Dosarele de aplicare vor fi prezentate în format electronic la adresa concurs@cdf.md cu mențiunea „Concurs procurist/ă/ proiect criza refugiaților” sau pot fi depuse la adresa: str. M. Kogălniceanu 76, mun. Chișinău.

Numai candidații selectați vor fi contactați. Dosarele incomplete nu vor fi evaluate.

Informații suplimentare le puteți solicita prin email: concurs@cdf.md

NB: Procesul de selectare se va desfășura în conformitate cu politica de resurse umane fără a discrimina candidații pe criterii de naţionalitate, rasă, etnie, religie sau credinţă, sex, vârstă, dezabilitate, orientare sexuală, orientare politică, statut social sau pe baza oricărui alt criteriu.