Achiziția unui încărcător frontal
AXA Management Consulting SRL invită agenții economici interesați să depună ofertele pentru participarea la licitația publică privind achiziționarea bunurilor și serviciilor în cadrul Proiectului ”Răspuns multidimensional la provocările emergente de securitate umană”, implementat de Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) din Moldova și finanțat de către Guvernul Japoniei. Scopul Proiectului este îmbunătățirea eficienței operaționale și sprijinul activităților curente ale beneficiarului prin integrarea echipamentelor de înaltă performanță.
- Denumirea autorității contractante: AXA Management Consulting SRL în calitate de Administrator al Finanțării;
- Sursa finanțării: Proiectului ”Răspuns multidimensional la provocările emergente de securitate umană”, implementat de Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) din Moldova și finanțat de către Guvernul Japoniei.
- Obiectul achiziției: Achiziția unui încărcător frontal care să răspundă nevoilor operaționale de manipulare a materiei prime și produselor finite în procesul de fabricare a brichetelor pentru beneficiarul cu locația în or. Hâncești, str. Cogâlnic.
- Termenii și condițiile de livrare a bunurilor:
- Termen de realizare este de max. 30 zile calendaristice din data semnării contractului;
- Locația executării lucrărilor: Hâncești, str. Cogâlnic.
- Cerințe și parametri tehnici – în concordanță cu Caietul de sarcini anexat.
- Modul de formare a prețului: scutire de TVA cu drept de deducere (cota 0% TVA).
- Oferta de preț urmează a fi formulată: în
- Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale după recepția și acceptarea Bunului (prezentarea Procesului verbal / Actului de predare-primire și punere în funcțiune a Bunului semnat de către Părți).
- Perioada de garanție minim 1 an din data punerii în funcțiune.
- Criteriul de evaluare: Corespunderea cu cerințele și parametrii tehnici precum și cel mai mic preț evaluat. În cadrul procedurii de evaluare se vor accepta Bunurile fără devieri, conform cerințelor tehnice solicitate în Caietul de sarcini.
- Ofertantul va pune la dispoziție prospectul tehnic/fisa de catalog pentru toate echipamentele și materialele, traduse în limba română și/sau rusă.
- Oferta va conține cerințele/specificațiile tehnice depline solicitate conform caietului de sarcini.
- Pentru a participa la licitația publică, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Oferta de preț completată corespunzător și confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor Bunurilor, cantitatea, prețul unitar și suma totală a ofertei cu scutire de TVA cu drept de deducere (cota TVA 0%), conform: tabelului 3 din Caietul de sarcini;
- Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice;
- Datele de identificare ale companiei și rechizitele bancare confirmate prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
- Declarația ofertantului privind lipsa datoriilor la bugetul de stat în momentul depunerii documentației de participare la licitație.
- Fise tehnice și certificate de conformitate pentru bunurile ofertate, după cum urmează:
- Prospectul tehnic/fisa de catalog pentru toate echipamentele și materialele.
- Toate echipamentele trebuie să fie însoțite de declarații/certificate de conformitate ale producătorului, care dovedesc caracteristicile tehnice necesare și conformitatea cu standardele în vigoare.
- Toate echipamentele electrice trebuie să fie însoțite cu declarații de conformitate pe proprie răspundere emise de producător, cu dovada că producătorul deține sisteme de management integrate, conforme standardelor din seria ISO 9001 (Sisteme de management a calității), ISO 14001 (Sisteme de management de mediu).
- Informații despre participant și lista principalelor contracte din aceeași categorie finalizate, confirmat prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice.
- Documente care să demonstreze capacitatea ofertantului de executare a lucrărilor, (după caz: copia contratelor/acte/certificate de execuție, ultimul raport financiar etc.).
Informații suplimentare legate de procedura de achiziție pot fi obținute la următoarele date de contact: Telefon - 079-403-227, E-mail: websites@axa.md, numele și prenumele persoanei responsabile: Stela Popa.
Modalitatea de depunere a ofertelor:
- Termenul de depunere a ofertelor: 28 octombrie 2024, ora 17.00.
- Ofertele se depun Electronic la adresa: websites@axa.md, indicându-se în subiectul mesajului: Achiziția unui încărcător frontal pentru beneficiarul cu locația în or. Hâncești, str. Cogâlnic.
- Modalitatea de redactare a ofertelor: Oferta și documentele solicitate urmează a fi întocmite pe calculator, în clar, fără corectări, având număr și data de ieșire, cu semnătura (olografică sau digitală) a persoanei responsabile și aplicată ștampila companiei (după caz).
- Modalitatea de salvare a documentației de concurs: Documentele aferente dosarului se vor transmite în format PDF (Nu se acceptă, documente în format word, Jpg, etc.)
- Ofertele recepționate după data și ora limită comunicată vor fi respinse și nu vor fi analizate în procesul de
- Termenul de valabilitate a ofertei: 60 zile.
Caietele de sarcini pot fi descărcate AICI