CIVIC.MD CIVIC.MD

Nu aveț pachete de promovare

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Achiziții
  4. Achiziția unui încărcător frontal
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Detalii
Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
18/10/2024

Achiziția unui încărcător frontal

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

AXA Management Consulting SRL invită agenții economici interesați să depună ofertele pentru participarea la licitația publică privind achiziționarea bunurilor și serviciilor în cadrul Proiectului ”Răspuns multidimensional la provocările emergente de securitate umană”, implementat de  Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) din Moldova și finanțat de către Guvernul Japoniei. Scopul Proiectului este îmbunătățirea eficienței operaționale și sprijinul activităților curente ale beneficiarului prin integrarea echipamentelor de înaltă performanță.

  1. Denumirea autorității contractante: AXA Management Consulting SRL în calitate de Administrator al Finanțării;
  2. Sursa finanțării: Proiectului ”Răspuns multidimensional la provocările emergente de securitate umană”, implementat de Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) din Moldova și finanțat de către Guvernul Japoniei.
  3. Obiectul achiziției: Achiziția unui încărcător frontal care să răspundă nevoilor operaționale de manipulare a materiei prime și produselor finite în procesul de fabricare a brichetelor pentru beneficiarul cu locația în or. Hâncești, str. Cogâlnic.
  4. Termenii și condițiile de livrare a bunurilor:
  • Termen de realizare este de max. 30 zile calendaristice din data semnării contractului;
  • Locația executării lucrărilor: Hâncești, str. Cogâlnic.
  • Cerințe și parametri tehnici – în concordanță cu Caietul de sarcini anexat.
  1. Modul de formare a prețului: scutire de TVA cu drept de deducere (cota 0% TVA).
  2. Oferta de preț urmează a fi formulată: în
  3. Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale după recepția și acceptarea Bunului (prezentarea Procesului verbal / Actului de predare-primire și punere în funcțiune a Bunului semnat de către Părți).
  4. Perioada de garanție minim 1 an din data punerii în funcțiune.
  5. Criteriul de evaluare: Corespunderea cu cerințele și parametrii tehnici precum și cel mai mic preț evaluat. În cadrul procedurii de evaluare se vor accepta Bunurile fără devieri, conform cerințelor tehnice solicitate în Caietul de sarcini.
  6. Ofertantul va pune la dispoziție prospectul tehnic/fisa de catalog pentru toate echipamentele și materialele, traduse în limba română și/sau rusă.
  7. Oferta va conține cerințele/specificațiile tehnice depline solicitate conform caietului de    sarcini.
  8. Pentru a participa la licitația publică, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
  • Oferta de preț completată corespunzător și confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor Bunurilor, cantitatea, prețul unitar și suma totală a ofertei cu scutire de TVA cu drept de deducere (cota TVA 0%), conform: tabelului 3 din Caietul de sarcini;
  • Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice;
  • Datele de identificare ale companiei și rechizitele bancare confirmate prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
  • Declarația ofertantului privind lipsa datoriilor la bugetul de stat în momentul depunerii documentației de participare la licitație.
  • Fise tehnice și certificate de conformitate pentru bunurile ofertate, după cum urmează:
    • Prospectul tehnic/fisa de catalog pentru toate echipamentele și materialele.
    • Toate echipamentele trebuie să fie însoțite de declarații/certificate de conformitate ale producătorului, care dovedesc caracteristicile tehnice necesare și conformitatea cu standardele în vigoare.
    • Toate echipamentele electrice trebuie să fie însoțite cu declarații de conformitate pe proprie răspundere emise de producător, cu dovada că producătorul deține sisteme de management integrate, conforme standardelor din seria ISO 9001 (Sisteme de management a calității), ISO 14001 (Sisteme de management de mediu).
  • Informații despre participant și lista principalelor contracte din aceeași categorie finalizate, confirmat prin ștampila organizației și semnătura            persoanei împuternicite cu administrarea entității economice.
  • Documente care să demonstreze capacitatea ofertantului de executare a lucrărilor, (după caz: copia contratelor/acte/certificate de execuție, ultimul raport financiar etc.).

Informații suplimentare legate de procedura de achiziție pot fi obținute la următoarele date de contact: Telefon - 079-403-227, E-mail: websites@axa.md, numele și prenumele persoanei responsabile: Stela Popa.

Modalitatea de depunere a ofertelor:

  • Termenul de depunere a ofertelor: 28 octombrie 2024, ora 17.00.
  • Ofertele se depun Electronic la adresa: websites@axa.md, indicându-se în subiectul mesajului: Achiziția unui încărcător frontal pentru beneficiarul cu locația în or. Hâncești, str. Cogâlnic.
  • Modalitatea de redactare a ofertelor: Oferta și documentele solicitate urmează a fi întocmite pe calculator, în clar, fără corectări, având număr și data de ieșire, cu semnătura (olografică sau digitală) a persoanei responsabile și aplicată ștampila companiei (după caz).
  • Modalitatea de salvare a documentației de concurs: Documentele aferente dosarului se vor transmite în format PDF (Nu se acceptă, documente în format word, Jpg, etc.)
  • Ofertele recepționate după data și ora limită comunicată vor fi respinse și nu vor fi analizate în procesul de
  • Termenul de valabilitate a ofertei: 60 zile.

Caietele de sarcini pot fi descărcate AICI



Articol precedent: Tender no. 83363217 for the procurement of services for supporting the integration of the “Moldova 2030” NDS and development of the first medium-term National Development Plan Precedent Articolul următor: Cerere de exprimare a interesului: Selectarea unei companii de consultanță pentru organizarea școlii de vară pentru tinerii fermieri ,,Smart Farmer School” Următor

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

  • Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Manager în publicitate și marketing
  • Asociația Promo-LEX angajează Coordonator/Coordonatoare de program
  • Call for Applications – National experts from Armenia, Moldova and Ukraine to conduct Organisational Capacity Assessment (OCA) of CSOs
  • BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea domeniului operațiunilor cu numerar
  • Proimagine angajează Șef(ă) Departament de Comunicare

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA
Asociația Obștească ”CASMED”

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md