Cerere de oferte pentru achiziția de mobilier

 

Asociația Obștească ”Inovații Sociale” implementează proiectul Spălătorie socială ”Alba ca Zăpada”, finanțat de Uniunea Europeană și co-finanțat de Keystone Moldova, Fundația Dorcas-Moldova și Asociația pentru Educație ”Neoumanist”, în baza Contractului de grant nr. G00015 din 01.02.2024.

În cadrul contractului de grant este preconizată achiziția de mobilier destinat spălătoriei sociale care va deservi persoanele vârstnice și defavorizate din com Pîrlița r. Ungheni.

Termenul limită de prezentare a ofertei:         23 august 2024, ora 18:00;

În acest sens, solicităm oferta pentru echipamentul indicat, conform necesităților și specificaților tehnice stabilite:

 

Nr.

Denumirea bunului

Caracteristicile tehnice ale bunurilor

Cantitate

1.

Dulap

Model orientativ sau similar - KABI 010 (REG 2D/220)

Dimensiuni: L/H/- 790x2210x350

Material - PAL

1

2.

Vitriniă

Model orientativ sau similar - KABI 008 (REG 79/220)

Dimensiuni: L/H/D -≤ 790x2210x350

Material - PAL

1

3.

Masă

Model orientativ sau similar - TIPS 1S

Dimensiuni: L/H/D -≤ 1200x770x540

Material - PAL

2

4.

Scaun

 

Model orientativ sau similar - Scaun ISO

Dimensiuni: L/H/D -≤ 535x880x500

Material bază – metal

Material exterior -stofă

 

3

5.

Costul de asamblare și transport a bunurilor la destinația finală.            

Adresa de livrare primăria Pîrlița r.Ungheni

 

 

 

Oferta financiară va fi datată și semnată de către persoana autorizată din partea ofertantului.

Oferta va cuprinde următoarea informație:

  1. a) Specificații și detalii tehnice
    •  Tipul, cantitatea, denumirea și modelul echipamentelor
    •  Descrierea detaliată a fiecărui echipament
    • Termenul și condițiile de livrare
    • Perioada, termenii și condițiile de garanție
  • Financiară:
    •  Preţurile vor fi indicate în Lei moldovenești
    •  Preţurile nu vor include taxele vamale, taxele pentru efectuarea procedurilor vamale, accize, impozit pe venit, precum și aplicarea scutirii de TVA cu drept de deducere, în conformitate cu Hotărârea de Guvern nr. 246 din 08.04.2010 şi art.104 lit. c¹ din Codul Fiscal. Documentele justificative vor fi prezentate companiei la solicitare sau semnarea contractului.

 

Oferta va fi transmisă până la 23 august 2024, ora 18:00 prin e-mail la următoarea adresă: andreicjc@yahoo.com

Pentru întrebări referitoare la Caietul de sarcini și cu privire la modul de depunere a ofertelor, vă rugăm să-l contactați pe Chiorescu Andrei, director de proiect, 069446115, -mail: andreicjc@yahoo.com


Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola