- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Update! Anunț prelungit! Anunț de lansare a Licitației Publice
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
A.O. ”Centrul de dezvoltare comunitară 21” invită agenții economici interesați să depună documentația pentru participarea la licitația publică privind achiziționarea bunurilor în cadrul Programului de granturi 2023-2024 pentru susținerea și dezvoltarea micro-clusterului ”HERBAFRUCT” parte a proiectului Elveția-PNUD „Piețe reziliente și inclusive în Moldova”
- Denumirea autorității contractante: A.O. ”Centrul de Dezvoltare Comunitară 21” în calitate de Administrator al Finanțării;
- Obiectul achiziției: ”Cameră de uscare cu aer cald” pentru SRL ”ALSONVAL-GRUP”.
- Sursa finanțării: Programul de granturi 2023-2024 pentru susținerea și dezvoltarea micro-clusterelor” parte a proiectului Elveția-PNUD „Piețe reziliente și inclusive în Moldova”, finanțat de Suedia.
- Termenii și condițiile de livrare solicitați: 90 zile calendaristice din momentul semnării contractului de execuție;
- Locația livrării bunurilor și serviciilor: or. Nisporeni, str. Viilor 121
- Modul de formare a prețului: scutire de TVA cu drept de deducere (cota 0%).
- Oferta de preț urmează a fi formulată: în MDL sau USD după caz.
- Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale;
- Termenul de garanție: minim 24 luni
- Condiții de eligibilitate: Vor fi acceptate ofertele de preț ale furnizorilor specializați în domeniu de referință cu reputație ireproșabilă și experiență anterioară de minim 2 ani
- Criteriul de evaluare: Raportul optim între prețul oferit reieșind din specificațiile solicitate şi termenul de livrare și instalare propus.
- Evaluarea ofertelor: Oferta cu co-raportul optimal preț-calitate din rândul ofertelor tehnice calificate.
- Oferta va conține specificațiile tehnice depline solicitate conform CAIETUL DE SARCINI
- Pentru a participa la concursul de achiziție, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea detaliată a caracteristicilor bunurilor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală a ofertei cu scutire de TVA cu drept de deducere (cota TVA 0%), termenul de livrare, termenul de garanție, tranșele plăților;
- Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și/sau extras din registrul de stat al persoanelor juridice;
- Datele de identificare și bancare ale companiei confirmate prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
- Declarația aplicatului, în formă liberă, privind lipsa datoriilor la bugetul de stat în momentul depunerii documentației de participare la licitație.
- Declarația aplicantului privind garanția ofertei (Formular 1)
- Calendarul de implementare a proiectului, cu menționarea termenelor limită pentru fiecare etapă, confirmat prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
- Alte documente care să demonstreze capacitatea ofertantului de executare a lucrărilor, ex: ultimul raport financiar, certificare ISO, etc.
Informații suplimentare legate de procedura de achiziție pot fi obținute la următoarele date de contact: Telefon - 079-585-184, E-mail: centru.cdc21@gmail.com, danieladascaliuc@gmail.com numele și prenumele persoanei responsabile: Daniela Dascaliuc.
Modalitatea de depunere a ofertelor:
- Termenul de depunere a ofertelor: 15.05.2024, ora 17.00.
- Ofertele se depun Electronic la adresa: centrul.cdc21@gmail.com, indicându-se în subiectul mesajului „Ofertă pentru camera de uscare” Denumirea ofertantului”.
- Modalitatea de redactare a ofertelor: Oferta și documentele solicitate urmează a fi întocmite pe calculator, clar, fără corectări, având număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile și aplicată ștampila companiei.
- Modalitatea de salvare a documentației de concurs: Documentele aferente dosarului se vor transmite în format PDF ( Nu se acceptă, documente în format word, .Jpg, etc.)
- Ofertele recepționate după data și ora limită comunicată și cele incomplete vor fi respinse fără a se da explicații.
- Termenul de valabilitate a ofertei: 30 zile.
Documentația de concurs poate fi descărcată AICI
- Consultancy services to update the normative-methodological framework for conducting energy audits in the building, transport, and industry sectors
- BNM angajează casier/ă superioar/ă, Grupul procesarea numerarului
- Data Analyst/eSocial Platform, Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation - UNDP Moldova
- Redactor(ă)-șef(ă), Emisiuni de actualitate și dezbateri (radio)
- Strategic ESG Analyst, Short-Term (NPSA-9), Green Transition Project - UNDP Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









