- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Contractare Servicii Consultanță în cadrul activității Platformei pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului și angajării în câmpul Muncii
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Solicitare ofertă comercială
|
Date generale: |
|
A.O. Asociația pentru Formare Antreprenorială și Dezvoltare (AFAD) din mun. Bălți lansează invitația de participare la tender cu privire la contractarea prestatorilor servicii de consultanță. Achiziționarea serviciilor are loc în cadrul proiectului „Societatea civilă contribuie la dezvoltarea economică incluzivă și durabilă în Republica Moldova”, finanțat de către Uniunea Europeană, cofinanțat de Suedia, prin intermediul Fundației Est Europene. Context: Începând cu 1 februarie 2021, cu susținerea financiară a Uniunii Europene și cofinanțarea din partea Suediei, Fundația Est-Europeană în parteneriat cu Asociația Businessului European și Centrul Contact implementează proiectul „Societatea civilă contribuie la dezvoltarea economică incluzivă și durabilă a țării”. Proiectul, cu durata de 40 de luni, are ca obiectiv să contribuie la dezvoltarea economică a Republicii Moldova prin implicarea activă a societății civile și altor părți interesate, ținând cont de prevederile Acordului de Asociere cu Uniunea Europeană, care cuprinde Zona de Liber Schimb Aprofundat și Cuprinzător. Una dintre activitățile proiectului este crearea și dezvoltarea a trei platforme de advocacy în următoarele domenii: (1) facilitarea angajării în câmpul muncii și dezvoltării mediului de afaceri, (2) comerțului și (3) antreprenoriatului social. Obiectiv: Facilitarea activității comune de advocacy pentru politici mai incluzive în domeniul dezvoltării mediului de afaceri și facilitării angajării în câmpul muncii prin finanțarea secretariatului și activităților platformei. Secretariatul va sprijini membrii platformei să promoveze adoptarea de către decidenți a propunerilor de modificare a legislației pentru o protecție mai bună a mediului de afaceri și angajării în câmpul muncii.
|
Obiectul contractului de achiziții:
Identificarea și selectarea celor mai bune oferte comerciale în prestarea serviciilor de Consultanță pentru realizarea activităților din cadrul Platformei pentru Dezvoltarea mediul de Afaceri și facilitarea angajării în câmpul Muncii (PDAM), în următoarele domenii:
- Cartografierea necesităților și analiza reglementărilor legislative în domeniul antreprenoriatului și angajării
- Crearea regulamentului de organizare și funcționare a platformei
- Elaborarea startegiei de advocacy pentru politici publice incluzive, elaborarea a 2 documente de poziție față de propuneri de modificare a legislației şi documente de politici publice emergente în domeniul ocupării forței de muncă și antreprenoriatului
- Elaborarea Raportului de monitorizare a unei politici publice
- Facilitarea Atelierelor de lucru
Termenii de referință cu descrierea programului de instruire:
Perioada de realizare: Decembrie2023 – Aprilie 2024
Format: online/offline
Responsabilități:
- Consultarea membrilor Platformei în dependență de aria de specialitate solicitată și în concordanță cu nevoile specifice
- Elaborarea unui raport de cartografiere a necesităților
- Crearea regulamentului de organizare și funcționare a platformei
- Elaborarea strategiei de advocacy pentru politici publice incluzive
- Consultarea și participarea la elaborarea a 2 documente de poziție
- Elaborarea unui raport de monitorizare a unei politici publice în domeniul antreprenoriatului și angajării
- Facilitarea atelierelor de lucru în antreprenoriat
Cerinţe faţă de aplicanţi:
- Studii superioare;
- Cel puţin doi ani de experiență în domeniul;
- Cunoaşterea limbii române. Cunoaşterea limbii ruse este un avantaj.
Criterii de evaluare:
- Experiența relevantă în domeniul solicitat;
- Oferta cea mai avantajoasă respectând indicatorul preț/calitate.
Persoanele interesate sunt încurajate să trimită dosarul, care să conţină:
- CV-ul
- Ofertă financiară (costul per oră/zi/activitate cu toate taxele incluse)
Dosarul de aplicare va fi completat în limba română și expediate prin email la adresa: melnicsvetlana.afad@gmail.com și businesskillshub@gmail.com, cu mențiunea Servicii de Consultanță pentru Platforma Dezvoltării Antreprenoriatului și angajării în câmpul Muncii
Termenul limită de expediere a dosarelor este 20 decembrie, 2023.
Detalii la numărul de telefon 069099552, Svetlana Melnic.
Doar persoanele selectate vor fi contactate!
Vă mulțumim anticipat pentru participare!
- Keystone Moldova lansează concurs de selectare a unui expert pentru elaborarea unui raport național privind 5 bune practici în domeniul incluziunii comunitare a persoanelor cu dizabilități din Republica Moldova
- Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Coordonator/oare de voluntari
- Consultant local tematic pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist local în protecția copilului (Coordonator local) r-nul Cimișlia
- UNDP Qu25/03042: DTSP/International Consultant to support the Ministry of Labour
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









