- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Selectarea furnizorului de utilaje și echipamente HoReCa
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Solicitare ofertă comercială
|
|
A.O.” Asociația pentru Formare Antreprenorială și Dezvoltare” lansează invitația de participare la tender cu privire la contractarea furnizorului de utilaje și echipamente HoReCa Achiziționarea bunului dat are loc în cadrul proiectului „Societatea civilă contribuie la dezvoltarea economică incluzivă și durabilă în Republica Moldova”, finanțat de către Uniunea Europeană, prin intermediul Fundației Est Europene, pentru realizarea proiectului ”Tradiții sănătoase din patiseria Credem-eco”
|
- Obiectul contractului de achiziții:
Identificarea și selectarea celei mai bune oferte comerciale pentru achiziționarea unui dulap de congelare rapidă
Invităm agenții economici interesaţi să participe la concursul de oferte.
Descrierea produsului:
Dulap de congelare rapidă
Caracteristici solicitate:
- 10 nivele
- Capacitate de congelare de la min +70°C până la + 3°C
- Capacitate de răcire de la min +70°C până la -18 °C
- Carcasă de oțel inoxidabil
Cerințe față de aplicanți:
- Persoană juridică cu experiență în domeniu de min 3 ani
- Disponibilitatea de a furniza produsul conform caracteristicilor solicitate;
- Disponibilitatea de livrare în termenii stabiliți.
Condiții adiționale:
După depunerea ofertei, prețurile nu pot fi majorate. În cazul în care ofertantul va cere majorarea prețurilor, oferta acestuia va fi respinsă;
Ofertele incomplete sau ofertele ce nu se conformează condiţiilor de concurs nu vor fi luate în considerare;
Achitarea se va efectua prin transfer la contul companiei selectate;
Evaluarea ofertelor va fi realizată în baza următoarelor criterii:
- Preţ competitiv cu respectarea raportului preţ/calitate
- Condițiile și termenii de livrare și plată
- Încadrarea în specificațiile tehnice și fizice solicitate.
- Termen de garanție
Perioada de livrare solicitată: 31 iulie, 2023
Dosarul de aplicare trebuie să conțină următoarele documente și informații:
1) Oferta de preț cu indicarea termenului de livrare;
2) Informație despre experiența companiei;
3) Copia documentelor cu descrierea caracteristicilor echipamentului solicitat mai sus,
Dosarul de aplicare va fi completat în limba română sau rusă și expediat la următoarea adresă:
mun. Bălți, str. Kiev, 75 sau prin email la adresa: afa.balti.2021@gmail.com, tatianapuga19@gmail.com, cu mențiunea ”Ofertă utilaj”.
Termenul limită de expediere a ofertelor comerciale este 12 iulie, 2023
Detalii la numărul de telefon 069113950 Tatiana Puga.
Doar companiile selectate vor fi contactate. Dosarele incomplete nu se vor evalua.
Așteptăm ofertele Dvs. pentru participare la concurs.
Vă mulţumim anticipat pentru participare!
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md







