CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Achiziții
  4. Cerere de ofertă pentru achiziția unei semănători de precizie MiniTill

Acest spațiu publicitar este liber


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Achiziții de bunuri și contractări de servicii

Detalii
Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
27/01/2022

Cerere de ofertă pentru achiziția unei semănători de precizie MiniTill

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Anunț de lansare a Licitației Publice

 Global Business Acces SRL invită agenții economici interesați să depună documentația pentru participarea la licitația publică privind achiziționarea bunurilor în cadrul cadrul Programului „Comunități rezistente la schimbări climatice prin abilitarea femeilor”, implementat de PNUD Moldova și finanțat de Suedia.

  1. Denumirea autorității contractante: Global Business Acces SRL în calitate de Administrator al Finanțării;
  2. Obiectul achiziției:”Semănătoare de precizie MiniTill”.
  3. Sursa finanțării: Programul de granturi al PNUD în cadrul Proiectului „Comunități rezistente la schimbări climatice prin abilitarea femeilor”, finanțat de Suedia.
  4. Termenii și condițiile de livrare solicitați: livrarea bunurilor se va efectua în termen de 30 zile calendaristice din data semnării contractului de vânzare-cumpărare.
  5. Locația livrării bunului: locația furnizorului;
  6. Modul de formare a prețului: scutire de TVA cu drept de deducere (cota 0%).
  7. Oferta de preț urmează a fi formulată: în MDL sau USD după caz.
  8. Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale.
  9. Termenul de garanție:  minim 12 luni
  10. Criteriul de evaluare: Calitatea bunului ofertat și cel mai mic preț.
  11. Evaluarea ofertelor: Oferta cu co-raportul optimal preț-calitate din rândul ofertelor tehnice calificate.
  12. Ofertantul va pune la dispoziție cărțile tehnice cu instrucțiunile de funcționare traduse în limba română și/sau rusă, va asigura punerea în funcțiune precum și instruirea personalului operativ al beneficiarului.
  13. Oferta va conține specificațiile tehnice depline solicitate conform caietului de sarcini;
  14. Pentru a participa la concursul de achiziție agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
  • Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală a ofertei cu scutire de TVA cu drept de deducere (cota TVA 0%), conform:  Formularul ofertei (F1.1),Specificaţii tehnice (F2.1)și Specificaţii preț (F2.2);
  • Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice;
  • Datele de identificare ale companie și rechizitele bancare confirmate prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
  • Certificat de conformitate a bunului ofertat;
  • Informații despre participant și lista principalelor contracte de livrare a bunurilor din aceeași categorie finalizate , confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.

Informații suplimentare legate de procedura de achiziție pot fi obținute la următoarele date de contact: Telefon - 079-125-786, E-mail: rescom@finantari.md, numele și prenumele persoanei responsabile: Panfilii Alexandru

 Modalitatea de depunere a ofertelor:

  • Termenul de depunere a ofertelor:  03.02.2022, ora 16.00.
  • Ofertele se depun Electronic la adresa: rescom@finantari.md,indicându-se în subiectul mesajului „Ofertă pentru semănătoare de precizie MiniTill ____Denumirea ofertantului”. Ex: ”Ofertă pentru semănătoare de precizie MiniTill_AgropromUnited SRL”
  • Modalitatea de redactare a ofertelor: Oferta și documentele solicitate urmează a fi întocmite pe calculator, în clar, fără corectări, având număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile și aplicată ștampila companiei sau aplicarea semnaturii electronice avansate calificate.
  • Modalitatea de salvare a documentației de concurs: Documentele aferente dosarului se vor transmite în format .PDF ( Nu se acceptă, documente în format word, .Jpg, etc)
  • Ofertele recepționate după data și ora limită comunicată vor fi respinse, și nu vor fi analizate în procesul de evaluare.
  • Termenul de valabilitate a ofertei: 60 zile.


Articol precedent: Solicitare Ofertă de preț. RFQ # 2004-17: Producerea și instalarea de mobilier pentru spațiile de așteptare din cadrul judecătoriei-model Ungheni. Proiectul “Instanțe Judecătorești Model” Precedent Articolul următor: Termen Extins: Cerere de oferte de prețuri pentru achiziționarea cartelelor de reîncărcare Următor

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

Vezi Exemplu Buletin
  • Montator(oare) imagine
  • BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea domeniului operațiunilor cu numerar
  • Centrul Național de Prevenire a Abuzului față de Copii (CNPAC) angajează psiholog/ă în cadrul Centrului de asistență și reabilitare psihosocială a copilului și familiei AMICUL
  • Consultanți care să ofere instruire continuă pentru EMD privind protecția copiilor aflați în risc de a comite infracțiuni și/sau în conflict cu legea
  • Șef(ă) serviciu marketing și comunicare

Achiziții și Contractări pe Telegram

Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

CIVIC.MD

Canal Telegram

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md