Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Cerere de oferte a prețurilor pentru achiziționarea articolelor de papetărie și birotică
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
COP 7 din 17.02.2021
Asociația Promo-LEX solicită oferte de prețuri pentru achiziționarea articolelor de papetărie și birotică pentru desfășurarea activităților pe parcursul anului 2021.
Scopul general al anunțului este identificarea și selectarea celei mai bune oferte de prețuri pentru articole de papetărie și birotică. În rezultat, Asociația Promo-LEX va selecta și contracta compania/companiile care vor oferi cel mai bun raport preț/calitate, condiții de livrare și achitare. Durata contractului – 1 an.
Companiile interesate trebuie să prezinte Ofertele de Prețuri conform cerințelor de mai jos.
- Prețurile pentru unități, după cum urmează :
| Denumire articol | Preț minim per articol, MDL | Preț maxim per articol, MDL | ||
| TVA 0% | TVA 20% | TVA 0% | TVA 20% | |
| Hârtie A4 (calitate superioară, 80 g/m2) | Exemplu : 50 lei/1 pachet (cu indicarea producătorului/ mărcii produsului) | Exemplu : 60 lei/1 pachet (cu indicarea producătorului/ mărcii produsului) | Exemplu : 80 lei/1 pachet (cu indicarea producătorului/ mărcii produsului) | Exemplu : 96 lei/1 pachet (cu indicarea producătorului/ mărcii produsului) |
| Hârtie A3 (calitate superioară, 80 g/m2) | ||||
| Hârtie flipchart, perforată (64×90 cm, 80 g/m2) | ||||
| Carnet A4 cu spirală (80 foi) | ||||
| Carnet A5 cu spirală (80 foi) | ||||
| Cub notițe autoadezive | ||||
| Mapă biblioraft (7 cm) | ||||
| Pix cu gel | ||||
| Marker flipchart | ||||
| Clipsuri (diferite dimensiuni) | ||||
| Clame (diferite dimensiuni) | ||||
| Capsator (24/6, până la 20 foi) | ||||
| Condiții de achitare și livrare | ||||
| Livrarea gratuită a mărfii | Da / Nu (dacă Nu, indicați costurile de livrare) | |||
| Termenul de livrare | Indicați termenul minim și termenul maxim de livrare | |||
| Achitare post-livrare | Da (indicați termenul de achitare) / Nu | |||
| Reduceri | Da (indicați %) / Nu | |||
- Lista completă sau Catalogul (preferabil on-line) produselor disponibile, cu prețurile indicate în MDL. Specificați mărcile, brand-urile, furnizorii de birotică și papetărie cu care colaborați.
Oferta trebuie să includă atât prețul cu TVA, precum şi prețul la cota TVA 0% (condiție obligatorie). Asociația Promo-LEX va oferi documentele confirmative pentru plata la cota TVA 0%.
Oferta mai trebuie să includă:
- Certificatul de înregistrare al companiei / Licența;
- Datele de contact ale companiei;
- Persoana de contact;
- Rechizitele bancare ale companiei;
- Semnătura persoanei autorizate;
- Ștampila umedă a companie
Alte cerințe:
În cazul în care produsele propuse în ofertă urmează a fi livrate de către doi sau mai mulți prestatori (persoane juridice separate), care aplică în cadrul acestui concurs într-o singură Ofertă, acest fapt trebuie indicat expres în ofertă. În așa caz, oferta trebuie să includă datele de contact și tot pachetul de documente, indicat în termenii de referință, pentru fiecare prestator în parte.
Data limită de prezentare a ofertelor este 24 februarie 2021, ora locală 18:00.
Dosarul de aplicare trebuie expediat prin e-mail la adresa tender@promolex.md cu mențiunea “Ofertă comercială pentru articole de birotică și papetărie”.
Criterii de evaluare a ofertelor:
- Experiența ofertantului (companiei): prezenţa pe piaţă, clienţi fideli/referinţe;
- Preţ competitiv, inclusiv respectarea raportului preţ-calitate;
- Condiții de livrare și achitare.
Dosarele de aplicare incomplete sau care vor fi depuse după termenul limită nu vor fi examinate. Doar ofertanții preselectați vor fi contactați.
Pentru informații suplimentare, contactați:
Marina Bejenari, Asistentă de Program,
GSM: 068008319, e-mail: marina.bejenari@promolex.md
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Inginer integrare a sistemelor informaționale
- Șef al Direcției investiții și protejarea investițiilor, Instituția Publică Agenția de Investiții
- AO FFUPLM selectează un/o formator/formatoare care va presta serviciul de instruire inițială a personalului serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- OEAPM - Request for Expressions of Interest - Financial Management Specialist
- Cameraman(ă)
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








