CRJM anunță concurs pentru achiziția de servicii de închiriere săli de conferințe/servicii de cazare și servicii de catering în raza mun. Chișinău

Ajută-ne să distribuim acest articol:

logo CRJM ro

Data: 02 august 2018

Prezentare generală:

Centrul de Resurse Juridice din Moldova (CRJM) este o organizație non-guvernamentală cu sediul în Chișinău, creată în noiembrie 2010 de un grup de juriști, care contribuie la consolidarea democrației și a statului de drept în Republica Moldova, cu accent pe justiție și drepturile omului. CRJM realizează activități de cercetare și advocacy și este o organizație independentă și neafiliată politic.    

Scopul concursului:

În vederea implementării obiectivelor sale, CRJM organizează diverse evenimente (aproximativ 20 evenimente pe an), inclusiv seminare, conferințe, ateliere sau ședințe de lucru. Astfel, CRJM și-a propus încheierea unui contract pe termen de doi ani (septembrie 2018 – septembrie 2020) cu prestatorii de servicii de catering, închiriere săli de conferințe și servicii de cazare, perioadă în care, la necesitate, se va apela la serviciile acestora la prețurile indicate în oferta expediată.

Criteriile de selecție:

  1. Cerințe pentru sala prevăzute pentru desfășurarea evenimentelor:
  • amplasarea sălii de conferință în zona centrală a Chișinăului
  • sală de conferințe cu condiții adecvate și un spațiu corespunzător numărului indicat de participanți (cca 25-35 de persoane);
  • echipament necesar: echipament pentru traducerea sincronă, proiector, ecran, boxe, microfoane;
  • servicii de alimentație, la cerere: prânz,  pauze de cafea, fourchette;
  • conexiune la Internet (vă rugăm să indicați numărul de utilizatori activi ai conexiunii la internet în cadrul complexului hotelier; viteza de acces (download/upload), existența sau lipsa accesului Wi-Fi, tehnologie de conexiune la internet: fibră optică, ADSL, SHDSL etc.);
  • locuri de parcare (locuri de parcare gratuite pentru organizatori va constitui un avantaj).
  1. Cerinţe faţă de condiţiile de cazare:
  • amplasarea hotelului în zona centrală a Chișinăului
  • cazare pe noapte (camere single și duble cu paturi separate) pentru cel mult 10 persoane per eveniment;
  • condiții adecvate în camere: aer condiționat cu posibilitatea de a regla temperatura în cameră în funcție de timpul de afară (cald sau rece), grup sanitar în cameră (apă caldă şi rece), TV, frigider etc.
  • oferirea serviciilor de taxi și întâlnirea oaspeților la aeroport
  1. Cerințe pentru serviciile de catering
  • Meniu divers (coffe break, fourchette, business lunch etc.);
  • Servicii logistice complete (veselă și tacâmuri, pahare, produse și preparare);
  • Transportarea bucatelor în condiții corepunzătoare (ambalaj, temperatură etc.).             
  1. Oferta financiară (completată după modelul atașat aici - faceți click pentru a descărca modelul de ofertă financiară)
  2. Condiții de acces pentru persoane cu nevoi speciale
  3. Oferirea produselor, bunuri și serviciilor cu impact negativ redus asupra mediului
  4. Experiența ofertantului (minim 3 ani), cu indicarea portofoliului de clienți
  5. Reputația și imaginea companiei.

Oferta trebuie să fie datată, semnată şi ștampilată de compania ofertantă și expediată prin e-mail la [email protected] sau direct la sediul CRJM (Chișinău, str. A. Șciusev 33) până la 16 august  2018.

Oferta de participare la concurs va conține informație concisă cu indicarea următoarelor:

  • Date despre companie (denumirea, adresa, telefonul de contact, adresa electronică, persoana responsabilă, rechizitele bancare);
  • Autorizațiile de funcționare (copiile certificatului de înregistrare, autorizației sanitare de funcționare);
  • Oferta financiară completată după modelul atașat la prezenta solicitare . Prețurile vor fi indicate în dolari SUA și vor include toate impozitele şi taxele aferente. Compararea ofertelor financiare se va face în dolari SUA. Ofertele prezentate în altă valută vor fi convertite la cursul oficial al BNM din data limită pentru prezentarea ofertelor. De asemenea, în  oferta financiară se va specifica dacă compania efectuează livrări cu TVA la cota zero, în cazul prezentării documentației necesare.
  • Experiența ofertantului în ultimii 3 ani și portofoliul de clienți (referințele vor fi înalt apreciate);
  • În cazul existenței unui conflict de interese, real sau potențial, ofertantul se obligă să-l declare în baza unei declarații completate în formă liberă, anexate la ofertă.

Ofertanții pot depune oferta pentru toate serviciile solicitate sau doar pentru anumite servicii.

Toți ofertanții care vor depune ofertele vor fi anunțați despre decizia cu privire la compania selectată după finalizarea procesului de selectare a ofertelor.

Pentru informații suplimentare, Vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 022 843601 ext.110 sau la adresa de e-mail: [email protected] 

Mai multe detalii aici. 

Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.