Găsește-ți un loc de muncă în cadru evenimentului ,,Zilele carierei”

Ajută-ne să distribuim acest articol:

În perioada 29 februarie – 1 martie 2016, Centrul de Ghidare în Carieră și Senatul Studențesc al ASEM, organizează evenimentul ,,Zilele carierei”.

Evenimentul  are drept obiectiv general crearea mediului necesar stimulării gradului de inserție pe piața muncii a absolvenților ASEM dar și a altor instituții.

Pentru a atinge obiectivul urmărit, evenimentul va cuprinde:

  • un târg de job-uri pentru studenții și absolvenții ASEM;
  • un atelier de lucru care va uni în discuții angajatorii, studenții și corpul didactic ASEM;
  • 3 training-uri menite să faciliteze procesul de angajare a tinerilor specialiști.

Activitățile prevăzute în cadrul evenimentului vor contribui la creșterea gradului de inserție a absolvenților ASEM pe piața muncii atât prin asigurarea transparenței informaționale cu referire la locurile de muncă vacante și cerințele angajatorilor față de tinerii specialiști, cât și prin consilierea studenților și absolvenților. Training-urile prevăzute de cadrul evenimentului sunt orientate spre formarea abilităților de planificare adecvată a carierei și dezvoltarea competențelor de armonizare a obiectivelor personale ale studenților cu exigențele angajatorilor.

În rezultatul activităților organizate atât pe parcursul evenimentului, cât și în perioadele de până și după eveniment, angajatorii vor avea posibilitatea să recruteze dintre cei mai buni absolvenți ASEM, promoția 2016, iar absolvenții și studenții să-și găsească job-urile conform așteptărilor și competențelor posedate.

Prin organizarea evenimentului, ASEM, alături de partenerii proiectului, intenționează crearea unui mecanism eficient de valorificare în țară a potențialului uman al tinerii generații, grație consolidării parteneriatelor universitate – agent economic.

Data și locația evenimentului: 29 februarie – 1 martie 2016, Academia de Studii Economice a Moldovei, Bloc F, etajul 2

Agenda evenimentului: 29.02.2016 

09.00-10.00 – Timp rezervat companiilor partenere pentru aranjarea spațiului informațional;

10.00-10.30 – Deschiderea oficiala a evenimentului;

10.30-15.00 – Interviuri informaționale despre ofertele angajatorilor (comunicarea directă a studenților/absolvenților cu  angajatorii) (et.1-2, bl. F);

Alte activități planificate pe parcursul zilei:

11.00-12.50 – Training: „Cum să selectezi job-ul care ți se potrivește” (aud. 203 bl. F);

13:00-14:50 – Training: „Ce reguli trebuie să respecți la scrierea CV-lui” (aud. 203 bl. F);

Agenda evenimentului: 01.03.2016 

12.00-14.00 – Atelier de lucru: „Direcții de armonizare a competențelor absolvenților instituțiilor de învățământ cu cerințele angajatorilor” (aud. 203, bl. F);

15.00-17.00 – Training: „Cum treci cu succes interviul și prima săptămână de lucru” (aud. 203 bl. F).

Pentru a afla mai multe detalii și pentru a deveni partener al acestui proiect puteți lua legătura cu organizatorii: Tatiana Bucos +373 79 702 841 și Nistor Lazar +373 69 330 054.




Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.