Anunțuri de Angajare

Misiunea Socială Diaconia anunţă concurs de angajare pentru funcţia de office manager

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare;
  • Cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel);
  • Limba română-scris/vorbit fluent, limba engleză constituie un avantaj;
  • Abilități de comunicare și lucru în echipă;
  • Persoană echilibrată, energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă și amabilă;
  • Disponibilitatea de a învăța lucruri noi;
  • Disponibilitate de muncă full-time;
  • Experiență de muncă în oficiu constituie un avantaj.

Responsabilități de bază:

  • Gestionarea documentelor;
  • Recepționarea apelurilor telefonice;
  • Menținerea corespondenței prin e-mail;
  • Evidența corespondenței;
  • Întocmirea proceselor verbale;
  • Îndeplinirea altor sarcini de serviciu.

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la următoarea adresă: [email protected]La interviu vor fi invitate persoanele selectate în baza CV-ului. 

 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

Gazduit pe amplica.md