ProConsulting angajează manager de oficiu/asistent de proiecte

Ajută-ne să distribuim acest articol:

Compania de consultanță în afaceri ProConsulting cu peste 15 ani de activitate în domeniu, anunță concurs de angajare pentru postul vacant de manager de oficiu/asistent de proiecte.

Responsabilități:

  • Monitorizarea documentației de oficiu;
  • Administrarea agendei președintelui organizației;
  • Menținerea corespondenței și comunicării cu clienții și beneficiarii companiei;
  • Pregătirea întâlnirilor administrației companiei cu clienți și beneficiari;
  • Acordarea ajutorului managerilor de proiecte în procurări și logistică.

Cerințe:

  • Studii superioare în domeniul economiei s-au comunicării sunt un avantaj;
  • Cunoașterea programelor de operare Internet, Outlook, Word, Excell;
  • Experiență anterioară minimum 1 an în managementul oficiului;
  • Cunoștințe de bază în gestionarea proiectelor;
  • Cunoașterea limbii engleză, rusă constituie un avantaj.

        Compania asigură condiții de muncă:

  • Un loc de muncă dotat cu echipamentele și materialele necesare;
  • Un salariu motivant, contract de muncă, achitarea taxelor obligatorii;
  • Respectarea libertăților și drepturilor;
  • Un climat  binevoitor, plin de respect și colegialitate;
  • Condiții de creștere profesională.

Persoanele interesate v-or trimite CV-ul și scrisoarea de motivare la adresa [email protected] cu titlul Manager de oficiu/asistent de proiect.

Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.