Banca Națională a Moldovei angajează director adjunct de departament, Departamentul Strategie, Organizare şi Resurse Umane

Ajută-ne să distribuim acest articol:

Obiectivul general al postului:

Acordarea suportului pentru Directorul Departamentului în procesul de asigurare a unui cadru unitar al organizării și gestiunii BNM sub aspecte de management și dezvoltare resurse umane.

Cerințe minime obligatorii:

-Studii superioare, absolvite cu examen de licență sau studii de master, pentru absolvenții sistemului Bologna, în economie, resurse umane, drept sau domenii sociale, cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare;

-Experienţă profesională în managementul și dezvoltarea resurselor umane de minimum 5 ani;

-Experiență în poziții manageriale de minimum 3 ani;

-Experienţă în poziţii similare în companii cu capital străin sau companii cu peste 200 angajati;

-Cunoaşterea legislaţiei Republicii Moldova aferente domeniului de resurse umane;

-Experiență în aplicarea standardelor, bunelor practici, metodologiilor, instrumentelor și tehnicilor de gestiune și dezvoltare a resurselor umane;

-Cunoaşterea limbii române și engleze la nivel avansat;

-Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, planificare și organizare, capacitatea de a lua decizii, viziune, gândire strategică, leadership, flexibilitate și disponibilitate la schimbare;

-Alte abilități și atitudini: capacitate de a comunica eficient verbal şi în scris, diplomaţie, creativitate, spirit de inițiativă, tendinţă de dezvoltare profesională continuă.

Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:

-Studii postuniversitare;

-Experienţă specifică în implementarea unui sistem modern de gestiune și, mai ales, dezvoltare a resurselor umane;

-Deținerea certificatelor internaționale în domeniul managementului resurselor umane.

Principalele atribuții:

-Implementează și dezvoltă un sistem modern integrat de management resurse umane bazat pe principiile acceptate în practica internațională;

-Asigură elaborarea cadrului normativ în domeniul gestiunii și dezvoltării resurselor umane și monitorizează implementarea acestuia;

-Asigură o dezvoltare echilibrată și eficientă a proceselor de activitate ale BNM în domeniul gestiunii și dezvoltării resurselor umane;

-Asigură cadrul de raportare consolidată la nivel de bancă aferent gestiunii și dezvoltării resurselor umane.

Bibliografie de referință:

-Legea nr. 548 din 21.07.1995 cu privire la Banca Națională a Moldovei.

Termenul limită pentru depunerea CV-urilor este: 9 martie 2018.

Pentru participarea la concurs, accesaţi: https://www.bnm.md/ro/content/cv-online, completaţi formularul CV-ului online sau îl puteţi depune la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi.

Pentru persoanele cu diplome de studii obţinute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obţinute în ţara şi/sau instituţiile de învăţămînt respective.

Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.

Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia inainte de a fi invitat la concurs.

Organizații vizate: Banca Nationala a Moldovei (BNM) |

Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.