hackathon

Cerere de oferte pentru producerea materialelor de vizibilitate în cadrul Campaniei „IEȘI LA VOT 2019”

Ajută-ne să distribuim acest articol:

COP:26 din 25.03.2019

Context
În contextul Alegerilor Locale Generale din Republica Moldova, care pot fi organizate, cel devreme, în iunie 2019, Asociația Promo-LEX va implementa Campania “Ieși la Vot 2019”. Scopul Campaniei este de a contribui la mobilizarea apolitică a alegătorilor și promovarea votului informat și conștient în rândul cetățenilor cu drept de vot în contextul Alegerilor Locale Generale. Campania este parte a Programului Democrație, Transparență și Responsabilitate, implementat de Asociația Promo-LEX cu suportul financiar al Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare (USAID).

Scopul anunțului este identificarea și selectarea unei sau mai multor oferte comerciale pentru producerea materialelor de vizibilitate pentru Campania „IEȘI LA VOT”.

CAIET DE SARCINI (Tabel 1)

Nr. ordine Denumirea unității Descrierea unității Nr.de unități Prețul MDL
TVA inclus TVA 0
per unitate per total per unitate per total
1 Tricou Tip tricou: standard, preferabil unisex

Tip material: bumbac

Culoare tricou: alb

Culori imprimare: 3+2 (față-verso)

Tip imprimare: serigrafie

Mărime logo imprimare: A5

Mărimi: 36, 38, 40, 42, 44, 46, 48, 50.

300        
2 Rucsac Tip material: poliester;
Mărime logo imprimare: A5;                                                                                                      Tip imprimare: serigrafie, imprimare în 3 culori (3+0);
Dimensiuni rucsac: cca. 330 x440mm.
250        
3 Torbă Tip: eco cu 2 toarte

Tip material: bumbac

Culoare: bej deschis

Culori imprimare: 3+0

Mărime logo imprimare: A5

Tip imprimare: serigrafie

Dimensiuni torbă: cca. 360*400mm

7400        
4 Pix Tip pix: Polo sau similar;
Tip material: plastic;
Culoare pix: alb;
Culoare cerneală: albastră;
Imprimare: Logo pe clips, imprimare în 2 culori (2+0).
13000        
5 Breloc led Tip material: plastic;
Imprimare:  logo pe față;
Tip imprimare: tampografie, imprimare în 2 culori (2+0);
Culoare breloc: gri deschis (pal metalic).
11500        
6 Magnet Tip material: vinil magnetic;
Imprimare:  logo pe față, cca. 60mm x60mm;
Tip imprimare: color/peliculă autocolantă sau ceva similar; imprimare fullcolor culori (4+0);
Dimensiuni magnet: cca. 60mm x60mm, colțurile ușor rotunjite.
5500        

se vedea modele de materiale solicitate aici.

NOTĂ: Promo-LEX va pune la dispoziția companiilor contractate toate machetele pentru imprimare. Astfel, servicii de design ale machetelor nu sunt solicitate.

Companiile pot depune ofertă pentru toată gama de produse solicitată sau doar pentru anumite produse.

Termen de livrare:

Termen limită de livrare: 5-10 mai 2019. În cazul în care alegerile locale nu vor avea loc în iunie 2019, termenul de livrare va fi extins corespunzător.

Dosarul de aplicare trebuie să conțină următoarele documente și informații:

  • Certificatul de înregistrare al companiei / Licența;
  • Oferta comercială va fi prezentată în formatul de mai sus (vezi Tabelul 1). Oferta obligatoriu trebuie să includă prețul și la cota TVA 0 (Proiectul este scutit de TVA, Promo-LEX va prezenta actele necesare companiilor contractate);
  • Poze/link-uri sau mostre care ilustrează modelele materialelor propuse;
  • Termen de livrare per unitate de material separat;
  • Minim 2 referințe la beneficiari anteriori (cu date de contact incluse, pot fi indicate și în profilul companiei).

Dosarul de aplicare mai trebuie să conțină:

  • Datele de contact ale ofertantului;
  • Numele persoanei de contact;
  • Date bancare;
  • Semnătura persoanei autorizate;
  • Ștampila umedă a ofertantului (scanat).

Dosarele de aplicare trebuie prezentate în format electronic și expediate prin e-mail la adresa: tender@promolex.md cu mențiunea „Materiale de vizibilitate Ieși la Vot 2019 locale”.

Vor fi evaluate doar dosarele complete. Vor fi contactate doar companiile selectate.

Criterii de evaluare a ofertelor:

  • Oferta corespunde formatului solicitat; include preț cu și fără TVA;
  • Calitatea produselor propuse;
  • Preț competitiv, inclusiv cu respectarea raportului preț-calitate;
  • Termenii de executare în conformitate cu cerințele indicate mai sus;
  • Experiența ofertantului (companiei): prezență pe piață, clienți /referințe.

Termenul limită de prezentare a ofertelor:  1 aprilie 2019, ora 18.00 (ora locală). *Dosarele depuse după termen nu vor fi examinate.

Pentru informații suplimentare contactați: 
Olga Manole
Coordonatoare de Program
Asociația Promo-LEX
Gsm: 069177101
Tel: 0 22 450024
olga_manole@promolex.md



Organizații vizate: Asociația Promo-LEX |


Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.