hackathon

ANPM - Cerere de ofertă de prețuri pentru organizare de eveniment Adunarea Generală a membrilor (servicii de cazare, alimentare, sală de conferințe)

Ajută-ne să distribuim acest articol:

În perioada 15 - 16 martie 2019, Asociația Națională a Para-juriștilor din Moldova (ANPM), organizează Adunarea Generală a membrilor. Evenimentul este organizat în cadrul proiectului “Comunități abilitate juridic și dezvoltarea rețelei de para-juriști ai ANPM”, contract de Grant № 14799 din data: 01.12.2017, finanțat din sursele Fundației Soros-Moldova, Departamentul Justiției și Drepturile Omului.

Numărul de participanți 52

Locația: Chișinău, Republica Moldova

În vederea organizării evenimentului, solicităm oferte de prețuri pentru următoarele servicii:

Nr.

Serviciu

Descriere serviciu

Unitate

Nr. unități

Preț per unitate/ TVA inclus

Total/ TVA inclus

1

Cazare pentru 52 de persoane pentru 1 noapte (15 martie 2019)

Camere duble cu paturi separate. Vă rugăm să indicați numărul camerelor disponibile.

*Vă rugăm să specificați dacă dejunul este inclus preț.

Persoană per noapte

26

   

2

Chirie sală/ spațiu pentru conferințe

/ capacitatea de 40 persoane

(16 martie 2019)

Sala să fie amenajată cu scaune și mese, tablă flipchart.

Ziua/ora

0,5 zile

(5 ore)

   

3

Chirie echipament de proiecție

Proiector și ecran de proiecție

*Vă rugăm să specificați dacă echipamentul de proiecție este inclus în prețul de chirie a sălii

Ziua/ora

0.5 zile

(5 ore)

   

4

Pauză de cafea

Meniul pauzelor va include: cafea, ceai în asortiment, frișcă, zahăr, fursecuri în asortiment, plăcințele, biscuiți, etc.

Persoane x unități

40 x 1

   

5

Mic dejun

Vă rugăm să prezentați meniul anexat.

Persoane x unități totale

40 x 1

   

6

Prânz

Vă rugăm să prezentați meniul  anexat.

Persoane x unități  totale

40 x 1

   

7

Apă plată

Apa plată cu volum de 0.5 l,

Sticle

70

   

 Varianta print a tabelului o găsiți Aici

Vă rugăm să prezentați oferta după modelul de mai sus sau unul foarte apropiat.

Notă: În cadrul concursului sunt eligibile de a participa companii care prestează servicii de cazare şi alimentație publică și dețin licență și certificare relevantă.

Numărul exact de participanți va fi comunicat prestatorului de servicii cu 7 zile înaintea desfășurării evenimentului.

Vă rugăm să indicați prețurile cu TVA inclus.

Oferta trebuie să mai includă:

  • O descriere generală a locației propuse pentru organizarea evenimentului. Descrierea va include date și informații generale despre locație și poze ale camerelor, sălilor de curs/conferință, spațului adiacent etc. În cazul în care, există o pagină web unde este prezentată locația vă rugăm să indicați linkul.
  • Copia Licenței/Certificatul de înregistrare a companiei;
  • Datele de contact ale companiei;
  • Persoana de contact;
  • Rechizitele bancare ale companiei;
  • Semnătura persoanei autorizate;
  • Ștampila umedă a companiei.

Criterii de selecție a ofertantului:

  • Corespundere cu cerințele cererii de oferte;
  • Raportul preț-calitate.

Data limită de prezentare a ofertelor: 28 februarie 2019, ora 18:00.

Ofertele depuse după termenul limită nu vor fi examinate.

Ofertele urmează a fi completate în limba română şi expediate la adresa de e-mail: info.anpm@gmail.com cu mențiunea “Ofertă de prețuri pentru servicii de organizare a Adunării Generale”.

Vor fi examinate doar ofertele complete care corespund cerințelor prezentate mai sus.

Asociația Națională a Para-juriștilor din Moldova este o organizație neguvernamentală și non-profit. Vom aprecia oferirea unor reduceri pentru serviciile solicitate.

Pentru informații suplimentare:

Violetta Odagiu, Directoare executivă a ANPM

 tel. 068686472

 e-mail: violettaodagiu@gmail.com




Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.