hackathon

Cerere de Ofertă pentru achiziția produselor de birotică/papetărie

 

INSTITUTUL PENTRU DREPTURILE OMULUI DIN MOLDOVA

MOLDOVAN INSTITUTE

FOR HUMAN RIGHTS

IDOM

 

 

Cerere de Ofertă

pentru achiziția produselor de  birotică/papetărie

Nr. ______________

din: 16 Septembrie 2016

1.            Institutul pentru Drepturile Omului din Moldova (IDOM), Vă invită să trimiteţi oferta dumneavoastră de preţ pentru următorele produse de birotică/papetărie.

 

Nr. Denumire produs
1. Hărtie Xerox A4 Standart 80g/m, 500 foi
2. Pix  Maxriter
3. Pix FineGrip
4. Markere colorate flipceart
5. Carnet A5 cu spirală 24 foi
6. Carnete A5 cu logo 48 foi
7. Mapa A4 din plastic cu elastic
8. File-uri transparente (100 buc)
9. Hîrtie flipceart
 10. Mapa bibliograf A4 50mm
11. Mapa bibliograf A4 70mm
12. Mapa bibliograf A5 70mm
13. Ecusoane cu fir 110*70 mm
14. Carti de vizita
15. Agenda A5 cu logo

 

 

2.            Oferta câștigătoare se va selecta pe baza criteriului „prețul cel mai scăzut”. Se va lua în considerare doar ofertele care cuprind oferte de preț pentru toate produsele solicitate. Furnizarea de produse de birotică/papetărie se va eșalona, în funcție de necesități, pe bază de comandă. Termenul de livrare de la primirea comenzii va fi de maxim  5 zile.

3.            Oferta dumneavoastră va fi adresată şi trimisă la adresa: Institutul pentru Drepturile Omului din Moldova (IDOM), str. Mitropolit Dosoftei, 95A, mun. Chişinău, Moldova

4.      Data limită pentru primirea ofertelor de către IDOM la adresa menţionată la alineatul 3 este                                 26 septembrie 2016. Ofertantul trebuie să ia toate măsurile astfel încât oferta să fie primită şi înregistrată de către IDOM până la data limită menţionată pentru depunere.

5.            Se acceptă oferte expediate prin poştă, e-mail, fax sau aduse direct la IDOM.

6.            Oferta dumneavoastră, în formatul indicat, va fi depusă în conformitate cu termenii şi condiţiile de livrare din Anexa nr. 1.

PREŢUL. Preţul pentru 1 unitate trebuie să includă TVA.

 

EVALUAREA ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele  vor fi evaluate prin compararea preţurilor. Contractul se va acorda companiei care oferă „prețul cel mai scăzut”. Cu ofertantul căștigator se va încheia un contract de furnizare a produselor de birotică/papetărie pe un termen de 3 ani.

 

  1. Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la: Dolinșa Lilian, Manager financiar IDOM,

        Telefon/Fax: (022) 838 409, 838 408, 244 911; e-mail:  lilian.dolinta@idom.md sau director@idom.md

Jereghi Vanu,

Director executiv, IDOM

Semnătura autorizată:__________________




Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.