hackathon

Personal Branding School

🗿 Ce este Personal Branding School? Personal Branding School este un concept nou de studiere a procesului de creare, dezvoltare și monetizare a brandului personal, în orice domeniu veți alege.

O simbioză perfectă între partea teoretică (aproximativ 55%) și cea practică (aproximativ 45%) a formării unui brand personal distinct, relevant și bine poziționat pe piață, ajustat realităților autohtone.

⚠️ 5 motive pentru care să alegi cursul de personal branding:

✅ Vrei să îți creezi o imagine publică inedită

✅ Vrei să îți alegi nișa corect și să definești publicul țintă

✅ Vrei să știi cum devii lider pe nisă aleasă

✅ Vrei să afli care sunt canalele cele mai eficiente de promovare și monitorizare a brandului personal

✅ Vrei să poți monetiza propriul brand

⚠️ Ce obțineți de la acest curs de branding?

📌 O lună de zile de studii teoretice și practice;
📌 12 ore de informații relevante la subiect;
📌 Cunoștințe concrete de poziționare publică a brandului personal pe online și offline;
📌 Aptitudini de creare, menținere și monitorizare a brandului tău;
📌 Certificare Personal Branding School.

⚠️ Ce altceva veți obține?

✅ Networking

✅ Comunicare constructivă

✅ Instrumente concrete de lucru

✅ Exerciții practice

✅ Valoare adăugată

⚠️ Ce vei învăța la cursul Personal Branding School?

📌 Ce este un brand personal și cum creăm viziunea asupra lui (definiții, pentru ce avem nevoie de un brand personal);

📌 Cine ești tu la moment și cine ți-ai dori să fii – scara de valori și aspirații (care sunt calitățile care ne difirențiază de alții, care sunt necesitățile morale de afirmare, care sunt valorile noastre fundamentale, evaluare abilităților personale, BigFive Test);

📌 Cum definim și categorisim publicul țintă și construim relații (cele trei categorii de public standarte, analiza completă a profilului, studiu de caz);

📌 Care sunt căile de transmitere a mesajelor brandului personal pe online și offline (indentificăm căile clasice de transmitere a mesajului, crearea numelui distinctiv, poziționarea inedită vis a vis de concurență, posting, emailing, codul de etichetă și prezența publică, discursul public);

📌 Cum promovăm brandul nostru în mass-media și social media (linkedin, instagram, facebook, youtube, mass-media clasice și electronice);

📌 Cum ne difirențiem de concurenții de pe piață (indetificare formatelor eficiente, mentoratul, studiu de caz);

📌 Cum monitorizăm online brandul personal creat prin instrumente profesioniste (numele nostru pe motoarele de căutare, instrumente specifice monitorizării, Mention, Radian6);

📌 Ce facem cu rezultatele mai puțin plăcute din motoarele de căutare și cu partea negativă a expunerii publice (backlinkurile, trollingul, critica constructivă);

📌 Cum monetizăm brandul personal (studii de caz, elemente definitorii, tehnici de vînzare).


⚠️ Ce include taxa de participare la curs?

✅ Tot setul de activități din cadrul trainingului

✅ Pachetul de rechizite ale cursului: agendă, stilou, foi A4

✅ Posibilitatea de a acorda întrebări concrete și a primi răspunsuri concrete

✅ Consultanță prin email timp de o lună după finalizarea cursului

✅ Apă plată 0,5 litri la fiecare lecție

✅ Certificat nominal de participare

✅ Networking alături de oameni pasionați de aceleași interese ca și tine

⚠️ Structura cursului:

Program: 1-2 lecții pe săptămînă (2 ore fiecare lecție)

Ora: 19.00 – 21.00 (sau weekend)

Durata cursului: o lună 

Participanți: 8-10 persoane 

Locul desfășurării: Office 5, str. Tighina 49/3, oficiu 54 (prima scară, etajul 5)

♻️ Speaker: Ivan Goncearuc 


Licențiat în Comunicare Publică și Branding, Facultatea Jurnalism și Comunicare Publică, ULIM 2007

💡Cît te va costa?
2,000 de lei

Înregistrați-vă apelînd la numărul de telefon 060 69 33 00 sau completînd formularul din linkul următor: 

https://docs.google.com/forms/d/1mNF8GxrBPCeVoydcyyCrPvnQPRXivwssjVS2ycuiEDI/edit?fbclid=IwAR1ncb-ZNdCnwy5axK8Wf_0CEUJTy3042AfW40SkdGsDpKJUQDrJlE31QXw 




Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.