Alegeți secțiunea




Concurs pentru ocuparea funcției publice de execuție: Consultant/ă principal/ă, Direcția gestionarea documentelor și audiență

  • Adaugat de Oficiul Avocatului Poporului
  • Categorie: Alegeți secțiunea

Scopul general al funcţiei:

Contribuirea la asigurarea respectării drepturilor și libertăților omului prin examinarea corectă și în termen a cererilor potrivit cerințelor de admisibilitate și acordarea asistenței informaționale persoanelor ce solicită intervenția  Avocatului Poporului, conform domeniului de competență al Direcției.

Sarcinile de bază:

  1. Participarea la elaborarea/ propunerea politicilor în domeniul examinării cererilor înregistrate potrivit cerințelor de admisibilitate;
  2. Elaborarea și/sau avizarea proiectelor actelor normative în domeniul drepturilor și libertăților omului;
  3. Acordarea asistenței informaționale persoanelor ce solicită intervenția Avocatului Poporului pentru apărarea drepturilor și/sau libertăților sale;
  4. Întocmirea proiectelor de decizii de restituire, va include explicaţii privind motivul/motivele restituirii şi posibilitatea de adresare repetată în cazul remedierii neajunsurilor depistate;
  5. Organizarea procesului de audiență a cetățenilor de către Avocații Poporului;
  6. Contribuirea la procesul de promovare a drepturilor şi libertăţilor omului.

Salarizare:  conform Legii nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar.

Codul funcției A2109, clasa inițială de salarizare 75, coeficientul 4,70 – salariul de bază 11750,0 lei (se adaugă sporul în valoare fixă 1300 lei, plus creștere în funcție de vechime, sporuri pentru performanțe profesionale, premii unice ).

Program de muncă: 8 ore/zi, luni-vineri, posibil deplasări în teritoriu și peste hotare.

Locul de muncă: or. Chișinău.

  1. Cerințe generale și specifice față de candidați

 

2.1. Cerințe generale, conform Legii nr. 158/2008 privind funcția publică și statutul funcționarului public:

  • deține cetățenia Republicii Moldova;
  • posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
  • are capacitate deplină de exercițiu;
  • nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
  • este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice;
  • are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă - studii superioare de licență, ciclul I (nivelul 6 ISCED) sau echivalente în domeniul drept;
  • în ultimii 5 ani, nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art.64 alin.(1) lit. a) şi b) din Legea nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
  • nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
  • nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
  • nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.

2.2. Cerințe specifice, conform Clasificatorului unic al funcțiilor publice și ale fișei postului:

  • Experiență profesională, minimum 1,5 an în domeniu;

Cunoștințe:

  • standardele internaționale și regionale în domeniu drepturilor omului;
  • sistemul internațional și regional de protecție a drepturilor omului;
  • abordarea bazată pe drepturile omului (ABDO);
  • o limbă de circulație internațională (nivelul B1).

Abilități:

  • analiză și sinteză;
  • înțelegere a problemelor sistemice;
  • întocmire de note/ rapoarte;
  • operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Internet.

3. Bibliografia concursului pentru ocuparea funcției publice vacante

 

1. Legea cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public nr.158/2008;

2. Legea cu privire la Avocatul Poporului (Ombudsmanul) nr.52/2014;

3. Legea pentru aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Oficiului Avocatului Poporului nr.164/2015;

4. Convenția pentru apărarea drepturilor omului și a libertăților fundamentale;

5. Declarația Universală a Drepturilor Omului

6. Legea privind accesul la informațiile de interes public nr. 148/2023;

7. Codul administrativ al Republicii Moldova;

Surse de informare:

1. www.legis.md  (Cadrul normativ al Republicii Moldova);

2. www.echr.coe.int  (Ghiduri tematice și jurisprudența CtEDO privind aplicarea Convenției pentru apărarea drepturilor omului și a libertăților fundamentale);

3. https://digitallibrary.un.org   ( i. Practica aplicării Convenției Internaționale privind drepturile copilului; ii. Practica aplicării Convenției privind drepturile persoanelor cu dizabilități; În special, Comentariile generale ale Comitetelor de profil ale ONU).

  4. Lista documentelor care trebuie prezentate personal/ prin poştă/ prin e-mail

  • documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă/ certificate cu privire la activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative;
  • certificatul medical;
  • cazier judiciar;
  • documente care atestă prestarea voluntariatului – în cazul în care candidatul consideră necesar.

Data-limită pentru depunerea documentelor solicitate:

02 mai 2024

Adresa poștală: mun. Chișinău, str. Calea Ieșilor, 11/3

Date de contact: 022 23 48 00, 060002646

e-mail:  eleonora.codjebas@ombudsman.md

Persoana de contact: Codjebaș Eleonora

Documentele necesare pentru participare la concurs pot fi completate, după cum urmează:

Formularul de participare (pe pagina oficială a autorității: www.ombudsman.md )

Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.

În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau email, această prevedere se aplică la data desfășurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs.

Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declarația pe proprie răspundere, poate fi descărcat aici:  http://ombudsman.md/transparenta/functii-vacante/informatii-suplimentare/  ,în acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.

BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert/ă principal/ă în raportări

Obiectivele postului:

Postul vacant face parte din Departamentul Raportări și statistică, Direcția gestionarea și dezvoltarea procesului de raportare, obiectivul principal al postului fiind elaborarea și actualizare a taxonomiilor de raportare (XBRL) și rapoartelor de ieșire în cadrul aplicațiilor SIRBNM, acordarea suportului necesar utilizatorilor SIRBNM.

Scopul sau atribuțiile direcției:

Gestionarea procesului de raportare la BNM, precum și dezvoltarea continuă a sistemelor de raportare și a cadrului normativ aferente domeniului de raportare.

Principalele atribuții ale postului:

  • Participarea la implementarea/ajustarea modelelor de date bazate pe standardul XBRL, în baza actelor normative ale BNM;
  • Elaborarea taxonomiilor XBRL, formulelor de validarea (în baza specificații Formula 1.0), testarea și validarea taxonomiilor și formulelor de validare;
  • Conlucrarea cu subdiviziunile BNM în procesul de elaborarea a rapoartelor de ieșire în cadrul aplicațiilor SIRBNM;
  • Asigurarea diseminării periodice pe pagina WEB BNM a datelor din cadrul SIRBNM, în conformitate cu solicitările subdiviziunilor BNM;
  • Asigurarea actualizării în cadrul SIRBNM a nomenclatoarelor și datelor de referință utilizate de aplicație;
  • Asigurarea testării și localizării interfeței versiunilor noi a aplicațiilor SIRBNM.

Cerințe obligatorii:

  • Studii superioare în domeniul statistic, tehnologiilor informaționale sau economic;
  • Experiența profesională de minim 1 an, în domeniul statistic, economic sau tehnologii informaționale;
  • Cunoștințe de operare a calculatorului la nivel de utilizator avansat, în special a aplicațiilor MS Office;
  • Vorbitor fluent al limbii române și cunoașterea limbii engleze (nivel A2);
  • Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, capacitatea de a rezolva probleme, perseverență, învățare și dezvoltare continuă;
  • Abilități de comunicare verbală și în scris, capacitate de analiză și sinteză a informației, capacitate de însușire rapidă a metodelor noi de lucru, bine organizat.

Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:

  • Cunoașterea standardului XBRL (specificații, taxonomii, etc);
  • Cunoașterea limbajului XML, xPath și xQuerry.

Beneficiile oferite de BNM:

  • Experiență profesională într-o bancă centrală;
  • Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
  • Mediu de muncă modern și prietenos;
  • Procese de activitate digitalizate;
  • Flexibilitate în programul de muncă;
  • Pachet salarial competitiv;
  • Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.

Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 7 mai 2024.

! Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-158.

Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.

Recomandăm insistent consultarea bibliografiei de mai jos până la concurs.

Bibliografie:

Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos

https://www.bnm.md/ro/content/recrutare-0

Prolonged - Public Institution “Environmental Projects National Implementation Office”, Project Management Unit Of The First Biennial Transparency Report - Vacancy Announcement

Public Institution “Environmental Projects National Implementation Office”, Project Management Unit Of The First Biennial Transparency Report

  Vacancy Announcement

I. Position Information

Job Title (part-time positions):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Recruiting national consultants to undertake the technical peer review / quality assurance of the sectorial chapters of the ‘National Inventory Report: 1990-2022, Greenhouse Gas Sources and Sinks in the RM’, to be performed by independent experts who did not participate to the development of the national GHG inventory, including:

Position 1: National Consultant responsible for undertaking the peer review / quality assurance of Chapter 3 “Energy Sector” of the NIR, covering the following categories: 1A1 Energy Industries, 1A2 Manufacturing Industries and Construction, 1A3 Transport, 1A4 Other Sectors, 1B Fugitive Emissions from Fuels, CO2 emissions from Biomass, International Bunkers: Marine and Aviation;

Position 2: National Consultant responsible for undertaking the peer review / quality assurance of Chapter 4 “Industrial Processes and Product Use Sector” of the NIR, covering the following categories: 2A Mineral Industry, 2B Chemical Industry, 3C Metal Industry, 2D Non-Energy Products from Fuels and Solvent Use, 2F Product Uses as Substitutes for Ozone Depleting Substances, 2G Other Product Manufacture and Use and 2H Other;

Position 3: National Consultant responsible for undertaking the peer review / quality assurance of Chapter 5 “Agriculture Sector” of the NIR, covering the following categories: 3A Enteric Fermentation, 3B Manure Management, 3D Agricultural Soils and 3H Urea Application;

Position 4: National Consultant responsible for undertaking the peer review / quality assurance of Chapter 6 “LULUCF Sector” of the NIR, covering the following categories: 4A Forest Land, 4B Cropland, 4C Grassland, 4D Wetlands, 4E Settlements, 4F Other Land; 4G Harvested Wood Products and 4H Other;

Position 5: National Consultant responsible for undertaking the peer review / quality assurance of Chapter 7 “Waste Sector” of the NIR, covering the following categories: 5A Solid Waste Disposal, 5B Biological Treatment of Solid Waste, 5C Incineration and Open Burning of Waste and 5D Wastewater Treatment and Discharge.

Project Title:

 

Republic of Moldova: Preparation of First Biennial Transparency Report to the United National Framework Convention on Climate Change

 

Duration of employment:

3-5 working days within the time period of May-June 2024

 

 

The project aims to prepare and submit the First Biennial Transparency Report (BTR1) of the Republic of Moldova to the UNFCCC. The project will also contribute to strengthening capacities and improving the institutional arrangements and framework to allow for continuous and sustainable reporting. The BTR1 project is prepared in line with the GEF-7 climate change mitigation objective CCM-3: Foster Enabling Conditions to Mainstream Mitigation Concerns into Sustainable Development Strategies.  

The project will have one outcome which is the Republic of Moldova updates tools and approaches to meet its BTR1 reporting requirements under the Paris Agreement. The two expected outputs under this outcome are as following:

Output 1: BTR1 for the Republic of Moldova prepared and submitted to UNFCCC, by 31 December 2024.

Output 2: A self-assessment and stocktaking exercise for preparation of subsequent BTR completed.

Under the first output, the project will support the Republic of Moldova to prepare and submit its BTR1 to the UNFCCC. The preparation of BTR1 will be in line with the modalities, procedures and guidelines for the transparency framework for action and support contained in the annex to Decision 18/CMA.1 and Annexes I to V of Decision -/CMA3. 

The BTR1 project will build on findings and recommendations from previous NCs and BURs as well as recommendations resulting from the International Consultation and Analysis (ICA) process. 

Activities to be undertaken under the first output will result in the preparation of the following chapters of the BTR1:

I.       National inventory report of anthropogenic emissions by sources and removals by sinks of greenhouse gases;

II.     Information necessary to track progress made in implementing and achieving nationally determined contributions under Article 4 of the Paris Agreement;        

III.   Information related to climate change impacts and adaptation under Article 7 of the Paris Agreement;  

IV.   Information on financial, technology development and transfer and capacity-building support needed and received under Articles 9–11 of the Paris Agreement;

V.     Other relevant information (e.g., gender and climate change).

III. Organizational Context

The project is executed by the BTR1 Project Management Unit (PMU) established by the Public Institution “Environmental Projects National Implementation Office” (P.I. “EPNIO”) of the Ministry of Environment (MoEN), on behalf of the Government of the Republic of Moldova, and in consultation with the UNEP.

As national executing agency, the PMU established by the P.I. “EPNIO” is primarily responsible for the planning and management of the project activities, accounting, reporting, monitoring and evaluation of the project. 

IV. Key Tasks / Results Expected

Key Tasks:

Under the guidance of the National Project Director and National GHG Inventory Thematic Working Group Coordinator, the National Consultants (independent experts who did not participate directly to the development of the national GHG inventory) will undertake the technical peer review / quality assurance of the sectorial chapters of the ‘National Inventory Report: 1990-2022, Greenhouse Gas Sources and Sinks in the RM’:

·        Chapter 3 „Energy Sector” of the NIR, covering the categories: 1A1 Energy Industries, 1A2 Manufacturing Industries and Construction, 1A3 Transport, 1A4 Other Sectors, 1B Fugitive Emissions from Fuels, CO2 emissions from Biomass, International Bunkers: Marine and Aviation;

·        Chapter 4 „Industrial Processes and Product Use Sector” of the NIR, covering the categories: 2A Mineral Industry, 2B Chemical Industry, 3C Metal Industry, 2D Non-Energy Products from Fuels and Solvent Use, 2F Product Uses as Substitutes for Ozone Depleting Substances, 2G Other Product Manufacture and Use, 2H Other;

·        Chapter 5 „Agriculture Sector” of the NIR, covering the categories: 3A Enteric Fermentation, 3B Manure Management, 3D Agricultural Soils, 3H Urea Application);

·        Chapter 6 „LULUCF Sector” of the NIR, covering the categories: 4A Forest Land, 4B Cropland, 4C Grassland, 4D Wetlands, 4E Settlements, 4F Other Land; 4G Harvested Wood Products, 4H Other; and

·        Chapter 7 „Waste Sector” of the NIR, covering the categories: 5A Solid Waste Disposal, 5B Biological Treatment of Solid Waste, 5C Incineration and Open Burning of Waste, 5D Wastewater Treatment and Discharge.

Key Deliverables:

·        Peer Review / Quality Assurance Report of Sectorial Chapters 3 to 7 of the ‘National Inventory Report: 1990-2022, Greenhouse Gas Sources and Sinks in the RM’ submitted;

·        Quality Control / Quality Assurance Form for the National GHG Inventory of the Republic of Moldova (National Inventory Report: 1990-2022. Greenhouse Gas Sources and Sinks in the Republic of Moldova) filled and submitted (see for reference the Annex 4.1 of the ‘National Inventory Report: 1990-2020, Greenhouse Gas Sources and Sinks in the RM’, as it is available on < http://clima.md/doc.php?l=ro&idc=82&id=5801>).

·        Category-Specific Tier 1 Quality Control Procedures Form of the National GHG Inventory of the Republic of Moldova (National Inventory Report: 1990-2022. Greenhouse Gas Sources and Sinks in the Republic of Moldova) filled and submitted (see for reference the Annex 4.2 of the ‘National Inventory Report: 1990-2020, Greenhouse Gas Sources and Sinks in the RM’, as it is available on < http://clima.md/doc.php?l=ro&idc=82&id=5801>).

·        Category-Specific Tier 2 Quality Control Procedures Form of the National GHG Inventory of the Republic of Moldova (National Inventory Report: 1990-2022. Greenhouse Gas Sources and Sinks in the Republic of Moldova) filled and submitted (see for reference the Annex 4.3 of the ‘National Inventory Report: 1990-2020, Greenhouse Gas Sources and Sinks in the RM’, as it is available on < http://clima.md/doc.php?l=ro&idc=82&id=5801>).

V. Recruitment Qualifications

Education:

Advanced degree (Master or Ph.D.) in a relevant field, such as Energy, Industry, Chemistry, Biology, Agriculture and/or Forestry Sciences, Environmental Policy, Engineering, Environmental Economics or any related qualification. Additional training and certification in project activity would be an advantage.

Experience:

·        At least 2 years of professional experience in technical activities related to climate change, GHGs emission accounting and analysis (energy, industrial processes and products use, agriculture, LULUCF and/or waste sectors);

·        At least 1 year of demonstrated experience in projects with similar tasks (elaboration of national communications, biennial update reports and national inventory reports; establishing domestic monitoring, reporting and verification systems; implementation of low emissions development programs and elaboration of nationally appropriate mitigation actions);

·        Experience in analysis and use of data sets using various tools and instruments (e.g., MS Excel, IPCC reporting guidance and software) demonstrated by previous assignments;

·        Excellent knowledge of GHG inventory, GHG baseline determination, MRV systems, carbon budgets, etc. demonstrated by previous assignments;

·        Knowledge of principles, legal and normative framework regulating the MRV systems under the UNFCCC, other relevant international conventions and protocols demonstrated by previous assignments will be a strong advantage;

·        Strong analytical and report writing skills demonstrated by previous assignments;

·        Strong communication and teamwork/coordination skills demonstrated by previous assignments.

Language Requirements:

Good oral and written communication skills in Romanian and Russian languages are required. English language is an advantage.

Interested individuals must submit the following documents/information to demonstrate their qualifications:

1)     Proposal, explaining why incumbent is the most suitable for the work, including past experience in similar assignments.

2)     Financial proposal (in USD), specifying a fee per day.

3)     CV, including past experience in similar projects.

Financial proposal

The Financial Proposal shall specify a daily lump-sum fee (indicating if it is negotiable). Payments will be made quarterly, based on the actual number of days worked, subject to the submission and approval by the National GHG Inventory Thematic Working Group Coordinator of the activity reports around specific and measurable (qualitative and quantitative) deliverables specified in the TOR. 

While submitting the Financial Proposal it is to be noted that the project ” Republic of Moldova: Preparation of First Biennial Transparency Report to the United National Framework Convention on Climate Change” is included into the List of ongoing technical assistance projects covered by international treaties for the application of income tax exemptions, excise duties, customs duties, duties for customs procedures, taxes for goods which, in the process of use, cause environmental pollution, and the application exemption from VAT with the right of deduction for the goods and services intended for them, in accordance with the stipulations of the Government Decision No. 246 of 08.04.2010 on the application of the zero VAT rate to deliveries of goods, services performed on the territory of the country and the granting of fiscal and customs facilities for ongoing technical and investment assistance projects, which fall under the scope of international treaties to which the Republic of Moldova is a party (<https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=125572&lang=ro>).

Documents should be submitted by email on cancelaria@onipm.gov.md, no later than Friday, 25 April 2024, by 5:00 PM. Only those shortlisted will be contacted.

     

Anunț Cerere de Cotație Materiale Didactice

Anunț specific de achiziții

Cerere de cotații - Bunuri

 Țara: Republica Moldova

Instituția: Instituția Publică Colegiul “Alexei Mateevici” din Chișinău

Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova                               

  • ID Proiect: P167790
  • Titlul subproiectului: Program de asigurare a calității în învățământul pedagogic (PACÎP)
  • Obiectul achiziției: Materiale didactice experimentale

Ref. Nr.: MD-A. MATEEVICI-350274-GO-RFQ

 

  1. Instituția Publică Colegiul ”Alexei Mateevici” din Chișinău a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățământului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățământul Superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare nr. MD-MOED-6542-ASF-C-01 din 24.10.2022 pentru realizarea subproiectului Program de asigurare a calității în învățământul pedagogic (PACÎP).
  2. În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuire în cadrul achiziției de Materiale didactice experimentale.
  3. Instituția publică Colegiul ”Alexei Mateevici” din Chișinău invită operatorii economici eligibili să depună oferte pentru achiziționarea:

LOT 1 - Microscoape, aparate speciale, accesorii

LOT 2 - Mulaje și modele

LOT 3 - Seturi, colecții și truse

LOT 4 - Kituri robotică

LOT 5 - Inventar sportiv

LOT 6 - Table mobile

  1. Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul privind achiziții prenotat.
  2. Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție de la Instituția publică Colegiul ”Alexei Mateevici” din Chișinău, str. Puskin 54, e-mail: cpam.curosliudmila@gmail.com, persoana responsabilă CUROȘ Liudmila.
  3. Ofertele trebuie să fie transmise la adresa indicată în punctul 8 sau electronic la adresa de e-mail cpam.curosliudmila@gmail.com înainte de 22.04.2024 ora 11:00

Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.

  1. Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 60 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
  2. Adresa (adresele) menționată (menționate) mai sus, în punctul 6, 7 este (sunt):

IP Colegiul „Alexei Mateevici” din Chișinău

CUROȘ Liudmila, manager de subproiect

str. Puskin 54, or. Chișinău, Republica Moldova

tel: + 373 22 220 241

e-mail: cpam.curosliudmila@gmail.com        

www.cpam.md

 

People in Need is announcing Framework Tender for Provision of transportation services in and outside Chisinau for all projects

People in Need is announcing Framework Tender for Provision of transportation services in and outside Chisinau for all projects, tender number MDAC00249.

PIN Moldova is looking for eligible and authorised companies to provide transportation services in and outside Chisinau. The potential bidders are kindly invited to request the tender documentation by email: tender.moldova@peopleinneed.net

Tender offers have to be submitted to PIN before closing date and time: 15 Apryl 2024, 15:00.