Asociația Națională pentru Turism Receptor angajează Coordonator de Proiecte

Distribuie prietenilor:



Organizația: Asociția Națională pentru Turism Receptor din Moldova/ Centrul Național de Informare pentru Turiști

Poziția: Coordonator de Proiecte

Implicare: normă deplină

Scurta descriere: Asociația Națională pentru Turism Receptor din Moldova este o asociație profesională de afaceri de turism receptor și domestic cu un portofoliu de 50 de membri reprezentând peste 80% din industria turismului receptor și domestic. ANTRIM a câștigat recunoaștere pentru activitățile de marketing, promovare, dezvoltare de competențe, training, dezvoltare de produse, modificări legale și dialog public-privat. ANTRIM gestionează în mod eficient Centrul Național de Informare Turistică de la Chișinău de la lansarea sa în toamna anului 2017.

Scopul poziției: Coordonator Proiecte este responsabil de coordonarea activiții Centrului Național de Informare pentru Turiști (CIT), instruirea practicanților și este responsabil de buna coordonare și implementare a proiectelor câștigate de către Asociaţia Națională pentru Turism Receptor din Moldova (ANTRIM).

Sarcini și responsabilități:

  • Coordonarea activităților Centrului Național de Informare pentru Turiști, prin informarea vizitatorilor străini și locali cu privire la destinațiile turistice din Republica Moldova;
  • Recrutarea și instruirea voluntarilor din cadrul Centrul Național de Informare pentru Turiști;
  • Revuzuirea, completarea și sortarea dosarelor pentru informarea turiștilor;
  • Stabilirea relațiilor de colaborare cu partenerii de proiecte, coordonarea activităților cu ei şi menținerea unor relații de comunicare cu partenerii strategici ai proiectului şi cu alte organizații;
  • Organizarea logistică și coordonarea tururilor de presă pentru jurnaliștii internaționali;
  • Acordarea suportului necesar consultanților și jurnaliștilor internaționali în beneficiul asociației și membrilor;
  • Comunicarea rezultatelor activităților pe rețelele de socializare ale Asociației;

Competențe și calificări necesare:

  • Studii superioare. Studiile în domeniul business & administrare, relații internaționale, marketing, turism, jurnalism vor constitui un avantaj;
  • Experiența de lucru într-o poziție similară prezintă un avantaj;
  • Buna cunoaștere (vorbire și scriere) a limbilor română, engleză și rusă. Cunoașterea unor limbi de circulație internațională (franceză/ italiană/germană) va constitui un avantaj;
  • Abilități excelente de interacțiune și comunicare;
  • Abilități de marketing în social media;
  • Cunoaşterea avansată a Microsoft Office (Word, Excel, PPT etc.)

Tipul contractului: contract individual de muncă (pe durată determinată cu posibilitate de prelungire)

Procedura de aplicare: persoanele interesate vor transmite la adresa de e-mail [email protected], cu mențiunea „Coordonator de proiecte”, următoarele documente:

  1. CV-ul actualizat;
  2. O scrisoare de motivare (de până la o pagină) în care se va descrie experiența relevantă, precum și motivația persoanei de a ocupa postul în cauză;

Deadline: 27 august 

Alte articole:

Distribuie prietenilor:


Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet

Logati-va cu una din retelele sociale pentru a crea un cont nou. Puteti modifica datele de acces si alege o parola dupa crearea contului.