EcoVisio angajează manager social media pentru Instagram [part-time]

Distribuie prietenilor:


logo orizontal

Asociația Obștească ”EcoVisio” caută un manager social media pentru administrarea și dezvoltarea contului de Instagram. Colaborarea va fi în regim part-time pe o perioadă de minimum 3 luni, cu posibilitate de prelungire. Programul de lucru este flexibil, iar sarcinile vor fi îndeplinite de la distanță.

Responsabilități:
  • Creează și planifică conținutul (text + vizual), ținând cont de specificul acestui canal
  • Coordonează cu departamentul de Comunicare și PR aspecte ce țin de crearea și publicarea conținutului
  • Colaborează cu alți membri ai echipei pentru a compila conținutul în timp util
  • Asigură promovarea conținutului, atât plătită cât și organică
  • Răspunde la comentarii și mesaje din partea utilizatorilor
  • Monitorizează constant performanța și propune strategii de îmbunătățire a acesteia
  • La sfârșitul colaborării, pregătește un raport de performanță (creșterea contului, numărul de engagements, click-uri etc.)

Suplimentar, candidatul/-a va oferi echipei EcoVisio un curs introductiv de promovare prin Instagram, care să îmbine informații personalizate cu exerciții practice. La finalul acestui anunț poți consulta o listă cu tematici de interes pentru echipă, care ar trebui să se regăsească măcar parțial în componența cursului.

Acest curs va fi oferit o singură dată la începutul colaborării și va fi achitat separat de remunerația pentru gestionarea contului de Instagram. 


Cum aplici:

Dacă ești interesat(ă), trimite informațiile solicitate mai jos pe email-ul hr@ecovisio.org, nu mai târziu de 5 august:

  1. Portofoliu - conturi de Instagram pentru companii / organizații pe care le-ai administrat sau le administrezi în prezent
  2. Agenda cursului introductiv pe care îl vei oferi echipei, segmentat pe module dacă e cazul, cu menționarea exercițiilor practice incluse
  3. Nivelul de cunoaștere al limbilor română, rusă și engleză (+ orice alte limbi mai cunoști)
  4. Disponibilitatea de lucru: câteva ore pe săptămână, lună
  5. Cerințele de preț pentru gestionarea contului de Instagram, respectiv pentru cursul introductiv oferit echipei
  6. Opțional: CV sau o simplă descriere a experienței în gestionarea conturilor sociale și, dacă este cazul, în oferirea instruirilor de grup

Informații suplimentarecommunications@ecovisio.org sau tel. +37369843458 - Margareta Cartiră, departamentul de Comunicare și PR

Tematici pentru cursul introductiv:

Mai jos găsești o listă orientativă de subiecte pentru cursul de promovare prin Instagram. Lista a fost alcătuită pe baza agendei de la acest curs, însă nu e obligatoriu de acoperit în totalitate. De asemenea, ea poate fi completată cu alte subiecte pe care le consideri relevante pentru activitatea și specificul nostru.

INTRO

- Cât de important este Instagram pentru ONG-uri?

- Cum funcționează algoritmul Instagram-ului?- Funcțiile Instagram-ului

- Profil personal vs. profil de companie

- Profil Business - pro și contra

- Configurarea pas cu pas a contului de Instagram 

- Nume cont, bio, descriere 

- Exemple de conturi și conținut eficiente, relevante pentru nișa noastră

GESTIONAREA CONTURILOR

- Instagram de pe desktop

- Conectarea mai multor conturi de Instagram

- Cum obținem urmăritori reali?

- Cum facem corect postările pe Instagram?

- Cum creăm descrieri puternice pentru postări?

- Cele mai bune intervale orare pentru publicare

- Cum facem căutări pe Instagram?

- Instrumente utile pentru gestionarea conturilor

CREARE CONȚINUT

- Cum să creăm conținut pentru a capta audiența?

- De ce instrumente avem nevoie?

- Care sunt dimensiunile pentru poze și video pentru Instagram?

- Cum ajustăm video-urile pentru Instagram?

- Cum să creăm conținut pentru IGTV?

- Coordonarea postărilor pe Instagram și Facebook

-  Instrumente utile pentru planificarea conținutului pe Instagram

HASHTAG-URI

- Cum să folosim hashtag-urile pentru ca ele să funcționeze?

- Ce tipuri de hashtag-uri există?

- Care sunt hashtag-urile relevante pentru activitățile noastre?

- Instrumente de lucru cu hashtag-urile

STORIES

- De ce să utilizăm Stories pe Instagram?

- Cum să creăm Stories cu impact maxim?

- Cum tăiem și pregătim conținut video pentru Stories?

- Idei pentru Stories

INSTAGRAM ADS

- Funcțiile Ads Manager

- Audiențele pe Instagram

- Diferențele dintre Instagram Ads și Facebook Ads

- Cum creăm reclame din Ads Manager

- Cum creăm reclame cu audiențe personalizate?

- Cum segmentăm publicul de pe Instagram?

- Ce indicatori trebuie să măsurăm?

- Cum lansăm reclame direct de pe telefon?

- Exemple de reclame eficiente pe Instagram

CONCURSURI

- Cum creăm concursuri pe Instagram?

- Cum selectăm câștigătorul concursului?

- Instrumente și metode de alegere

- Oferte promoționale

- Idei de concursuri prin Stories

INFLUENCERI

- Cum colaborăm cu influencerii?

- Cum creăm o campanie de promovare cu implicarea lor?

- După ce criterii de selecție alegem influencerii?

- Alcătuirea unei liste cu influenceri relevanți pentru nișa noastră

E-COMMERCE PE INSTAGRAM

- Cum putem porni un magazin online pe Instagram?

- Strategii de creștere a vânzărilor prin Instagram

MONITORIZAREA PERFORMANȚEI

- Ce indicatori de performanță sunt esențial de urmărit?

- Cum facem audit la contul nostru de Instagram și al concurenților?

- Ce platforme sau aplicații putem folosi pentru analiza performanței?

- Alcătuirea unui template pentru raportul de performanță


Distribuie prietenilor:


Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet