Angajăm asistent de proiect part-time

Distribuie prietenilor:


Titlul funcției: Asistent/ă de proiect

Perioada de angajare: iulie 2020 – decembrie 2020.

Informație Generală: 

Asociația Obștescă „Părinți Solidari” pe parcursul perioadei 15 iunie 2020 – 31 decembrie 2020,  cu suportul financiar al IM Swedish Development Partner, va implementa proiectul „Părinți uniți – copii mai fericiți”, care are scopul de a extinde echipa părinților solidari și de a consolida capacitățile membrilor de a promova un mediu educațional integru și fără discriminare, dar și a monitoriza utilizarea eficientă și  corectă a resurselor financiare destinate domeniului educațional.

Atribuțiile și sarcinile asistentului de proiect:

  • Responsabil/ă pentru organizarea activităților proiectului, suport logistic;
  • Responsabil/ă pentru elaborarea raportării narative (stocarea și includerea datelor din documente de justificare);
  • Participarea activă la planificarea, monitorizarea și evaluarea proiectului, precum și la planificarea și organizarea activităților relevante postului;
  • Elaborarea, redactarea, înregistrarea, expedierea documentelor precum și monitorizarea răspunsurilor;
  • Monitorizarea emiterii răspunsurilor la demersuri de către instituțiile responsabile;
  • Organizarea activităților de achiziții și întocmirea documentelor de proceduri;
  • Pregătirea raportelor de activitate a  organizației;
  • Participarea la comunicarea organizației în rețelele sociale;
  • Responsabil/ă de comunicarea cu participanții la activitățile proiectului.

Calificarea și pregătirea profesională:

Studii tehnice de specialitate (colegiu) sau superioare în unul din domeniile: economie, contabilitate, drept, jurnalistică, management, sau un alt domeniu relevant;

  • Abilități și cunoștințe de bază de operare a MS Office (e.g. Word, Excel, Power Point);
  • Cunoașterea limbei române;
  • Abilități bune de analiză, sinteză, raportare și comunicare;
  • Capacități de organizare a evenimentelor și elaborare a documentelor (scrisori, demersuri alte documente relevante activităților proiectului);
  • Capacitatea de a lucra în termen-limită și de a realiza sarcini multiple.
  • Experiență de lucru în cadrul proiectelor și cu organizațiile neguvernamentale va constitui un avantaj;

Calități personale: Spirit organizatoric, punctualitate, responsabilitate, mobilizare rapidă, inițiativă, flexibilitate, capacitate înaltă de învățare, împărtășirea valorilor asociației „Părinți Solidari”

Termenii si condițiile de activitate: Asistentul de proiect va fi angajat print contract de prestări servicii, regim de muncă de 20 ore săptămânal, cu regim flexibil, parțial la distanță.

Dosarul de aplicare va conține: CV-ul candidatului și scrisoare de intenție

Candidații vor expedia dosarele la adresa de e-mail: parintisolidari@gmail.com, cu mențiunea ”Concurs asistent de proiect”, până la data de 3  iulie 2020. Detalii la număr de telefon 079660035.

Pentru interviu vor fi contactați doar candidații care vor corespunde cerințelor de calificare.


Distribuie prietenilor:


Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet