hackathon

Firma de Audit „Ecofin-Audit-Service” SRL angajează Office manager/Secretar referent

Obiectivul postului:

Executarea și organizarea lucrului și a activităților de secretariat.

 

Cerințe față de candidat:

- Experiența în muncă de cel puțin 1 an;

- Studii superioare;

- Aptitudini de operare PC (Microsoft Office);

- Cunoașterea limbilor română și rusă, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;

- Abilități de comunicare, prezentare și diplomație;

- Punctualitate, Responsabilitate;

- Abilități de planificare.

 

Responsabilități principale:

- Executarea lucrărilor de secretariat: primirea, înregistrarea, repartizarea corespondenței primite;

- Pregatirea corespondenței pentru expediere prin curier;

- Preluarea apelurilor telefonice, a corespondenței, mail-urilor și distribuirea lor;

- Răspunderea și comunicarea la contactele telefonice și verbale recepționate cât si inițiate;

- Programarea ședințelor și diferitelor întîlniri de lucru;

- Menținerea unei atmosfere binevoitoare și cooperante în activitate.

 

Noi asigurăm:

- salariu stabil;

- condiţii prielnice de muncă;

- posibilitate de creştere profesională;

- pachetul social deplin.

 

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică: ecofin@ecofin.md indicând în subiectul mesajului postul pentru care candidează.

Telefon de contact: 069577717, (+373 22) 27-26-73.




Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.