hackathon

Fundația de Binefacere Caritas Moldova angajează Coordonator de proiect în cadrul programului DARE

Fundația de Binefacere Caritas Moldova

angajează

Coordonator de proiect în cadrul programului “DARE”

Obiectivul programului DARE este contribuirea la o dezvoltare liberă și multilaterală a personalității copilului în condițiile când părinții din anumite motive, nu acordă atenție suficientă educației acestuia.

Abrevierea DARE înseamnă: D – Dream (vis), - Achieve (a obține, a reuși), R – Realize (a realiza, a înțelege), E – Express (a exprima), ceea ce indică modalitățile de realizare cu succes a proiectului prin:

  1. încurajarea creativității copiilor;
  2. aprofundarea implicării părinților în procesul de dezvoltare a copiilor;
  3. implicarea în dezvoltarea copiilor a diverse grupuri ale societății civile;

Scopul general al postului: Coordonarea eficientă a tuturor activităților proiectului în vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai înalte standarde de calitate.

Subordonare ierarhică: Președintelui Caritas Moldova

Raportare: Coordonatorului regional/Donatorului

Condițiile contractului: Angajat prin contract cu program normal de muncă (5 zile pe săptămână; de la 8:00 la 17:00)

Sarcinile de bază:

  • Asigurarea monitorizării activităților și realizării rezultatelor și obiectivelor în conformitate cu standardele MEAL convenite;
  • Elaborarea raportului bi-lunar în timp util și transmiterea acestuia către donator;
  • Completarea (lunară) a bazei de date a proiectului;
  • Asistarea și facilitarea pregătirii rapoartelor bi-anuale ale programului, a reexaminărilor și a lecțiilor învățate;
  • Acordarea de suport în pregătirea buletinului bi-lunar al Programului;
  • Susținerea personalul de implementare în gestionarea provocărilor cu care se pot confrunta în timpul derulării activităților;
  • Efectuarea de vizite lunare (minimum 2) în toate locațiile proiectului;
  • Participarea în schimbul permanent de bune practici și lecții învățate cu ceilalți coordonatori naționali și regionali ai programelor;
  • Menținerea unui sistem bun de evidență a rapoartelor și documentelor;
  • Controlarea și gestionarea modului în care este utilizat bugetul DARE, conform acordului de cooperare cu donatorul;
  • După ce va beneficia de instruire în utilizarea SAPI Finance (un instrument de management al finanțelor utilizat de către donator), coordonatorul se va asigura că departamentul financiar/de control al donatorului va primi actualizări în timp util privind costurile și cheltuielile derulate la nivel local;
  • Planificarea și organizarea într-o manieră eficientă a instuirilor, întâlnirilor, deplasărilor la locațiile proiectului, precum și a altor sarcini administrative;
  • Realizarea altor activități dispuse de Președintele Fundației de Binefacere Caritas Moldova.

 

Cerințe specifice:

  • studii superioare în domeniul asistenței sociale, pedagogiei sau alte discipline relevante pentru domeniul proiectului;
  • experiență de cel puțin trei ani în calitate de manager de proiect, de preferință într-un mediu ONG, inclusiv experiență în acordarea de suport în procesul implementării proiectelor;
  • cunoașterea solidă a managementului ciclului de proiect;
  • cunoașterea instrumentelor modern de asigurare a calității și de monitorizare;
  • familiarizarea cu bazele de date și modalitățile de gestionare a informațiilor relevante pentru acestea;
  • abilități de învățare rapidă și flexibilitate în adaptarea la diferite stiluri de lucru și management;
  • lucrător autonom, cu o bună capacitate de a-și organiza singur activitatea; excelente abilități de comunicare într-un context multicultural;
  • abilitatea de a lucra în cadrul unei echipe;
  • disponibilitatea de a călători frecvent;
  • cunostințe solide de limba romana si engleză (fluent scris și oral); cunoașterea limbii ruse este un atu;
  • înțelegerea și aplicarea responsabilă a obiectivelor, valorilor și principiilor Caritas, inclusiv a abordărilor bazate pe drepturi;
  • abilități de lucru la computer (Microsoft Office, PowerPoint, Prezi, internet);
  • deținerea permisului de conducere categoria B constituie un avantaj.

În echipa noastră veți beneficia de:

  • salariu motivant;
  • mediu de lucru dinamic, orientat spre performanta;
  • colaborare cu experți/parteneri internaționali;
  • posibilități de dezvoltare personală si profesională.

Persoanele interesate vor prezenta/expedia:

  1. curriculum vitae (CV):
  2. o scrisoare de intenție (în limba engleză), motivând interesul pentru această poziție;

la adresa electronică secretariat@caritas.md până la 21 iunie 2019 ora 17.00.

Date de contact: 022 293149, secretariat@caritas.md

Durata de implementare a proiectului este de 24 luni (din care 3 luni de probă și 21 luni de coordonare a proiectului DARE 3). Persoana care va fi selectată va trebui să fie dispusă să înceapă activitatea de la 1 iulie 2019.

Alte articole de acest autor:


Organizații vizate: Caritas Moldova | Caritas Viena |


Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.