hackathon

Manager Serviciu Clienti

Manager Serviciu Clienti

Căutăm o persoană orientată spre rezultate, capabilă să rezolve problemele și să ofere clienților noștri cele mai bune servicii.

- procesarea comenzilor (introducerea comenzilor, modificări și confirmarea)
- Monitorizarea comenzilor prin intermediul ciclului de livrare.
- Stabilirea de sisteme interne pentru a satisface specificațiile clienților privind ambalarea, etichetarea și livrarea.
- Contact direct cu clienții, fabrica și echipa de vânzări cu privire la starea de comandă și livrare.
- Asistență după vânzări - solicitările clienților de informații suplimentare, returnări și alte revendicări sau întrebări care pot apărea.
- Pregătirea analizei privind comenzile, statutul de livrare, stocurile.

 

Cerinte:
- Studii superioare
- experienta de lucru min.1 an constitue un avantaj (preferabil în import / export)
- Bune abilitati de comunicare si negociere in limba engleza, rusa si romana
- Abilități excelente de rezolvare a problemelor
- Atenție la detalii
- Gandire analitica
- Cunoștințe de computer (o bună cunoaștere a programului Excel)


Plăți și beneficii:
- Salariu motivant
- Mediul profesional de lucru, o experiență interesantă de lucru cu oamenii
- Participarea la expoziții internaționale
- Oportunitate de promovare.

Candidații interesați sunt rugați să trimită CV-ul la hr@acvila.md. Vă rugăm să specificați poziția pentru care aplicați.
 
Vă mulțumim pentru interesul față de compania noastră. Dacă îndepliniți cerințele postului, vă vom contacta într-o săptămână. Din păcate, nu putem răspunde tuturor solicitanților de locuri de muncă.



Organizații vizate: Acvila Grup |


Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.