Reprezentanța din Republica Moldova a Fundației Elvețiene HEKS anunță postul vacant de: Asistent manager

Ajută-ne să distribuim acest articol:

Reprezentanța din Republica Moldova

a Fundației Elvețiene HEKS anunță postul vacant de:

Asistent manager

în cadrul proiectului “Îmbunătățirea producerii și a accesului la piață pentru producătorii de struguri din Republica Moldova”, cu desfășurarea în zona de sud a Moldovei

Descrierea postului:

Asistent manager-ul va contribui la elaborarea și implementarea proiectului in zona de centru si sud a Moldovei şi va fi angajat part-time sau cu normă întreagă, în oficiul proiectului din oraşul Cahul.

Responsabilităţi:

  • Oferă suport operațional managerului de proiect la implementarea proiectului;
  • Participă la elaborarea, planificarea şi realizarea atît a activităților cît și a obiectivelor proiectului;
  • Oferă suport logistic pentru activitățile și evenimentele din cadrul proiectului și pregătește materiale pentru seminare, sesiuni de instruire, întâlniri, vizite în teren etc;
  • Contribuie la pregătirea rapoartelor privind  progresele înregistrate de proiect prin colectarea de informații;
  • Analiza continuă a situaţiei lanțului valoric  cu scopul identificării oportunităților de piață, prin întîlniri cu părţile economice locale interesate;
  • Stabilește relaţii de colaborare cu partenerii de proiect, coordonarea activităţilor cu ei şi menţinerea unor relaţii de comunicare cu partenerii strategici ai proiectului şi cu alte organizaţii;

Condiţii de participare la concurs:

  • Studii superioare domeniul economic, agricol sau in alt domeniu relevant. Se incurajează inclusiv studentii din an terminal;
  • Cunoaşterea obligatorie a limbii române și a limbii engleze;
  • Cunoaşterea calculatorului şi a instrumentelor Ms Office;
  • Permis de conducere categoria B (optional);
  • Cunoasterea instrumentelor de analiza, statistică si raportare constituie un avantaj;
  • Experiența de muncă în domeniile de marketing și publicitar constituie avantaj;
  • Disponibilitate pentru program prelungit si deplasari;
  • Aptitudini:  creativitate, disciplină şi punctualitate, responsabilitate, iniţiativă, diplomaţie, capacitatea de a lucra independent cit si in echipa, gîndire flexibilă, spirit antreprenorial.
  • Abilităţi: Capacitate de analiză şi sinteză, abilități de învățare (asimilarea rapidă a informațiilor necunoscute și transpunerea acestora în practică), rezistență la stres (în situații de incertitudine) și la lipsă de timp, comunicare eficientă, gestionare eficientă a timpului.

 

Persoanele interesate vor prezenta/expedia: Curriculum vitae (CV) actualizat si o scrisoare de intentie

Rețineți: această poziție este deschisă pentru oficiul din Cahul.

Toți candidații interesați sunt încurajați să-și trimită CV-urile și scrisoarea de intenție la adresa de email: octavian.olaru@heks-eper.org  cu subiectul: “CV Asistent Manager” fără dată limită.

Candidații selectați vor fi invitați la interviu personal sau prin e-mail.

Alte articole de acest autor:


Organizații vizate: Fundația Elvețiană HEKS |



Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.