Fundația Hospice Angelus Moldova anunţă concurs de angajare pentru postul vacant de office manager

Ajută-ne să distribuim acest articol:

Cerințe

  • Organizarea și coordonarea activităților administrative de oficiu,
  • Evidența, înregistrarea și repartizarea corespondenței, multiplicarea materialelor,
  • Evidenta și achiziția resurselor materiale (rechizite de birou etc.),
  • Perfectarea documentației de gestiune a cadrelor,
  • Asistență la proiectele aflate în derulare (elaborarea rapoartelor narative, colectarea datelor etc.),
  • Abilități bune de elaborare a demerselor,
  • Traducerea documentelor necesare rom/eng, eng/rom.

 Candidatul  IDEAL  are caracteristicele

  • Studii universitare în juridică, filologie, social, psihologie, altele
  • sau Student/ă în ultimul an de studii sau absolvent
  • Cunoașterea avansată a limbii române și engleze
  • Studii în domeniul secretariatului este un avantaj
  • Experiență în poziția similară minim 1 an este un avantaj
  • Cunoașterea limbii ruse este un avantaj

Competențe cheie

  • Comunicare și relaționare interpersonală
  • Elaborare, formatare, prezentare a documentelor
  • Abilități de respectare deadline-uri, lucru în condiții de stres, flexibilitate, soluționare rapidă a problemelor, multitasking, atenție la detalii, responsabilitate
  • Cunoașterea aplicațiilor informatice relevante (MS Office, Internet, Power Point, Excell, )

 

DE CE AR TREBUI SĂ APLICI

  • Creștere profesională
  • Identificăm potențialul în fiece angajat și-l valorificăm
  • Oferim posibilitatea de instruire

CV și scrisoarea de motivare, recomandări, vă rugăm s-ă le trimiteți pe adresa: info@hospice.md

Data limită de depunere a CV-urilor este  04 ianuarie 2919

Alte articole de acest autor:




Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.