hackathon

Î.C.S. „Oriflame International” S.R.L. angajează un Manager al centrului de deservire

Î.C.S. „Oriflame International” S.R.L. este în căutarea unui Manager al centrului de deservire, care va fi responsabil de menținerea nivelului de deservire a tuturor serviciilor și de logistica internă și externă a companiei.

Funcții și responsabilități:

  • Să standardizeze și optimizeze procesele operaționale în domeniul deservirii clienților și partenerilor;
  • Să participe la constituirea bugetului departamentelor, monitorizarea business-planurilor și proceselor în baza bugetelor aprobate;
  • Să desfășoare licitații pentru achiziționarea mijloacelor fixe și furnizarea de servicii;
  • Să aprobe și să controleze executarea politicii operaționale, standarde și proceduri pentru depozit, gestionarea comenzilor și activitatea centrului de deservire. Responsabilitățile includ, dar nu se limitează la controlul proceselor: prelucrarea comenzilor, inventariere, livrarea în termen a comenzilor;
  • Să coordoneze cu toate aspectele ce ține de activitatea depozitului și a centrului de deservire și cu resursele destinate îndeplinirii obligațiilor față de clienți la cel mai înalt nivel;
  • Să răspundă de standardizarea proceselor de la depozit și centrul de deservire, să ridice nivelul de productivitate și calitate cu un control adecvat al costurilor;
  • Să planifice, să elaboreze și să pună în aplicare programe adecvate privind protecția sănătății și securității în muncă;
  • Să asigure controlul costurilor în conformitate cu bugetele departamentale;
  • Să furnizeze rapoarte și indici de management adecvați;
  • Să asigure o înțelegere completă a cerințelor clienților cu privire la livrarea comenzilor;
  • Îmbunătățirea proceselor și optimizarea cheltuielilor.

Abilități și cunoștințe:

  • Studii superioare în domeniul tehnic sau economic;
  • Experiență în domeniul gestionării depozitului de marfă și a centrului de deservire de minim 3 ani. Experiența în domeniul comercializării produselor cosmetice constituie un avantaj;
  • Experiența in organizarea si menținerea procesul operațional din depozit, aprovizionarea centrului de deservire, inclusiv expediere, recepționare, completare și împachetare, transport, returnări, coordonarea cu rezerve, deservire tehnică și securitatea muncii;
  • Experiență în ținerea bugetului departamentului;
  • Experiența in managementul proiectelor;
  • Experiență în managementul echipelor;
  • Excelente abilități analitice și capacitatea de a rezolva probleme cu o mare atenție la detalii;
  • Orientare către rezultat
  • Calități foarte bune de negociator; 
  • Limba engleză la nivel avansat;
  • Cunoștințe PC legate de afaceri, inclusiv Microsoft Office;
  • Posibilitatea de a se afla des în deplasări de serviciu.

Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre, expediați CV-ul Dvs. la adresa natalia.cotruta@oriflame.compână la data de 15.10.2018.

Doar candidații care îndeplinesc cerințele locului de muncă vor fi contactați.

Alte articole de acest autor:



Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.