Pune umărul la dezvoltarea comunității Dreamups! Angajăm Manager Dezvoltare Comunitate și Logistică

Ajută-ne să distribuim acest articol:

angajare dreamups


ANGAJĂM MANAGER DEZVOLTARE COMUNITATE ȘI LOGISTICĂ

Te invităm să pui umărul la dezvoltarea comunității de antreprenori, start-upuri și tineri activi. Fii parte a comunității care are în ADN spiritul antreprenorial și inovația. Dacă îți dorești să contribui la dezvoltarea primului accelerator de afaceri din Republica Moldova și dacă ești pregătit să construiești o comunitate de tineri pasionați de tehnologii și antreprenoriat, dar și să menții și să dezvolți spiritul antreprenorial, unitatea și continuitatea comunității, te invităm să fii parte din echipa noastră.

MISIUNEA POZIȚIEI:

Extinderea și consolidarea comunității Dreamups, prin organizarea activităților de dezvoltare și loializare a membrilor.
 

REZULTATELE AȘTEPTATE ALE POZIȚIEI:

1. Organizarea evenimentelor Dreamups;
2. Menținerea și dezvoltarea spiritului antreprenorial, unității șicontinuității comunității;
3. Planificarea și implementarea strategiei de extindere și consolidare a comunității Dreamups;
4. Crearea bazei de date a beneficiarilor comunității Dreamups și menținerea comunicării cu aceștia;
5. Dezvoltarea și implementarea strategiei de loializare a membrilor comunității Dreamups;
6. Asigurarea activităților de logistică (verificare echipament;amenajare sală; gestionarea fruxului de mărfuri și servicii etc.)

 

COMPETENȚELE NECESARE PENTRU ACEASTĂ POZIȚIE:

1. Managementul evenimentelor - capacitate de a coordona aspectele de organizare a evenimentelor; implementarea noilor tendințe și poziționarea evenimentelor în mintea beneficiarilor etc.;
2. Planificare și organizare - capacitatea de a elabora planuri de acțiuni și de a le urma, punctualitate, acuratețe și responsabilitate;
3. Perseverență și orientare spre rezultat - capacitate de a depăși eșecurile și a menține motivația, de a urma obiectivele stabilite
indiferent de piedicile din proces.
4. Comunicare - capacitate de a vorbi fluent, interactiv și hotărât, de a prezenta argumente și de a putea fi flexibilă în cadrul discuției.
 

COMPETENȚE ORGANIZAȚIONALE:

1. Inovația - capacitate de a gasi soluții neoridnare la probleme;
2. Lucru în echipă - capacitatea de a colabora în echipă, de a asculta și a accepta alte păreri, de a fi emaptică față de oamenii cu care lucrezi;
3. Integritate și transparență - lipsa oricărei tentative de a ascunde sau a încerca de a obține beneficii nemeritate și corupte.
 

CERINȚE SUPLIMENTARE:

1. Cunoașterea englezei (obligatoriu)

PROCESUL DE SELECȚIE:

1. Aplicarea CV-ului la adresa talente@dreamups.md;
2. Interviu la telefon;
3. Interviu final.
 

DE CE SĂ APLICI?

1. Vei contribui la dezvoltarea comunității de tineri antreprenori din Moldova;
2. Vei participa la evenimente de instruire și dezvoltare persoanlă cu speakeri locali și internațioanli;
3. Vei lucra într-un mediu care încurajează spiritul de echipă, inovația, corectitudinea și performanța;
4. Beneficiile financiare vor fi discutate individual.
 

Vezi aici evenimentele și proiectele anterioare desfășurate de Dreamups.

Pentru alte întrebări, te rugăm să ne scrii la adresa: hello@dreamups.md.





Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.