Pune umărul la dezvoltarea comunității Dreamups! Angajăm Manager Relații Corporative

Ajută-ne să distribuim acest articol:

angajare dreamups

 

 

 

ANGAJĂM MANAGER RELAȚII CORPORATIVE

Te invităm să pui umărul la dezvoltarea comunității de antreprenori, start-upuri și tineri activi. Fii parte a comunității care are în ADN spiritul antreprenorial și inovația. Dacă îți dorești să contribui la dezvoltarea primului accelerator de afaceri din Republica Moldova și la dezvoltarea unei rețele de parteneri corporativi și privați ai Dreamups, te invităm să fii parte din echipa noastră.

MISIUNEA POZIȚIEI:

Dezvoltarea unei rețele de parteneri corporativi și privați ai Dreamups Campus care să contribuie la realizarea obiectivelor organizației și să ofere beneficii comunității de tineri anteprenori din Moldova

REZULTATELE AȘTEPTATE ALE POZIȚIEI:

1. Crearea unei baze de date de minim 500 de potențiali parteneri;
2. Crearea unei rețele de minim 15 de partneri în decurs de 3 luni;
3. Extinderea rețelei de parteneri până la 30 în decurs de un an;
4. Crearea unei rețele de parteneri internațioanel de organizații similiare,
mentori, fonduri de investiții etc.;
5. Dezvoltarea și implementarea strategiei de loializare a partenerilor.

COMPETENȚELE NECESARE PENTRU ACEASTĂ POZIȚIE:

1. Vânzări corporative - capacitate de a pregăti oferte comerciale, de a stabili întâlniri corporative, de a întreține o conversație și de a prezenta argumente, negociere etc.;
2. Planificare și organizare - capacitatea de a elabora planuri de acțiuni și de a le urma, punctualitate, acuratețe și responsabilitate;
3. Perseverență și orientare spre rezultat - capacitate de a depăși eșecurile și a menține motivația, de a urma obiectivele stabilite indiferent de piedicile din proces.
4. Comunicare - capacitate de a vorbi fluent, interactiv și hotărât, de a prezenta argumente și de a putea fi flexibilă în cadrul discuției.
 

COMPETENȚE ORGANIZAȚIONALE:

1. Inovația - capacitate de a gasi soluții neoridnare la probleme;
2. Lucru în echipă - capacitatea de a colabora în echipă, de a asculta și a accepta alte păreri, de a fi emaptică față de oamenii cu care lucrezi;
3. Integritate și transparență - lipsa oricărei tentative de a ascunde sau a încerca de a obține beneficii nemeritate și corupte.
 

CERINȚE SUPLIMENTARE:

1. Cunoașterea englezei (obligatoriu)

PROCESUL DE SELECȚIE:

1. Aplicarea CV-ului la adresa talente@dreamups.md;
2. Interviu la telefon;
3. Interviu final.
 

DE CE SĂ APLICI?

1. Vei contribui la dezvoltarea comunității de tineri antreprenori din Moldova;
2. Vei participa la evenimente de instruire și dezvoltare persoanlă cu speakeri locali și internațioanli;
3. Vei lucra într-un mediu care încurajează spiritul de echipă, inovația, corectitudinea și performanța;
4. Beneficiile financiare vor fi discutate individual.


Vezi aici evenimentele și proiectele anterioare desfășurate de Dreamups.

Pentru alte întrebări, te rugăm să ne scrii la adresa: hello@dreamups.md.





Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.