POSTUL VACANT: Asistent de proiect

PROIECT: ”Accesibilitatea o precondiție pentru asigurarea tuturor drepturilor persoanelor cu dizabilități”.

CONTEXT: Alianța Organizațiilor pentru Persoane cu Dizabilități implementează în perioada

 01 noiembrie 2019 – 31 decembrie 2020 proiectul Accesibilitatea - o precondiție pentru asigurarea tuturor drepturilor persoanelor cu dizabilități” care este parte a Programului de granturi ”Dezvoltarea societății civile la nivel local în Republica Moldova”, finanțat de Uniunea Europeană și Fundația Konrad Adenauer Republica Moldova, implementat în parteneriat cu Asociația pentru Politica Externă APE, Asociația ADEPT, Expert-Grup și ProEuropa..  

Scopul proiectului este de a spori incluziunea persoanelor cu dizabilități prin promovarea asigurării condițiilor de accesabilitate la nivel național și local;

PERIOADA DE ANGAJARE: 14 luni.

Atribuțiile și sarcinile asistentului de proiect:

  • Responsabil/ă pentru buna organizare și implementare a proiectului;
  • Responsabil/ă pentru raportarea narativă conform cerințelor finanțatorilor;
  • Persoană de referință pentru consultanți angajați de Secretariatul AOPD;
  • Participarea activă la planificarea, monitorizarea și evaluarea proiectului, precum și planificarea și organizarea activităților relevante postului;
  • Elaborarea și redactarea documentelor;
  • Stocarea și sistematizarea documentelor de justificare a activităților realizate;
  • Monitorizarea resurselor disponibile pentru realizarea activităților proiectului.
  • Responsabil/ă de comunicarea cu membrii Platformei preocupate de promovarea drepturilor persoanelor cu dizabilități ( 51 OSC-uri);

CALIFICAREA ȘI PREGĂTIREA PROFESIONALĂ:

  • Studii superioare în unul din domeniile: drept, asistență socială, jurnalism, management;
  • Abilități și cunoștințe profunde de operare a MS Office(e.g. Word, Excel, Power Point);
  • Cunoașterea limbilor română, rusă;
  • Capacități de gestionare a proiectelor;
  • Abilități de analiză, sinteză, cercetare și raportare;
  • Capacități avansate de organizare, stocare, elaborare, redactare, traducere a documentelor;
  • Abilități avansate de comunicare şi capacități de muncă în rețea;
  • Abilități de lucru în echipă și independent;
  • Capacitatea de a lucra în termen-limită și de a realiza sarcini multiple.

 

Experiență:

  • Experiență profesională minim 1 an;
  • Experiența de lucru în sectorul asociativ constituie un avantaj.

Orar de lucru: 5 zile în săptămână, 8 ore de lucru.

Locul de lucru: mun. Chișinău, str. Serghei Lazo, 4.

Data limită pentru depunerea dosarului:   31 octombrie, 2019.

 

DOSARUL DE APLICARE VA CONȚINE:

1.CV-ul candidatului.

2.Scrisoarea de intenție.

 

Persoanele interesate vor expedia dosarele personale la adresa de e-mail asistent.aopd@gmail.com, cu mențiunea ”Asistent de proiect”, până la data de 31 octombrie 2019. Persoană de contact: Alina Prodan, 079969012.

Vor fi contactați doar candidații invitați la interviu care vor corespunde cerințelor de calificare.


Ajută-ne să distribuim acest articol: