cover siteCentrul CONTACT te invită să faci parte dintr-un grup select de 20 de comunicatori/comunicatoare ONG, care vor beneficia de un training practic de 2 zile în comunicare strategică. Instruirea este organizată în cadrul proiectului  „Sprijin pentru reziliența societății civile”, finanțat de Uniunea Europeană.

Ce vei câștiga:

  • Vei învăța cum să construiești și să transmiți povești despre impactul ONG-ului tău;
  • Vei descoperi tehnici pentru a-ți crește vizibilitatea și reputația în spațiul public;
  • Vei exersa răspunsuri eficiente la situații de criză de imagine;
  • Vei înțelege cum să folosești canalele media și social media pentru a ajunge la publicul-țintă;
  • Vei învăța cum să faci o campanie care să sporească imaginea și reputația organizației tale;
  • Posibilitatea de a beneficia de un sprijin financiar în valoare de 2.230 de euro pentru desfășurarea unei campanii de sporire a imaginii și reputației organizației tale etc.

Cui ne adresăm:

Comunicatorilor, ofițerilor de PR și persoanelor responsabile de comunicare în ONG-uri;

Criterii de selecție a participanților/participantelor:

  1. Relevanța rolului în organizație
  • Participanții/participantele trebuie să fie responsabili de comunicare, PR sau relații publice în ONG;
  • Sau să fie persoane implicate direct în gestionarea vizibilității și imaginii organizației.
  1. Experiența în comunicare
  • Experiența practică în comunicare, chiar și limitată, este un avantaj;
  • Exemple de activități anterioare: campanii de promovare, management social media, redactare comunicate de presă, relații cu presa.
  1. Motivația și angajamentul
  • Clar exprimată în formularul de înscriere;
  • Participanții/participantele trebuie să arate interes real de a dezvolta competențe și de a aplica în practică cunoștințele dobândite.
  1. Diversitatea organizațiilor și domeniilor
  • Alegerea participanților astfel încât să existe reprezentare din diferite ONG-uri și domenii de activitate, pentru schimb de experiență și networking.
  1. Disponibilitatea pentru participare integrală
  • Participanții/participantele trebuie să fie disponibili pentru toate cele 2 zile de training;
  • Angajament de a participa activ la exerciții, simulări practice și interes pentru desfășurarea unei campanii de sporire a imaginii și reputației organizației.

La sfârșitul programului de instruire, fiecare participant/participantă va elabora draftul unui plan de campanie pentru promovarea organizației la nivel local și/sau național.

 Locația: Chișinău (locația exactă va fi anunțată cu câteva zile înainte de eveniment)

Perioada: în a doua parte a lunii octombrie 2025

Limba de instruire: româna

Aplică acum! Completează și trimite formularul de înscriere, până la data de 12 octombrie 2025.

Hai să construim împreună o voce mai puternică pentru societatea civilă!

Notă: În procesul de selecție, Centrul CONTACT nu discriminează direct sau indirect candidatul/ candidata pe criterii de sex, vârstă, apartenență națională, rasă, etnie, religie, viziuni politice, orientare sexuală, origine/statut social, etc. Se va ține cont doar de competențele profesionale ale candidaților/candidatelor. Centrul CONTACT oferă șanse egale tuturor, dosarele fiind analizate obiectiv și cu asigurarea deplinei confidențialități.

——————–

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să contactați comunicatoarea Centrului CONTACT, Elena Nofit, la numărul de telefon 069749924 sau e-mail: elena.nofit@contact.md

Organizații vizate: