Promoveaza-ti Organizatia cu ajutorul semnaturii de email



Email-ul ofera o modalitatea zilnica, simpla de a face publicitate ONG-ului tau

Contine email-ul tau o gluma sau un citat filozofic a unui poet decedat? Daca da, atunci pierdeti cea mai mare oportunitate de a va promova organizatia gratis.

O semnatura de email este textul care il vedeti la sfirsitul oricarui mesaj de email. Majoritatea aplicatiilor de email va permit sa creati o semnatura de email care va fi utilizata in mod automat de fiecare data cind expediati un mesaj. (Pentru instructiuni de schimbare a semnaturii in Outlook vizitati pagina Microsoft de ajutor online). Pentru indivizi, semnatura online este o modalitate de a fi creativ sau nostim sau de a face afirmatii politice sau sociale. Pentru un ONG, o semnatura de email este o oportunitate remarcabila de a promova organizata tuturor celor care citesc mesajul. In timp ce publicitatea este interzisa in listele de distributie si grupurile de stiri, semnaturile de email nu sunt o problema. Expediaza un mesaj si semnatura ta, scrisa cu grija, va fi afisata.

Tineti minte ca o semnatura online este o publicitate si deci, recomandarile principale de scriere a unei publicitati pot fi aplicate. Totusi, se permit modificari pentru utilizarea online. Pentru a obtine rezultatul maxim pe baza semnaturilor online, tine cont de aceste recomandari:

  1. Mai putin inseamna mai mult. Unele sisteme de email si liste de distributie vor sterge automat semnaturile care depasesc 4-6 rinduri, asa ca limitati-va la mai putin. Este buna ideea de a plasa lungimea rindului de 60 de caractere - lungimea optima pentru citire. Multe programe de email va permit aceasta. Daca programul de email nu-ti permite acest lucru, atunci utilizati un program gen Ms Word care va permite editarea lungimii rindului.
  2. Fa semnatura atragatoare, creind "hotarele" textului sau caractere speciale.
  3. Include numele organizatiei tale si un citat scurt si esential de marketing.
  4. Ofera ceva gratis - spre exemplu, informatie, inregistrarea la un concurs, mostre etc. Raportul tau gratis poate contine alt material publicitar, dar va rog sa va asigurati ca include informatie gratis in asa mod ca potentialii clienti sa nu se simta manipulati
  5. Faceti simpla contactarea pentru clienti, oferind linkuri spre URL si emailuri. Spre exemplu, daca ati adaugat „mailto:" inaintea unei adrese de email, majoritatea programelor de email vor permite utilizatorului sa deschida un nou mesaj catre adresa data doar prin accesarea linkului dat.
  6. Evitati utilizarea codarii HTML in semnatura. Multe programe de e-mail nu pot accesa email-ul HTML. Daca expediati un text de email in format simplu, va asigurati ca oricine va putea sa-l acceseze corect. Spre exemplu:

==============================================================

"Un catelus sanatos este un catelus fericit!" pentru un raport gratis despre sanatatea si nutritia ciinilor expediati un e-mail gol la report@something.org  Magazin Bun pentru Catelusi - pentru toate Necesitatile Catelusilor!

===============================================================

In exemplul de mai sus, Magazin Bun pentru Catelusi vinde un beneficiu (un catelus fericit), ofera gratis informatia pa care iubitorii de catelusi o vor aprecia, furnizeaza informatii de contact, precizeaza numele organizatiei si ofera clientilor doua metode de contactare rapida a Magazinului Bun pentru Catelusi. Totul in doar 32 de cuvinte plus linii de hotar!

(Nota: Am creat  numele "Magazin Bun pentru Catelusi" cu scopul de a da un exemplu. Daca exista o afacere actuala cu o astfel de denumire, articolul meu nu s-a referit la aceasta.)

Adaugind o semnatura de email nu este doar un mod usor si repede de a atrage atentia catre organizatia d-stra, dar si o publicitate gratis.

 

Tradus de: Nadea Tomsa