Solicitare ofertă organizare eveniment - Seminar privind rolul și importanța interpretului/translatorului în procedura de azil

 

Către: Tuturor celor interesați

Publicat site: www.civic.md; www.cda.md

De la: A.O. Centrul de Drept al Avocaților

Adresa: mun. Chișinău, str. Vlaicu Pârcălab 8, MD 2009

Telefon/fax: 022 240-898

e-mail: [email protected]

Data publicării: 03 mai 2018

 

 

 

 

 

 

 

Stimați furnizori!

Prin prezenta, Vă anunțăm că Asociația Obștească „Centrul de Drept al Avocaților” (CDA) planifică organizarea a unui eveniment:

  – SEMINAR PRIVIND ROLUL ȘI IMPORTANȚA INTERPRETULUI/TRANSLATORULUI ÎN PROCEDURA DE AZIL (eveniment de 1 zi) – 31.05.2018 pentru un grup de 25 de persoane.

CDA ar aprecia dacă Dvs. ați prezenta oferte pentru următoarele facilități și servicii în legătură cu organizarea evenimentului.

Cadrul general

Centrul de Drept al Avocaților (CDA) este o asociație obștească fondată în anul 1997. Misiunea CDA este de a implementa proiecte și programe care au drept scop: promovarea drepturilor și obligațiunilor fundamentale ale omului, susținerea educației juridice, asistență legislativă și consultativă, avizarea și expertiza proiectelor de acte normative; dezvoltarea continuă a programelor de instruire precum și a acordarea asistenței persoanelor în nevoie de protecție internațională  - solicitanți de azil, refugiați, beneficiari de protecție umanitară și apatrizi. CDA este partener al Înaltului Comisariat al Națiunilor Unite pentru Refugiați (UNHCR) din anul 1998. Cu suportul UNHCR, Centrul de Drept al Avocaților implementează programele în susținerea persoanelor în nevoie de protecție internațională.

Serviciile solicitate:

 

LOTUL 1: Evenimentul 1 – Seminar cu privire la bunele practici și instrumente privind protecția copiilor neînsoțiți în Republica Moldova

DATA: 25 aprilie 2018 (1 zi)

Numărul participanților: 27 persoane. Acesta poate varia și va fi confirmat cu 2-3 zile înainte de eveniment.

Descrierea serviciilor:

Număr unități

Cantitatea

Preț per pers. (TVA la cota 0)

Total (TVA la cota 0)

Pauză de cafea (2 pauze*1zi)

2 pauze de cafea

25 persoane

   

Prânz (1 prânz*zi)

1 prânz

25 persoane

   

Sticle cu apă în sală de conferință pe tot parcursul evenimentului 0,5 l

0,5 l / per pers./zi

25 stilcle/ 0,5 l

   

Deservire restaurant

 

Total/Restaurant (TVA la cota 0)

 

Sală de conferință (1 eveniment*1 zi) + echipament tehnic (calculator/laptop, boxe, proiector)

1 sală

Capacitate - 25 persoane

 

Ecran pentru proiecții

 

Flipchart (markere, hîrtie, etc.)

 

Internet, Wifi

 

Total/Sală de conferință (TVA la cota 0)

 

 

Total (TVA la cota 0)

 

 

Adăugător solicităm în prealabil meniul varietăților de prânz şi pauze de cafea de care dispuneți. Vă rugăm să depuneți/transmiteți oferta pentru serviciile de mai sus însoțită de costurile detaliate atât per persoană cât și total per serviciu (TVA la cota 0).

 

Rugăm prețul să includă și serviciile de încălzire a sălii de conferință, lumină puternică în sala unde se va desfășura evenimentul.

 

  1. Cerințe de evaluare:
  1. Garanţii respectare a raportului preţ şi calitate.
  2. Ofertele vor fi prezentate în lei. Plata prin virament în contul furnizorului în valută națională.
  3. Oferta financiară va conține data, semnătura directorului, amprenta ștampilei, rechizitele bancare și datele de contact (adresă, telefon, e-mail);
  4. Experiență de cel puțin 1 ani, în realizarea serviciilor solicitate.
  1. Cerințe speciale:

-           Nu se acceptă prestarea serviciilor prin intermediari.

-           Atenţionăm:  Centrului de Drept al Avocaților i se aplică cota zero TVA conform Hotărârii Guvernului nr.246 din 08.04.2010.

-           Plățile vor fi efectuate prin virament după prestarea serviciilor solicitate.

III.        Ofertele pot fi trimise în format electronic sau în formă fizică la adresele:

 

Documentele Ofertantului urmează a fi prezentate până la data de 11.05.2018 la sediul Centrului de Drept al Avocaților pe adresa: mun. Chișinău, str. Vlaicu Pârcălab 8, MD-2009, ori la adresa de e-mail: [email protected] (pentru informații adiționale, persoana de legătură – Irina Buzu , telefon (+373) 688 28 388.

Oferta câștigătoare se va aprecia conform criteriului – preț, calitate, experiență și corespunderea cerințelor înaintate.

Înștiințarea privind determinarea câștigătorului se expediază în termen de până la 3 zile de la data aprobării rezultatelor evaluării de către autoritatea contractantă.

 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

Gazduit pe amplica.md