Cerere de ofertă pentru încheierea unui parteneriat

Clubul Ecologiștilor al Ligii Naționale a Tineretului din Moldova este o echipă de voluntari care se implică activ în viața socială, încercând să sensibilizez societatea și să o mobilizeze, scoțând în evidență unele probleme cu care se confruntă comunitatea, și încercând să contribuie la rezolvarea acestora prin lansarea de proiecte, evenimente, concursuri, mese rotunde, discuții interactive cu persoane bine informate și cu experință în domeniu, etc.

Următorul eveniment de amploare din planul de activitate a clubului este cea de-a doua ediție a concursului național „Ecologia în proză, versuri și culori”, organizat pentru a scoate în evidență importanța educației ecologice și pentru a sensibiliza populația cu privire la problemele ecologice cu care se confruntă planeta, precum și rolul factorului antropic în apariția, dar și în rezolvarea acestora. Întrucât Ziua Mondială a Mediului este sărbătorită anual pe 5 iunie, totalizara concursului este preconizată pentru această dată.

Concursul va cuprinde trei secţiuni de bază, care, la rândul lor, se divid:

  • versuri (în formă scrisă, în formă audio-vizuală (recitarea propriei creații)), 
  • proză scurtă (basm, povestire, schiţă, moment, nuvelă; eseu, articol cu caracter ştiinţific; scenetă, piesă de teatru),
  • desen (cu profil, fără profil)

Fiecare secţiune cuprinde și categorii de vârstă:

  • conform anului de studiu în instituțiile de învățământ (clasele a II –a – a XII-a)
  • 19-24 de ani
  • 25-35 de ani

Pentru fiecare categorie de vârstă, vor fi selectate 3 lucrări câștigătoare (premiul I, premiul II, premiul III, mențiuni), iar în lipsa concurenților la o anumită categorie, se vor oferi premii speciale, ceea ce înseamnă că pentru fiecare secțiunie menționată anterior vor fi oferite câte 50 de premii, astfel, numărul premiilor va ajunge la un total de:

  • 490 de premii (pentru cele mai bune lucrări),
  • 9 premii pentru cele mai active instituții de învățământ (top 3 cele mai active, școli/licee, colegii/universități, centre de creație a copiilor),
  • 9 premii pentru topul celor mai active cadre didactice.

În perioada 12 martie – 2 mai 2018, vom vizita instituții de învățământ, desfășurând lecții educative cu mesaj ecologic, îndemnând elevii să participe la acest concurs. În cadrul acestor evenimente, vom avea ocazia de a le vorbi și despre partenerii noștri la acest concurs.

În plus, toți partenerii noștri la acest eveniment vor fi promovați online și offline:

  1. pe site-ul Ligii Naționale a Tineretului din Moldova, precum și pe blogul Clubului Ecologiştilor, cu distribuirea ulterioară pe rețele de socializare,
  2. pe pagina de facebook a Ligii Naționale a Tineretului din Moldova,
  3. pe pagina de facebook a Clubului Ecologiştilor al LNTM,
  4. pe pagina de facebook a Concursului Național Ecologia în Proză, Versuri și Culori, atât de la prima ediție, cât și de la a doua,
  5. prin utilizarea hashtag-urilor partenerului pe rețele de socializare precum Facebook și Instagram, atât înainte de concertul de premiere din 5 iunie, în timpul concertului, cât și după finalizarea concertului de premiere,
  6. prin distribuirea pe pagina de facebook a Clubului Ecologiştilor al LNTM și pe pagina de facebook a Concursului Național Ecologia în Proză, Versuri și Culori, până la 5 postări cu oferte speciale, reduceri, promoții, sau evenimente ale partenerului în decurs de 1 an (până la următoarea ediție a concursului), la alegerea partenerului,
  7. prin plasarea logotipului pe imaginea de fundal a evenimentului Concurs național „Ecologia în versuri, proză și culori”, și a paginilor Clubului Ecologiştilor (pentru cel puțin 3 luni) și Concursului Național Ecologia în Proză, Versuri și Culori (pentru 1 an).
  8. prin plasarea logotipului pe alte resurse publicitare folosite pentru promovarea participării la acest concurs (de exemplu, bannere pe internet, publicitate TV),
  9. prin materialele promoționale (flyere, magneți pentru frigider, cărți de vizită, carnețele/pixuri/calendare/pungi sau alte obiecte cu logotipul agentului economic, etc.) plasate în setul de cadouri a fiecăruia dintre cei 508 premianți la concurs, la discreția fiecărui partener, cu posibilitatea de a alege grupul țintă conform vârstei,
  10. prin menționarea în calitate de partener în cadrul unor emisiuni TV sau radio, dacă acest lucru va fi permis, sau plasarea logotipului la sfârșitul emisiunii,
  11. prin plasarea logotipului și menționarea în calitate de partener pe coperta din spate a unei serii de cărți pentru copii (în care vor fi publicate cele mai bune lucrări din cadrul concursului național „Ecologia în proză, versuri și culori”), cărți care vor fi publicate după evenimentul de premiere (preventiv până la lansarea următoarei ediții a concursului național) și distribuite în biblioteci;
  12. prin plasarea logotipului pe un banner mare, folosit în timpul unei conferințe de presă, dar și în ziua decernării premiilor, în calitate de background, la care vor fi fotografiați toți premianții, și nu numai;
  13. prin menționarea în calitate de partener la sfârșitul unor secvențe video din timpul concertului, plasate periodic pe canalul de youtube al Clubului Ecologiștilor/al Ligii Naționale Tineretului;
  14. prin plasarea logotipului de dimensiuni mici și în culori semitransparente pe fotografiile efectuate în timpul concertului de premiere a celor mai bune lucrări;
  15. prin enumerarea în rândul partenerilor în oferta de parteneriat a următoarei ediții a concursului (2018),
  16. prin implicarea voluntarilor Clubului Ecologiștilor în cadrul evenimentelor organizate de către partener*,
  17. prin recenziile pozitive pe pagina de facebook a partenerului,
  18. prin menționarea în cadrul evenimentelor educative desfășurate în perioada 03-2.05.

La prima ediție a concursului au participat peste 650 de persoane, și s-au oferit 450 de seturi cu premii, ce cuprindeau: cărți, enciclopedii, atlase, ziare, reviste, excursii, suporturi pentru birou, jucării educative sau pentru dezvoltarea logicii, rame foto, pixuri și carnețele cu emblema partenerului, produse cosmetice ecologice, vouchere, tricouri și chipiuri cu emblema partenerului, cartele de reducere, echipament sportiv, semne de carte, accesorii decorative, pungi ecologice și căni cu emblema partenerului, baloane, premii bănești, și multe multe altele.

Considerăm că la a doua ediție a Concursului național „Ecologia în versuri, proză și culori” impactul asupra societății va fi relativ mai mare, reprezentând o ocazie deosebită de promovare a persoanei juridice pe care o reprezentați în calitate de partener.

Printre persoanele juridice cu care am colaborat la prima ediție a concursului național „Ecologia în proză, versuri și culori” se numără: revista „aMIC”, ziarul „Natura”, magazinul de jucării „EduJoc”, teatrul „Ginta Latină”, centrul educațional „ȘtieTot”, agenția de turism „Panda Tur”, rețeaua de librării „Librarius”, ziarul „Florile Dalbe”, Ministerul Tineretului și Sportului al Republicii Moldova, Ministerul Mediului, Societatea Uniunea Scriitorilor din Moldova, agenția de design interior ProLuminal, grupul de companii specializate în publicitate online „Simpals”, vinăria „Asconi Winery”, atelierul de confecționare a accesoriilor din lemn „Trommigou”, agenția de soluții TorEco, compania de media „Pascaru Production”,  postul de televiziune „Eco TV Moldova”, ONG-ul „Mișcarea Ecologistă din Moldova”, compania publicitară „troleibus.md”, postul de radio „Eco FM”, proiectul Energie și Biomasă, Ceainăria Lingurița de Argint, ONG-ul Asociația pentru Dezvoltare Creativă, postul de televiziune RuTV Moldova, Universitatea  de  Stat  din  Tiraspol,  producătorul  de  produse  cosmetice  eco  TianDe, ONG-ul  Biotica,  proiectul  social  E-Reciclare,  ONG-ul  Centrul  Național  de  Mediu, postul de televiziune Axial TV, Asociația de Dezvoltare a Turismului din Moldova, compania de materiale și utilaj pentru publicitate Acrilat, etc.

În cadrul altor evenimente organizate de către Clubul Ecologiștilor al LNTM, partenerii noștri au fost: combinatul de îngheţată „AMIR”, Școala de limbi străine „Insam German School”, parcul Valea Morilor, compania de soluții business „Reliable Solutions Distributor”, centrul de distracție pentru copii Panda Kids, ansamblul de dansuri „Regal”, etc.

Ținând cont de experiența, ingeniozitatea voluntarilor și rezultatele proiectelor anterioare, considerăm că o colaborare între noi, nu poate fi decât benefică. Mai ales, ținând cont de faptul că “Persoanele care desfăşoară activitate de filantropie sau de sponsorizare confirmată documentar beneficiază de facilităţile fiscale prevăzute de legislaţia fiscală în vigoare”, așa cum e indicat în Legea Nr. 1420 din 31.10.2002 cu privire la filantropie și sponsorizare.

În speranța unei colaborări, așteptăm cu interes răspunsul dumneavoastră cu privire la posibilitatea și disponibilitatea în ceea ce privește implicarea companiei dvs. în calitate de partener la acest eveniment.

Rus Cristina,

Coordonator al Clubului Ecologiștilor al LNTM

 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

Gazduit pe amplica.md