Concurs de selectare a unei locații pentru desfășurarea training-ului cu reprezentanții societății civile

Alianța Organizațiilor pentru Persoane cu Dizabilități din Republica Moldova (AOPD), este o alianță a 27 organizații neguvernamentale naționale și locale, active în promovarea drepturilor persoanelor cu dizabilități. AOPD în calitate de partener cu Asociația Keystone Moldova și OSORC Tiraspol, a demarat Proiectul „Servicii sociale pentru persoanele cu dizabilități pentru sporirea încrederii între cele două maluri ale Nistrului” finanțat de Uniunea Europeană și contribuția IM Swedish Development Partner. Obiectivul general al proiectului este de a spori încrederea între cele două maluri ale Nistrului şi UTA Găgăuzia prin dezvoltarea sistemului de protecție socială pentru persoanele cu dizabilități şi asigurarea realizării drepturilor persoanelor cu dizabilități.

În cadrul proiectului, în perioada 25-30 septembrie, se planifică desfășurarea unui training de 3 zile, pentru reprezentanții societății civile.

În acest context, AOPD anunță un concurs de selectare a unui local (centru de instruiri, hotel, pensiune) în Chișinău sau în afara orașului, care va oferi sală pentru desfășurarea trainingului, servicii de alimentație și cazare a participanților. 

Rezultatele așteptate:

Locația selectată va presta serviciile conform condițiilor solicitate de AOPD în prezentul document şi în baza contractului semnat între părţi (compania selectată şi organizație).

Condițiile concursului

Cerinţe pentru condiţiile de cazare:

  • cazare pentru două nopți pentru aproximativ  25 de persoane;
  • condiții adecvate în camere: posibilitatea de a regla temperatura în cameră în dependenţă de timpul de afară (cald sau rece);
  • grup sanitar în cameră (apă caldă şi rece), baie/duş;
  • alte comodități (TV, frigider, aer condiționat etc.) vor constitui un avantaj.

Cerinţe pentru desfășurarea activităților de instruire:

  • sală de conferințe cu un spațiu adecvat pentru un număr de 30 participanți;
  • dotarea sălii de studii cu 30 scaune și o masă pentru laptop;
  • echipament necesar pentru proiectarea prezentărilor Power Point sau vizualizarea materialelor video: laptop, proiector, ecran, boxe, echipament pentru traducere sincronă;
  • servicii de alimentare: mic dejun, pauză de cafea, prânz şi cină;
  • asigurarea cu apă plată (2 sticle x 0,5l pe zi/per pers) pentru durata evenimentului;
  • conexiune la Internet.

Pentru ca ofertele să fie examinate, dosarul va include în mod obligatoriu următoarele:

  • oferta financiară (tentativă) – obligatoriu conform formatului de mai jos:
Nr. Oferta

Preț ofertă MDL

TVA la cota 20%

  Preț cameră single  
  Preț cameră dublă  
  Micul dejun (inclus în prețul de cazare sau prețul separat per pers / zi)  
  Prânz (per pers/zi)  
  Cină (per pers/zi)  
  Pauză de cafea (per pers)  
  Asigurarea cu apă (per pers/zi)  
  Arenda sălii (per oră și per zi)  
  • Meniuri cu specificarea prețului pentru micul dejun, pauză de cafea (două pauze pe zi), prânz, cină (în prima zi nu va fi inclus micul dejun, şi în cea de-a treia zi nu se va include cina).
  • Includerea la dosar a imaginilor care să prezinte condiţiile de cazare, de alimentaţie (sala restaurantului), de desfăşurare a activităţilor şi de petrecere a timpului liber va constitui un avantaj în luarea deciziei de selectare a companiei.

Plata pentru serviciile prestate

Plăţile vor fi efectuate prin virament bancar, în două tranşe: avans și plata în baza cheltuielilor realizate de facto.

Termenul limită de transmitere a ofertelor: luni, 18 august 2017.

Ofertele se vor transmite prin e-mail la adresa: [email protected] cu mențiunea „Concurs de selectare a unei locații”.

Petru informații suplimentare: 079969012, persoana de contact Alina Prodan.

 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

Gazduit pe amplica.md

Find us on Google+
Google