Î.C.S. „Oriflame International” S.R.L. angajează un Manager al centrului de deservire

Ajută-ne să distribuim acest articol:

Î.C.S. „Oriflame International” S.R.L. este în căutarea unui Manager al centrului de deservire, care va fi responsabil de menținerea nivelului de deservire a tuturor serviciilor și de logistica internă și externă a companiei.

Funcții și responsabilități:

  • Să standardizeze și optimizeze procesele operaționale în domeniul deservirii clienților și partenerilor;
  • Să participe la constituirea bugetului departamentelor, monitorizarea business-planurilor și proceselor în baza bugetelor aprobate;
  • Să desfășoare licitații pentru achiziționarea mijloacelor fixe și furnizarea de servicii;
  • Să aprobe și să controleze executarea politicii operaționale, standarde și proceduri pentru depozit, gestionarea comenzilor și activitatea centrului de deservire. Responsabilitățile includ, dar nu se limitează la controlul proceselor: prelucrarea comenzilor, inventariere, livrarea în termen a comenzilor;
  • Să coordoneze cu toate aspectele ce ține de activitatea depozitului și a centrului de deservire și cu resursele destinate îndeplinirii obligațiilor față de clienți la cel mai înalt nivel;
  • Să răspundă de standardizarea proceselor de la depozit și centrul de deservire, să ridice nivelul de productivitate și calitate cu un control adecvat al costurilor;
  • Să planifice, să elaboreze și să pună în aplicare programe adecvate privind protecția sănătății și securității în muncă;
  • Să asigure controlul costurilor în conformitate cu bugetele departamentale;
  • Să furnizeze rapoarte și indici de management adecvați;
  • Să asigure o înțelegere completă a cerințelor clienților cu privire la livrarea comenzilor;
  • Îmbunătățirea proceselor și optimizarea cheltuielilor.

Abilități și cunoștințe:

  • Studii superioare în domeniul tehnic sau economic;
  • Experiență în domeniul gestionării depozitului de marfă și a centrului de deservire de minim 3 ani. Experiența în domeniul comercializării produselor cosmetice constituie un avantaj;
  • Experiența in organizarea si menținerea procesul operațional din depozit, aprovizionarea centrului de deservire, inclusiv expediere, recepționare, completare și împachetare, transport, returnări, coordonarea cu rezerve, deservire tehnică și securitatea muncii;
  • Experiență în ținerea bugetului departamentului;
  • Experiența in managementul proiectelor;
  • Experiență în managementul echipelor;
  • Excelente abilități analitice și capacitatea de a rezolva probleme cu o mare atenție la detalii;
  • Orientare către rezultat
  • Calități foarte bune de negociator; 
  • Limba engleză la nivel avansat;
  • Cunoștințe PC legate de afaceri, inclusiv Microsoft Office;
  • Posibilitatea de a se afla des în deplasări de serviciu.

Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre, expediați CV-ul Dvs. la adresa [email protected]până la data de 15.10.2018.

Doar candidații care îndeplinesc cerințele locului de muncă vor fi contactați.

Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.