Compania Forever Living Products anunță concurs de angajare pentru funcția de manager servicii marketing si vânzare

Ajută-ne să distribuim acest articol:

Compania Forever Living Products anunță concurs de angajare pentru funcția de manager servicii  marketing si vânzare.

De peste 30 de ani Forever Living Products și-a axat cercetările pe identificarea și prezentarea celor mai valoroase resurse de sănătate și frumusețe oferite de natură. Produsele noastre reprezintă rezultatul acestor cercetări. Compania își păstrează promisiunea de a alege mereu calitatea si excelența, ceea ce face ca produsele Forever să fie folosite de milioane de oameni din peste 155 de țări din întreaga lume.

Dorim să ne completăm echipa cu o persoană care se va ocupa de activarea funcțiunilor de vânzări, implementarea strategiilor de marketing, asigurând în același timp comunicarea la nivelul rețelelor de distribuitori. Funcția este prevăzută cu normă întreagă, cu începerea activității din luna noiembrie 2018, cu o perioadă de încercare de 3 luni.

Cerințe pentru candidat:

  • Studii superioare;
  • Cunoașterea avansată a limbilor română, engleză și rusă (vorbit, scris);
  • Abilități de utilizare a computerului ( Word, Excel, Acces, Power Point); abilități avansate de navigare pe Internet și Poștă electronica; abilități de utilizare a echipamentului de birou (copiator/scanner/fax, etc);
  • Abilități de interacțiune şi comunicare; abilități de a lucra independent şi în echipă;
  • Soluționarea conflictelor, capacitate de analiză, luare a deciziilor;
  • Flexibilitate, rezistență la stres, responsabilitate, punctualitate, integritate, imparțialitate, discreție profesională.

Sarcini pentru angajat

  • Completare certificate, pregătire acte companie, eliberare facturi, eliberare marfa, întreținere sistem digitalizat companie, arhivare documente, implementare acțiuni de promovare a companiei, menținere corespondență, stabilire și menținere relații de colaborare cu partenerii/clienții, executare orice alte dispoziții în vederea realizării obiectivelor companiei.

Beneficii

  • Salariu fix;
  • Lucru în cadrul unei echipe internaționale prietenoase;
  • Posibilitate de dezvoltare profesională;
  • Mediu de lucru confortabil.

Dosarul de angajare va conține CV-ul actualizat (preferabil în format Europass, cu poză) si scrisoarea de intenție (pentru instrucțiuni de completare accesați https://europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae), completate în limba română şi va fi expediat la adresa de e-mail [email protected] cu mențiunea Manager servicii marketing si vânzări, până la data de 14.10.2018. Pentru orice întrebări nu ezitați să ne contactați la numărul de telefon +373 603 38 776.

Ne rezervam dreptul de a contacta doar candidații selectați. Interviul va avea loc în săptămâna 15-19 octombrie la sediul central al companiei pe str. Kogălniceanu, nr. 58.

Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.