Post vacant la functia de administrator

Ajută-ne să distribuim acest articol:

Instituția Religioasă Centru de Resurse și Ajutor pentru Copii(CRAC)

Anunță concurs de angajare pentru postul vacant:  administrator

Locul de muncă – mun. Chișinău

Program de lucru  – full time

Perioada de activitate (contractul de muncă)  – determinată

Data începerii activității -  08 Octombrie 2018

Responsabilități:

Titularul postului asigura aprovizionarea cu  mijloace fixe, consumabile si servicii pentru desfasurarea eficienta a activitatii firmei si solutioneaza aspectele de ordin administrativ ale noilor  proiecte.

ATRIBUTII PRINCIPALE (si sarcini aferente):

  1. Asigura aprovizionarea cu mijloace fixe si consumabile
  • Centralizeaza necesarul de mjloace fixe si consumabile
  • Contacteaza furnizori si negociaza conditii financiare favorabile pentru organizare
  • Asigura respectarea bugetului alocat
  • Organizeaza activitatea de transport si receptie a materialelor
  • Asigura fluxul de documente necesare perfectării contractelor
  • Urmareşte derularea contractelor cu furnizorii de servicii
  • Monitorizeaza consumul si propune măsuri de reducere
  • Asigură remedierea situatiilor neprevazute 
  1. Administreaza sediul organizaţiei
  • Asigură buna functionare a mijloacelor fixe de uz comun
  • Asigură un mediu de lucru sigur si condiţii bune de lucru

RESPONSABILITATILE  POSTULUI:

Legat de activităţile specifice, raspunde de:

  • Distribuirea materialelor si a rechizitelor conform bugetelor si a normelor interne
  • Calitatea mediului de lucru al angajaţilor (condiţiile fizice)
  • Respectarea confidenţialităţii datelor la care are acces
  • Raportarea la timp a abaterilor sesizate
  • Transmiterea integrală si in timp util a informaţiilor către destinatorul corespunzător
  • Pastrarea documentelor justificative
  • Imbunătăţirea permanentă a calitaţii pregatirii sale profesionale si de specialitate
  • Pastrarea confidenţialităţii informaţiilor legate de organizaţie
  • Utilizarea si păstrarea în bune condiţii a documentelor cu regim special
  • Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale si mijlloace fixe puse la dispoziţie de organizaţie
  • Respectarea prevederilor, a normelor interne si a procedurilor de lucru privitoare la postul sau
  • Adoptă permanent un comportament in masură să promoveze imaginea si interesele organizaţiei
  • Se implica in vederea solutionarii situatiilor de criza care afecteaza organizaţia

Legat de disciplina muncii, raspunde de:

AUTORITATEA POSTULUI:      

  • Semnează documentele justificative pentru facturile de intreţinere
  • Semneaza corespondenta specifică domeniului de activitate
  • Utilizeaza echipamentele/consumabilele puse la dispozitie de firma

Cerințe:

  • Cunoașterea limbilor Româna și Rusa. Cunoașterea limbei Engleze constituie un avantaj.
  • Experiență de muncă sau implicarea ca voluntar în domeniu constituie un avantaj.
  • Cunoașterea calculatorului -Microsoft Office, Internet, E-mail
  • Abilități de organizare și comunicare, calități de lider.
  • Dorința de a lucra în echipă și interes sporitîn dezvoltarea personală.

Aplicanţii trebuie să expedieze CV-ul împreună cu o scrisoare de intenţie la adresa:[email protected] Data limită pentru depunerea dosarelor :  28 septembrie 2018

Doar candidaţii, dosarul cărora va trece preselecția, vor fi invitaţi la interviu.

Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la tel.022.59.36.02. sau 022.58.26.28




Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.