Anunțuri de Angajare

Angajare expert în domeniul managementului financiar al ONG-urilor

Funcția: Expert în domeniul managementului financiar al ONG-urilor

Angajator / solicitant: Centrul CONTACT

Tipul de contract: Contract de prestare servicii pe durată determinată

Durata angajării: septembrie-noiembrie 2018

Termenul limită pentru aplicare: 18 septembrie 2018

CONTEXT

Centrul CONTACT de comun cu Fundaţia Soros-Moldova şi Asociaţia Obşteştească Piligrim-Demo din Comrat implementează Proiectul „Consolidarea societății civile din UTA Găgăuzia”, finanțat cu sprijinul Uniunii Europene. În contextul local, proiectul va contribui la consolidarea capacităților instituționale ale ONG-urilor din regiune, la un dialog mai eficient şi o colaborare mai mare între ONG-uri şi Autoritățile Publice din UTAG, precum şi cele de nivel central. Activitățile planificate în proiect vor contribui la stabilirea unor parteneriate puternice între ONG-urile din Găgăuzia şi cele din alte regiuni ale ţării.

În acest context Centrul CONTACT își propune să consolideze capacitățile a 10 organizații neguvernamentale din UTA Găgăuzia în domeniul managementului financiar.

CONDIȚII DE CONTRACTARE ȘI RESPONSABILITĂȚI

Sarcina de bază a expertului va fi oferirea suportului și expertizei pentru 10 ONG-uri locale din UTA Găgăuzia în domeniul managementului financiar al asociațiilor obștești: politici de contabilitate, aplicarea legislației naționale în domeniul finanțării ONG-urilor, impozitarea și relațiile de muncă cu angajații din proiecte, utilizarea judicioasă a resurselor acordate în formă de granturi, cheltuielile administrative și achizițiile în cadrul proiectelor, raportarea, etc.

Nr. total de zile de consultanta estimat este de 10 zile, câte 1 zi pentru fiecare ONG-țintă

Consultațiile trebuie sa fie oferite la sediile organizațiilor.

Cerințe de abilități și experiență

Aplicantul va avea:

  • Studii sau experiență de activitate în unul din domeniile management financiar, achiziții publice, gestionare patrimoniu ONG.
  • Experiență în gestionarea finanțelor asociațiilor obștești.
  • Experiența de lucru în proiecte de asistență tehnică
  • Cunoașterea limbii ruse și a terminologiei în domeniu este obligatorie.

Documente și informație de aplicare

  1. Scrisoare de intenție, în care se va descrie experiență similară ca sarcinile solicitate și rezultate obținute în urma acestora, la fel și domenii de activitate anterioară care sunt relevante prezentei solicitări;
  2. CV-ul cu descrierea experienței profesionale și a altor abilități și cunoștințe, cu menționarea a 2 persoane de referință cu datele de contact.
  3. Oferta de preț net, exprimată în lei moldovenești, care să includă preț per zi de consultanță.

Persoanele interesate pot depune setul de documente până la 18 septembrie 2018 inclusiv, la adresa de email: [email protected]d.

Centrul CONTACT își rezervă dreptul de a refuza candidații care nu aplică setul complet de documente sau îl aplică mai târziu decât data limită, fără a fi notificați.

Informații suplimentare la nr. de tel: +373 79635985, Vasile Cioaric.

 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

Gazduit pe amplica.md