Căutăm Event Manager pentru o companie internațională

Ajută-ne să distribuim acest articol:

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Communication and Events Coordinator

Companie internațională ce activează în Republica Moldova în domeniul produselor cosmetice.

Responsabilități:

  • Organizează evenimentele de recunoașterea meritelor în colaborare cu agențiile;
  • Identifică beneficii trimestriale sau anuale pentru reprezentanții vânzări;
  • Implementează planul de comunicare pentru reprezentanții vânzări atât online cât și în offline;
  • Organizează activități pentru reprezentanții vânzări cu ocazia evenimentelor sau proiectelor specialei;
  • Planifică și organizează evenimentele de recrutare împreună cu reprezentanții vânzări.  

Cerințe:

  • Studii superioare;
  • Experiență în marketing sau în organizarea de evenimente;
  • Abilități de organizare și atenție sporită la detaliii;
  • Permis de conducere, categoria B;
  • Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - fluent (preferabil);
  • Cunoașterea Microsoft Office (Excel, Word, Outlook) -  intermediar;

Beneficii:  

  • Pachet social;
  • Salariu competitiv;
  • Participarea la treninguri de dezvoltare profesională;

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: [email protected]

Telefon de contact : 069104433

În CV indicați codul postului vacant:  CEC

 

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.

Organizații vizate: HR-Consulting (Search4staff) |

Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.