Anunțuri de Angajare

Căutăm Event Manager pentru o companie internațională

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Communication and Events Coordinator

Companie internațională ce activează în Republica Moldova în domeniul produselor cosmetice.

Responsabilități:

  • Organizează evenimentele de recunoașterea meritelor în colaborare cu agențiile;
  • Identifică beneficii trimestriale sau anuale pentru reprezentanții vânzări;
  • Implementează planul de comunicare pentru reprezentanții vânzări atât online cât și în offline;
  • Organizează activități pentru reprezentanții vânzări cu ocazia evenimentelor sau proiectelor specialei;
  • Planifică și organizează evenimentele de recrutare împreună cu reprezentanții vânzări.  

Cerințe:

  • Studii superioare;
  • Experiență în marketing sau în organizarea de evenimente;
  • Abilități de organizare și atenție sporită la detaliii;
  • Permis de conducere, categoria B;
  • Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - fluent (preferabil);
  • Cunoașterea Microsoft Office (Excel, Word, Outlook) -  intermediar;

Beneficii:  

  • Pachet social;
  • Salariu competitiv;
  • Participarea la treninguri de dezvoltare profesională;

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: [email protected]

Telefon de contact : 069104433

În CV indicați codul postului vacant:  CEC

 

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.

 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

Gazduit pe amplica.md