Anunțuri de Angajare

Centrul de intervenție timpurie AO CIP Voinicel anunță concurs pentru angajare a Directorului executiv

Denumirea poziţiei: Director executiv

 

Durata serviciilor solicitate: din septembrie 2018, contract inițial semnat pe o perioadă de 1 an, cu posibilitatea prelungirii contractului pe un termen de 3 ani.

 

SCOPUL SERVICIILOR SOLICITATE:

CIP ”Voinicel” www.voinicel.md angajează Director executiv

Centrul de Intervenţie Precoce „Voinicel” a fost creată în scopul:

  • prevenirii abandonului și instituționalizării copiii cu nevoi speciale/dizabilități;
  • sporirii capacităților parentale în familiile ce cresc copii cu nevoi speciale/dizabilități printr-un parteneriat eficient cu familia și activități în echipa inter- și transdisciplinară;
  • sporirii calității vieții părinților, familiei care cresc un copil cu nevoi speciale/dizabilități;
  • abilitării copilului cu vârsta 0-3 ani cu nevoi speciale/dizabilități sau cu risc sporit;
  • detectării timpurii a problemelor de dezvoltare a copilului;
  • promovării incluziunii sociale a copilului cu nevoi speciale/dizabilități și a familiei sale;
  • promovării drepturilor copilului cu nevoi speciale/dizabilități și a familiei sale;
  • creării mecanismelor şi structurilor de reprezentare a intereselor membrelor asociaţiei şi a copiilor cu nevoi speciale în instituţiile de stat;
  • stabilirii de contacte și colaborări cu organizaţiile similare din țară și de peste hotare;
  • elaborării şi realizării diferitor proiecte şi programe în domeniul intervenției timpurii în copilărie, incluziunii sociale, educației incluzive, etc.;
  • instruirii în domeniul intervenției timpurii în copilărie.

RESPONSABILITĂŢI:

  • Managementul activităților Centrului
  • Participarea la căutarea de fonduri. Garantarea sustenabilității financiare a Centrului este una dintre cele mai importante activități (Centrul funcționează, în principal, din granturi)
  • Stabilirea relațiilor cu parteneri locali și internaționali, agenți economici și din mediu de afaceri
  • Dezvoltarea imaginii pozitive a Centrului ”Voinicel”, inclusiv prin intermediul mass media
  • Promovare serviciului de intervenție timpurie la nivel național
  • Participare la dezvoltarea unui parteneriat eficient și de durată cu Ministerul Sănătății, UNICEF-Moldova, Compania Națională de Asigurări Obligatorii în Medicină și alte instituții care pot asigura continuitatea dezvoltării serviciului de Intervenție Timpurie în Copilărie în Republica Moldova.

Conform Statutului Directorul executiv

  • desfășoară activitatea operativ-managerială cotidiană a organizației;
  • emite/semnează ordine, instrucţiuni, regulamente, dispoziţii, încheie acte de colaborare, contracte, fișe de post etc.;
  • numeşte în funcţie/eliberează și gestionează angajații și voluntarii organizației;
  • stabileşte nivelul de remunerare a muncii, stimulează şi aplică sancţiuni disciplinare personalului;
  • poartă răspunderea pentru patrimoniul şi resursele financiar – materiale ale Asociaţiei;
  • colectează fonduri și gestionează programe și proiecte ale organizației sau deleagă aceste funcții;
  • semnează tranzacții bancare, rapoarte financiare și alte documente cu caracter fiscal și financiar;
  • procură imobilul, tehnică medicală și alt gen de echipament necesar activității organizației etc.;
  • participă la ședințele Consiliului de Administrare (la invitația membrilor Consiliului) fără drept de vot;
  • participă la planificarea strategică și elaborează planurile operaționale în baza planului strategic;
  • reprezintă Asociaţia în raporturile cu organele puterii de stat, şi locale cu asociaţiile obşteşti din ţară şi străinătate, mass media, structurile comerciale etc.;
  • este responsabil de reglementarea muncii inclusiv protecția muncii și ținerea corectă a documentației corespunzătoare;
  • exercită alte atribuții operațional-manageriale.

CALIFICĂRILE NECESARE:

  • Experiență de lucru în domeniul copilului cu dizabilități
  • Studii universitare/postuniversitare; studii în domeniu managementului/economiei; experiență în domeniul juridic și medical – un avantaj
  • Experiență de lucru în organizații neguvernamentale, instituții internaționale minimum 3 ani
  • Cunoaşterea excelentă a limbilor engleză, română și a limbii ruse.


CONDIȚII DE ANGAJARE:

Full time job

SELECTAREA CONSULTANTULUI:

CV și scrisori de recomandare va fi recepționat pe adresa [email protected], [email protected] până la data de 30 august 2018, orele 17.00. Vor fi contactați doar candidații eligibili.

 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

Gazduit pe amplica.md